2012-06-21 | 18:02:25

Biebzdream 1 år.



För exakt ett år sedan, 21 juni, bildades Biebzdream. Jag hade då inte trott att jag någonsin skulle hålla på i ett år, då min tanke bara var att få testa att skriva lite då jag hade en idé. Men allting utvecklades och jag har fortfarande denna blogg vilket jag är glad över. Jag trodde aldrig att skriva en novell kunde vara så kul, och speciellt inte att några skulle tycka det var bra. Jag minns första kapitlet så väl, jag skrev om Stephanie som åkte på semester med sin bästa vän Emily. Där de möter Ryan och Justin. Åh, jag minns förra sommaren hur ja verkligen länkade att komma hem och bara få skriva, för ideér ploppar upp i mitt huvudet när som helst, och det gör det fortfarande. När jag hade skrivit klart Next To You tvekade jag lite på om jag verkligen skulle starta en till, men jag bestämde mig sedan för att börja skriva och jag ångrar mig inte en sekund. Att få skriva The Move For A New Life har verkligen betytt någonting för mig. Det är inte bara en novell som jag skriver på när jag inte hr någonting annat att göra, utan jag går och funderar nästan hela tiden på vad jag ska skriva och hur nästa kapitel ska vara uppbyggt. Men såklart finns det vissa perioder då man inte alls orkar med det.

Men Biebzdream skulle inte vara någonting utan ER! Ni förstår inte hur tacksam jag är att ni verkligen tar er eran tid och läser det jag skriver. Det betyder så otroligt mycket när man loggar in och ser att ni är så fantastiskt snälla med er kommentarer och hur ni berömer mig för mitt skrivade, Det är verkligen svårt att beskriva hur tacksam jag är genom ord. Men jag hoppas ni förstår att varje litet ord ni kommenterar betydder massor! Även om det är ett enkelt "Bra." så värmer det! Och om ni tar eran tid och kommenterar mycket, ja... Jag får bara ett stort leende på mina läppar.

Nu vill jag gärna veta vad ni tycker om Biebzdream! Vilket är eran favorit novell? Varför ni gillar dem osv. Skriv precis vad ni vill, och jag lovar att jag kommer svara på precis alla kommentarer så glöm inte att kom tillbaka för att se om du har fått svar!

Eftersom bloggen fyller 1 år idag så tyckte jag att jag också kunde avslöja en hemlighet.. Ni kanske kommer ihåg när jag sa att det var väldigt tveksamt om det skulle komma en till novell efter TMFANL.. Men det gör det! Det kommer alltså komma en ny novell efter denna och mer kommer ni få veta i framtiden!

Men tack för att ni har funnits med mig detta år, och att ni stannar. Finns ni, finns biebzdream.

Tack. ♥


Kapitel 80 ligger under.

Postat av: saga

Jag älskar biebzdream!
Det är den bästa novellen jag läst - och jag har läst måånga!- Varför din novell blogg är den bästa:
1. Den handlar om Justin Bieber
2. Det är mina favorit kategorier Drama, Kärlek och Komedi.
3. Den har ett coolt namn ;D
4. Du skriver otroligt bra! så man får bilder i huvet.
Jag vart överlycklig när jag läste att du skulle göra en till novell!
Jag hoppas verkligen att du blir författare när du blir stor ♥

Svar: Saga, jag älskar dig! Tack för att du alltid tar dig tid och svarar och att du finns här! <3
biebzdream.blogg.se

2012-06-21 @ 21:12:42
Postat av: Sabina.A

Jag verkligen älskar biebzdream! Jag började läsa den förra sommaren och jag brukar inte läsa noveller , men sen såg jag att någon länkade din blogg och då hamnade jag här. Sjukt bra och inspirerande noveller ,min favorit novell är '' the move for a new life'' man får verkligen bilder i huvudet när du skriver det blir som en liten ''film'' så sjukt bra. Du är sjukt duktig på att skriva , ja det går inte att beskriva med ord hur bra dina noveller är! Jag skulle bli glad om det kom ett kapitel idag , eftersom jag fyller år och det skulle göra min dag. Kram!

Svar: Vet du hur underbar du är? Jag vet ärligt talet inte hur jag ska kunna svara på något sånt här genom att bara beskriva mina känslor i ord. Tacktacktacktack!! Jag hinner nog inte att få upp kapitlet idag, då jag har varit borta hela dagen, men inatt/imorgon kommer det ett till, lovar!
Puss <3
biebzdream.blogg.se

2012-06-22 @ 09:33:22
Postat av: Anonym

DU ÄR GRYMT DUKTIG! SÅ GLAD ATT DU SKA GÖRA EN TILL NOVELL ♥

Svar: DU ÄR GRYM!! TACK SÅ JÄTTEMCYKET! <3
biebzdream.blogg.se

2012-06-22 @ 16:41:29
Postat av: Adde

Jag har alltid älskat denna novell tack för att du kom på iden att skriva denna! <3

2012-06-22 @ 19:46:09
URL: http://nattstad.se//adelisaberisha

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: