2012-09-24 | 18:02:00
Filed Under: Övrigt

TÄVLING!

Hej på er! Jag vet att uppdateringen suger, men jag har så mycket i skolan och jag vill inte bara sätta mig ner och skrivit ihop något lite snabbt som jag senare inte kommer vara nöjd med. Så jag hoppas ni förstår!

Men jag har en grej till er! Det är så att jag nu anordnar nu en tävling till er!
Priset i denna tävling är en karaktär i nästa novell som kommer komma! Kul va?!
För att anta tävlingen vill jag att ni svarar följade i ett mejl ([email protected]), kommentar eller ett blogginlägg på eran blogg - spelar ingen roll!
- Varför ska just du vinna?
- Berätta om dig själv. (ålder osv.)
- Hur skulle du beskriva dig själv?
- Favorit kändis du skulle vilja vara?
- Favorite sysselsättning?
- Vad tänker ni på när ni hör biebzdream?

Enkla frågor, eller hur? Svara på de så gott ni kan och har ni något annat ni vill skriva, skriv!!
Låt inget hindra er!

För större chans att vinna - Sprid biebzdream! Länka på facebook, twitter, tumblr m.m!  Men kom ihåg att skriva att ni har gjort det då så jag vet om det. (Ta gärna en screenshoot på facebook och lägg upp någon stans så jag ser det.) Följ mig gärna på bloglovin'!

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA "JAG ÄR MED" OM NI HAR SKRIVIT ETT BLOGGINLÄGG.

Hoppas ni förstod! Ska bli kul och se hur många som är intresserade! :)

Kommer inte godkänna kommentarerna förens allt är klart, mest för att ingen ska sno någon annas text. (om ni förstår vad jag menar.)

Postat av: Mia

Jag skulle vilja vinna eftersom jag totalt älskar dina noveller och det skulle typ vara som en "ära" att vara en karaktär i en av dina noveller (skriver inte detta för att smöra eller något)

Jag heter Mia och är 13 år och jag älskar att sjunga och hålla på med musik, men eftersom jag är sjukt blyg och feg som en kyckling har jag aldrig visat upp det....

Jag beskriver nog mig själv som blyg innan man känner mig och när man väl gör det tror jag dom flesta frågar sig själva om dom skaffade sig en normal vän. ahhaaha

Jag skulle vilja vara Selena Gomez eftersom hon är Justin Bieber's pojkvän. duuh? nej. men hon är så sjukt snygg och hennes röst skulle jag kunna dööö för!

Favorit sysselsättning är ju musik som jag skrev förut men jag gillar också att läsa, skriva, vara med vänner och plugga för att få bra betyg (det kanske inte är en favorite sysselsättning?)

När jag hör Biebzdream tänker jag på en awesome novell som man fastnar vid direkt och en novell som jag har följt runt ett år!
Hoppas jag vinner, som sagt det skulle vara en ära!
(Följer dig ofc på bloglovin)

2012-09-24 @ 19:36:22
Postat av: Julia

MED!<3

2012-09-30 @ 17:07:14
URL: http://likeajulia.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: