2012-09-08 | 22:54:00
Filed Under: Övrigt

Update!

UPDATE (AGAIN LOL) : Det var svårare att skriva än vad jag trodde, men jag försöker! Skriver lite varje dag, plus att de kapitlen som är kvar (runt 4) så kommer det hända mycket och de kommer bli långa! Antar att ni inte har något emot det ;) haha.

Hej mina fina! ♥

Förlåt för att det har kommit något kapitel på väldigt lång tid. Men jag har haft skäll till varför det inte kommit något, och skället är att jag har varit sjuk. Japp, sjuk i snart över två veckor.
Det hela började med vanlig förkylning som sedan över gick till öroninflamation. Och jag är en person som väldigt lätt får öroninflamation och har haft det dryg 5 gånger innan, så jag vet hur ont man får och har.
Men nu är jag på bättringsvägen och äter pencilin, så jag ska börja uppdatera bättre nu och få ett slut på denna novell! Medan jag har legat i sängen och glott på tv hela dagarna (vet varenda program som går på tv nu förtiden...) så har jag även tänk ut vad som ska hände den sista tiden så nu är det bara att skriva!
Jag tror ni kommer både gilla och inte gilla slutet, men jag hoppas ju såklart att ni alla kommer gilla det!

Jag måste även säga att jag blev lite förvånad när jag loggade in och såg att jag inte hade fått massor med negativa kommentarer om att uppdateringen sög, för det gjorde den. Dock bevisar detta att ni ÄR världens bästa läsare! Så tack ♥

Så ska jag började skriva, så vi syns snart igen! :)
Puss.
 

Postat av: saga

Yay the gurl are back! :D
Du får krya på dig riktigt ordenkligt så du blir frisk :)
Och jag tror att så som du skriver så kommer nog slutet bli super! <3

2012-09-09 @ 08:37:58
Postat av: Yasmine

Ushc vad jobbigt, har själv haft det många gånger. :(
Tycker att du skriver sjukt grymt, längtar redan till nästa del! :))
Krya! <3

2012-09-09 @ 15:51:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: