2012-12-29 | 22:57:00

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEl 99 PART 1

”Justin..” viskade jag mot han läppar.
”Sch..” Han lutade sin panna mot min och nuddade precis mina läppar. Utan att trycka dem mot mina. Just nu ville jag bara ha honom, här och nu. Men det gick inte.
”Justin, tänk om det kommer någon.”
”Det gör det inte, lovar.” Justin var precis på väg att ta in handen under bikinin när jag drog bort hans hand. ”Jag vågar inte riskera det.”
”Varför?” frågade Justin med en ledsen min.
”Inte här, men någon annan gång.” berättade jag och bet mig löst i läppen. Justin böjde sig fram och pressade samman våra läppar.
* DETTA KAPITEL INNERHÅLLER DELAR SOM KAN VARA OLÄPLIGT FÖR DIG SOM ÄR MIDERÅRIG. LÄS PÅ EGEN RISK. *

ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Vi hade precis klivit in genom dörren och vi båda var trötta efter allt badande. Justin gick direkt mot toan och jag mot min resväska för att ta fram rena kläder som jag kunde byta om. Bikinin var fortfarande lite blöt så det kändes bäst. Jag tog av mig bikinin och drog på min underkläder samt ett svart linne över. Byxor struntade jag i då det kändes som det var över 100 grader i rummet. Helt klart. Jag banade min väg över till balkong dörren för att öppna den. Bilar och folk som pratade var det som hördes när man klev ut. Jag ställde mig vid balkongräcket och kollade ut mot utsikten. Det var precis vindstilla så det fanns inga vågar på havet, träden rörde sig inte ett dugg och fåglarna flög högt i skyn.

”Vad gör du?” jag kollade snabbt bak och möttes av en ombytt Justin. Genom att han bar en vit t-shirt så såg det ut som han legat i solen i många timmar, vilket var sexigt.
”Jag skulle ta lite luft bara. Det var så varmt därinne.”
Justin kom upp bakifrån och lade sina armar runt min midja och placerade sin haka på min axel.
”Vill du ha något att dricka?” frågade Justin innan han pussade min på kinden. Jag nickade.

Efter någon minut kom Justin tillbaka med två dricker. Han ställde sig bredvid mig och lutade sig mot räcket, precis som jag.
”Det är inte långt kvar nu.” mumlade jag. Min blick var som fast framåt. Jag kände hur Justin lade sin arm om mig och drog mig närmare. ”I know, baby. Men vi kommer klara det. Eller hur?” viskade Justin i mitt öra. ”Ja, det får vi hoppas.” Jag vände nu blicken mot honom och log. Mer sa vi inte utan lät våra blickar tala. Vi båda hade små leenden på våra läppar innan de sammanfördes i en kyss.

Jag låg nu i sängen och väntade på Justin. Han skulle tydligen hämta något hos Chaz som han hade glömt att ha med sig hit. Mer än så sa han inte, men jag antar att det inte var något viktigt.
Hotelldörren öppnades och in kom Justin med ett leende på läpparna. ”Vad är det?” frågade jag.
Justin skakade bara på huvudet, ”Inget.” Han kom och lade sig bredvid mig i sängen. Han greppade tag om ena mitt ben och drog det över sin midja så jag låg halvt över honom.
”Jo säg nu.” våra huvuden låg så nära så våra pannor var tryckte mot varandra. Justin svarade inte utan reste sig lite upp för att enklare komma åt mina läppar. Jag lade mina händer och hans hals och besvarade kyssen. Jag kände hur Justin sakta började dra sin hand längs mitt lår och kände jag kände hur behaget växte.



Mina läppar särades då Justin lätt sultade på min underläpp med hjälp av hans tunga. Medan kyssen blev mer och mer passionerad hasade jag upp mig så jag nu satt gränsle över Justins midja. Med Justins händer om min midja drog jag snabbt av mig linnet vilket lämnade mig endast i underkläder. Jag visste mycket väl vad detta skulle leda till, och jag tackade inte nej till det heller. Justin bet sig läpp i underläppen och drog sina händer upp och ned längs sidan av min kropp. Jag böjde mig ner igen så våra läppar pressades mot varandra. Återigen med tunga. Det varade inte länge innan vi snurrade runt så Justin var på topp. Han placerade sig på knä mellan mina ben och kollade mig rakt in i ögonen. Hans blick vandrade längs hela min kropp och sedan upp igen, så det mötte mina ögon. Han slickade sig om läpparna innan han sakta böjde sig framåt.




Min hand lade jag om hans kind innan våra läppar mötte varandra. Min andra hand drog jag ner till linningen av hans tröja och drog upp den. Justin förstod vad jag ville och avslutade då kyssen för att själv dra av tröjan. När den låg på golvet tillsammans med mitt linne, pressade han sin kropp mot mig och återfall i en kyss. Justin började kyssa mig ner mot käkbenet, längs halsen där han lätt nafsade, vilket fick mig att stöna lätt. Han fortsatte ner mot nyckelbenet och till slut mina bröst. Dock hade jag fortfarande BH på mig, men det varade inte länge då Justin drog bak sina händer och lossade den. Justin drog ner ena BH-bandet och pussade mig längs axel ner på armen. Likaså på andra sidan.

Jag låg nu bara i trosor och Justin höll ett grepp om båda mina bröst. Han sög på mina bröstvårtor samtidigt som hand masserade dem med handen. Ett pirr som gick genom hela min kropp uppstod och jag visste inte vad jag skulle göra. Ingen hade sagt ett ord på väldigt länge och jag hade inga planer på att bryta den underbara tystnaden. Han fortsatte kyssa mig längs kroppen och hamnade nu på magen där han inte stannade länge utan fortsatte ner till sitt mål. Han kyssde mig längs trosakanten. Han tog tag i trosorna och drog ner det lite innan han kollade upp på mig.
”Är du säker?” Han slickade sig om läppar och kollade på mig. Jag svalde hårt och nickade. Jag visste inte vad han skulle göra, men jag hade mina aningar. När han såg att jag nickade fortsatte han dra ner trosorna, men han kollade hela tiden mig rakt in i ögonen. Jag lyfte mig ben lite och drog dem närmare mig, för att underlätta för Justin att dra av den. När de var av kastade han den på golvet och jag placerade mina ben på varsin sida om Justin igen. Jag låg nu helt naken för Justin, men fortfarande hade han blicken fast i mig.
”Du kommer älska det här.” Han flyttade sig bakåt lite och nu släppte han blicken från mig. Han böjde sig ner och placerade sig framför min privata del. Hans händer höll ett grepp om mina lår så jag skulle sära på mina ben så mycket som möjligt. Han började kyss min längs låren längre in tills hans kom till ljumskarna. Jag kände en känsla jag inte känt på länge vilket gjorde så jag hade svårt att ligga still.
”Slappna av baby. Det gör inte ont.” sa Justin och kollade på min innan han började bearbeta mig med sin tunga. Jag böjde bak huvudet och stängde ögonen. Min mun lämnade höga stön och jag fortsökte komma ur Justin grepp.  
”Justin…” sa jag och tog ett tag om hans hår med båda händerna. Jag kände hur hans fingrar kom med och inte långt efter kände jag hur han tryckte in ett finger i mig. Mina bröstvårtor styvade till och han höll fortfarande på att bearbeta mig och det kändes som att han hade tagit mig till himmelriket. Inte långt efter pressade han ytligare in ett finger vilket fick mitt underliv att explodera. En ilande känsla tog över i min kropp, och jag gjorde allt för att inte spänna mig. Jag bet mig löst i fingret för att jag inte skulle skrika rakt ut.
”Justin..” Hela min kropp skakade och mina ben klarade inte att vara sär mer, vilket menas med att jag hade upplevt min första orgasm för kvällen.

Jag klarade inte det här längre. Jag var tvungen att ha honom. Och det var nu. Jag reste mig lite och tog tag i hans ansikte och drog upp det innan jag pressade samman våra läppar. Smaken av mina safter spred sin inom våra munnar. Jag orkade inte vänta längre så jag knäppte upp knapp för knapp på Justin byxor och drog av dem. Justin händer jag över allt på mig igen och jag drog nu av honom kalsongerna, vilket lämnade oss båda helt nakna nu. Justin placerade sin på knä framför mig som nu satt upp. Jag kolla upp på Justin innan jag tog honom i min hand. Jag ville ge honom en liten present som tack för att han fixat. Och jag vet att alla killar älskar det här.
”Du behöver inte-” sa Justin. ”Men jag vill.” stoppade jag honom med. Jag drog sakta min hand fram och tillbaka vilket fick han att stöna långsamt. ”Oh my-” stönade Justin fram av skönhet när jag tog honom i munnen. Jag sög sakta och bra, hoppas jag. Jag var egentligen panikslagen eftersom jag aldrig tidigare gjort det här.
”Jag kommer komma om du inte slutar nu.” sa Justin och kollade på mig. Jag mötte hans blick med honom fortfarande i min mun. Jag slickade honom innan jag stoppade in den i munnen igen. Jag kände hur Justin fyllde min mun och jag visste inte vad jag skulle göra av det, så jag svalde det.

Jag låg återigen på rygg i sängen. Justin särade på mina ben och placerade sig mellan mina ben. Utan förvarningen trängde han in i mig. Smärta spred sig genom hela kroppen och jag bet ihop käken. Justin började röra sig i en rytmisk rörelse samtidigt som han kysste mig på halsen. Jag tryckte in mina naglar i hans rygg och jag var säker på att han skulle få märket. Justin började röra sig snabbare och snabbare och snart var hela han inne i mig. Våra kroppar slogs ihop och jag stönade högt.
”oh my, Justin.” nästan skrek jag nu. Jag kände hur hela sängen skakade och jag hoppades innerligt att grannarna inte var hemma.
”That’s right baby. Scream my name.” viskade Justin i mitt öra. Varje gång Justin stötte in i mig stönade jag, så från att hejda alla skrik tog jag tag om Justins ansikte och hånglade upp honom. Pressade min tunga så långt ner jag kunde, och han besvarade den lika dant. Justin saktade ner farten och drog sig ur, för att sedan sakta pressa sig in igen. Och det upprepade han ett antal gånger.
”Du är så tajt babe.” sa Justin och stönade till. Han började sedan knulla mig snabbt och hårt igen, vilket var skönt.


Efter att vi båda återigen hade kommit byte vi ställning. Så nu låg Justin på rygg i sängen och jag gränslade honom. Genom detta skulle jag själv få bestämma hastigheten. Även om vi båda var helt slut, slutade vi inte. Detta var de sista dagarna vi skulle ses på ett år och vi skulle då inte kunna röra varandra. På ett år.
Justin tog ett grepp om min rumpa och klämde, hårt. Jag tog ett tag om hans heligaste igen. Jag spottade på min hand och smörjde in honom. Det skulle göra så det blev lättare att komma in i mig, eftersom vi inte hade glidmedel. Och eftersom jag redan var öm skulle det göra extra ont att köra in honom. Med det gjort förde jag honom mot min öppning och förde in honom. Med honom inne började jag sakta rida honom upp och ner. Mina händer lade jag på hans bröstkorg och han lade sina på mina bröst och klämde åt. Jag red honom snabbare och snabbare och blev mer och mer upphetsad. Justin flyttade sina händer från mina bröst ner till mina höfter och tryckte ner mig så hela han hamnade inom mig, igen. Vi båda stönade högt och våra blickar var som fast i varandra. Jag kunde se hur mycket Justin nöjt och hur skönt han tyckte det var. Jag bet mig hårt i underläppen för att inte höras så mycket. Det gjorde ont, men det får man tåla. Jag böjde mig ner och kysste Justin. Jag bet honom löst i underläppen och fortsatte kyssen och längs halsen.

När jag var så trött så jag höll på att kollapsa rullade vi runt igen så vi hamnade som första ställningen, alltså att jag låg med Justin över mig. Även om vi båda var slut verkade Justin inte vilja sluta. Han stod mellan mina ben och höll sin heligaste i sin hand. Han förde den mot min klitoris, men tryckte inte in med. Utan han körde bara runt den där för att retas. Ibland körde han bara in ollonet för att retas ännu mer.
”Justin, jag klara inte mer. Trycka bara in den.” Jag var nästan förvånad själv att just jag hade sagt sådär. Det var inte likt mig faktiskt. Justin flinade till innan han förde in den och jag kände den inuti mig igen.


Efter några timmar var jag så trött så jag knappt orkade hålla mina ögon öppna. Vi hade slutat och vi låg nu och höll om varandra i sängen. Klockan hade blivit halv 4 på morgonen och solen var på väg upp. Justin drog sitt ena finger längs min rygg.
”Jag älskar dig.” viskade han.
”Och jag älskar dig.” svarade jag innan våra läppar föll tillbaka i en kyss.


Nu fick ni det ni ville, långt och detaljerat! Kommentera om ni vill ha mer sånt här och vad ni tyckte!
Hoppas ni har haft/har en bra lördagskväll! Och om ni vi inte hörs innan Nyår, Gott Nytt År på er! :)

 


Postat av: aalexandra

Åh blev så glad när jag såg att ett nytt kapitel var uppe!! :) Och.... Kapitlet innehöll ju Jerry, så jag kind of älskade det :$
Okej det låter bara helt awkward.... Nej men, du är bäääst!! Håller tummarna för att det ska komma ut ett nytt kapitel så fort som möjligt. Puss

2012-12-29 @ 23:57:20
Postat av: Anonym

JÄTTE BRA!

2012-12-30 @ 00:08:43
Postat av: Adde

Så bra jag dööör, meeer!
Har väntat på denna sex scenen haha :$

2012-12-30 @ 15:03:26
Postat av: Michelle

Jerry :D haha nä vilker pervo jag är haha

2012-12-31 @ 12:55:10
Postat av: Sandra

bästa kapitlet av alla. Älskar sättet du skriver på. Mer sånt här tack!

2013-01-04 @ 19:53:47
Postat av: Dessiré

Jag skulle uppskatta - till tusen - om du tog dig an den korta tiden att läsa igenom mina tre, korta kapitel jag gjort och säga vad du tycker. Tack på förhand!

2013-01-05 @ 19:21:57
URL: http://bieber.webblogg.se
Postat av: Emmy

När kmr nästakapitel ut?! :)

Svar: Snart, lovar!! :):)<3
biebzdream.blogg.se

2013-01-13 @ 19:23:09
Postat av: Helin

Hej har precis startat igång min blogg och har inte så många läsare och undra om du kunde hjälpa mig lite? Skulle vara jätte tacksam:) PS älskar dina novell. Kan inte vänta tills nästa kapitel:)

Svar: Hej! Självklart kan jag hjälpa dig! Jag lägger till dig bland mina novelllänkar :)Tusen tack! Ska sätta mig och läsa igenom din novell nu på direkten :)
biebzdream.blogg.se

2013-01-14 @ 00:38:33
URL: http://justindrewbiiebernovells.blogg.se
Postat av: JDBStories

Fin blogg! Jag har en nystartad novell om Justin Bieber. Första kapitlet är ute nu! Titta gärna in och säg vad du tycker :)

Svar: Tack! Ska jag absolut göra :)
biebzdream.blogg.se

2013-02-09 @ 23:54:02
URL: http://jdbstories.webblogg.se
Postat av: Anonym

Grymt bra kapitel :D lite dirty oxå haha! Men nu så vill jag faktist veta när nästa kapitel kommer ut! Jag förstår ifall det är mycket för dig och dig inte hinner skriva men skulle du åtminstone kunna skriva ett inlägg om varför inget kommer ut? Jag kollar din blogg varje dag därför att jag älskar den så himla mycket, och verkligen längtar efter nästa kapitel! Allt jag begär är att du ska säga hur du ligger till med nästa kapitel så att vi läsare vet :) Kanske lite ego av mig men endå :) Puss

Svar: Tack så mycket!! Och jag ber om ursäkt att det inte har kommit någon förklaring innan varför det inte har kommit något kapitel, men nu har det det!! :) Ska bättra mig, lovar!! puss och kram
biebzdream.blogg.se

2013-02-15 @ 22:03:12
Postat av: mig

Grattis på internationella kvinnodagen

Svar: Tackar!
biebzdream.blogg.se

2013-03-08 @ 21:36:35
Postat av: Emmy

Jag har en känsla att de inte kommer att komma de sista kapitlerna..

Svar: Där har du fel, det kommer! puss
biebzdream.blogg.se

2013-03-18 @ 19:35:27
Postat av: emma

kommer det något till kapitel..?

Svar: Japp!! puss o kram
biebzdream.blogg.se

2013-03-27 @ 17:31:10
Postat av: Sandra Eriksson

Vad har hänt med din blogg?

Ingen uppdatering längre? Har du lagt ner? :o

Svar: Jag tog en liten paus från en och varför kan du läsa ovanför :) puss
biebzdream.blogg.se

2013-03-31 @ 23:24:54
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Postat av: Lina Bieber!!

Åhhhhh har läst igenom hela din novell nu. (började igår kväll) och jag ÄLSKAR den. Helt ärligt så tror jag att Justin är en sån pojkvän i verkligheten som han är i novellen. Mera tack!!!!! Har fallit många tårar under novellen gång ska du veta.

Svar: aww, tusen tack söta du!! blir alltid så himla glad när jag läser sånt här!! Vi får hoppas att Justin är sånhär i verkligenheten! puss och kram fina du!
biebzdream.blogg.se

2013-04-06 @ 14:57:35
Postat av: Stronglove

Hej vill du göra länkbyte i menyn? svara å min blogg ! :)Stronglove.devote.se

2013-06-05 @ 21:28:40
URL: http://stronglove.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: