2012-08-02 | 23:40:10

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 91

Återigen började vi båda skratta och ingen fortsatte på ett nytt samtalsämne, vilket ledde till att det blev tystnad igen.
"Är det okej mellan oss?" frågade jag efter några sekunders tystnad. Alyssa kollade upp från någonting nerifrån och kollade in i kameran, "Ja." Hon nickade.
Ett stort leende sken upp på mina läppar och mitt hjärta började slåg i 180 kilometer i timmen.
"Vill du komma hit?" fortsatte jag. Alyssa slickade och bet sig i läppen, "Kommer om 20 minuter."


ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Med snabba steg sprang jag nerför trappan. Jag hade bytt om till Justin grå mjuksbyxor som var aningen för stora. Antagligen hade han glömt dem här någon gång eller så hade jag lånat dem någon annan gång. Till det tog jag ett enkelt vitt linne och lät håret ligga nerför axlarna.
"Alyssa." Pappa mötte mig i hallen när jag höll på att ta på mig skorna.
"Aa?" Jag kollade på honom. Han började fumla med sina händer och såg allämt nervös ut.
"Har du tid att prata?" Jag böjde mig upp och satte håret bakom öronen.
"Ingentingen inte. Är det viktigt?"
Han skakade på huvudet, "Vi tar det någon annan gång. Gå till Justin nu och ha det så roligt."
Han lade armen om mina axlar och pussade på vid tinningen. Jag log och sedan öppnade jag ytterdörren, "Hejdå pappa." Jag vinkade hejdå. Han satte upp handen för att ta farväl.

Med knyten näven knackade jag tre gånger på Justin's dörr. Jag backade några steg för att inte få dörren på mig när den skulle öppnas, vilket den gjorde efter bara några sekunder.
"Alyssa, det var länge sedan!" Diana, Justin's mormor, öppnade och välkomnade mig in. Jag log och tog ett steg in. "Hej." svarade jag och sedan öppnade jag min famn för att krama om henne.
"Det var längesedan vi sågs." mumlade hon och jag nickade.
"Ja, det var det."
Vi började gå inåt tills vi kom till vardagsrummet där Bruce och Pattie satt och kollade på TV. De båda vände sig mot mig när vi kom. "Hej Alyssa." Pattie sken upp i ett leende reste sig från soffan för att ge mig en kram. "Jag har saknat dig faktiskt." fortsatte hon. Jag log, "Jag har saknat dig med, er också för den delen Bruce och Diana!"
De började skratta lite smått, "Du är då allt söt lilla gumman." sa Bruice.
"Yo, försöker du ta min tjej morfar." Vi alla vände oss av den plötsliga rösten där vi fick se Justin stå lutad mot väggen precis utanför sitt rum. Vi alla skrattade åt hans mening.
"Haha, jag kan lova dig att pappa aldrig kommer ta Alyssa från dig Justin." skrattade Pattie.
Pattie och Diana gick sedan in och satte sig igen och jag började gå mot Justin.
Justin stod med korsade armar och granska mig med för varje steg jag tog.
"Sexy lady." mumlande han när jag kom närmare. Jag skrattade.
Istället för att krama honom så gick jag förbi honom och steg in i hans rum. Justin vände sig snabbt om och stängde dörren efter oss. Jag satte mig ner i hans sängen, som förövrigt var så liten.
"No you didn't..." Han försökte dölja det leende som bildades på hans läppar.
"Yes, i did." svarade jag och skrattade när han reste av sagt slängde så på mig. Han började kittla mig och jag skrattade, högt.
"Justin, sluta!" skrek jag, vilket han verkade göra. Han tog bort sina händer från mig och satt nu framför mig i sängen. Våra blickar drunknade i varandra. Justin drog bort en hårslinga från mitt huvud och fäste det bakom örat. Jag kollade ner i marken och bet i löst i läppen. Justin's hand fortsatte bakom och han satte den vid min nacke. Jag lufte min hand och placerade några fingrar under hans hacka. Våra huvuden började sakta varndra mot varandra. Justin vinkade huvudet lite år sidan för bättre åtkomst. Innan jag visste ordet av vad som höll på att hända kände jag Justin's fylliga läppar mot mina.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Vi lade oss ner och jag förde henne närmare mig. "Jag var så rädd att jag skulle förlora dig ..." viskade jag.
Hon stirrade sorgset in i mina ögon, och bed sig på insidan av kinden. "Du kan aldrig förlora mig.", mumlade hon. "Även om du ville." fortsatte hon.
"Aldrig". Jag slickade mina läppar, blickade från hennes ögon ner till hennes läppar. Tog bort de lösa hårslingorna av hennes hår. Jag kupade sedan min högra hand om hennes kind och tog ett djup andetag.
Alyssa lutade sig närmare mig, hennes ögon stirrade upp på mina läppar och innan hon pressade samman de igen. Jag kysste henne tillbaka och vår andning kolliderar med varandra är när vi stirrade djupt in i varandras ögon. Sakta flyttade jag ner mina händer mot henne byxor, men de stannade vid byxliningen. "Kan jag?"
Hon nickadade. Sakta drog jag ner dem och kastade sedan ner dem på golvet.
Jag slickade mina läppar för att fukta dem, jag slöt ögonen innan jag tryckte mina läppar mot hennes. Alyssa började motvilligt kyssa tillbaka, våra läppar var som skapta efter varandra. Så perfekta. Jag drog henne närmare med min fria hand som fortfarande var fast placerad mot hennes höft. Mina fingrar grävde lite i hennes hud så som mina läppar började trycka mot hennes.
Hon lindade sina armar runt mig, drog mitt huvud närmare hennes. Våra näsor trycktes ihop på grund av styrkan i vår kyss.
Jag släppte min hand från hennes kind ner till midjan, svepte mina armar runt henne, drog upp henne och på toppen av mitt knä så att hon gränslade mig.
Alyssa drog sig bort från kyssen, tittade in i mina ögon. Hennes bröst rörde sig upp och ner kraftigt innan hon bet sig i läppen. Sedan gosade hon ner huvudet i nacken och tryckte sina läppar mot huden på min hals där hon försiktigt började naffsa.
Jag stönade, flyttade min hals åt sidan så att jag gav henne mer utrymme att göra som hon ville.
Jag gled mina händer ner till midjan, placerade hennes rumpa i mina händer där jag klämde åt och jag kände hur Alyssa stönade mot min hals. Vilket resulterade till att hon flyttade sig från min hals, då hon tryckte sina läppar mot mina. Kyssen blev mer och mer passionerad, hon sultade lite på min underläpp för att slinka in hennes tunga. Våra tungor började vilt lekta med varandra, då jag ännu en gång klämde åt henne rumpa.
Efter en stund flyttade jag min hand och tog ett grep om hennes midja för att snabbt rulla runt så jag nu låg överst.

Jag började kysste henne från hennes läppar ner till hennes hals, där jag började ge henne samma glädje hon gav mig, fast den här gången med mer tunga och tänder vilket resulterade med söta, lätta stön. Ståendes mellan hennes ben, reste jag mig upp och drog av min tröja för att sedan lägga mig ner på henne igen. Hon slängde sina armar runt min nacke och återigen ge mig världens bästa kyss. Min hand vandrade vidare och hamnade vid hennes mage, där jag lugnt började dra handen upp och ner innanför hennes linne. Jag fortsatte länge upp tills jag nådde hennes bröst. Jag kollade på henne, hon låg där och bet sig i läppen. Lusten växte innom mig vilket man märkte därnere. Alyssa hasade upp sig för att sedan dra linnet över huvudet. Även fat hon bara låg i underkläder, kunde jag inte släppte min blick från hennes vackra ögon.
"Du är så vacker." viskade jag mot hennes läppar. Hon log, pressade sina läppar mig mina. Min vänstra hand började vandra uppåt och kupade Alyssa's vänstra bröst. Hennes händer var placerade om mina kinder och hennes tumme drogs längs käkbenet.

Ett smssignal hördes och vi båda stannade upp. "Du måste skämt." mumlade jag mot henne läppar.
Alyssa skrattade, kysste mig snabbt innan hon puttade bort mig så jag hamnade på rygg bredvid henne. Hon reste sig upp och gick bort mot henne iväg kastade byxor och tog fram sin mobil. Hennes ansikts uttryck ändras direkt när hon läste det. Jag kollade på henne, "Vem är det ifrån?"
"Pappa." sa hon. Hennes blick var som fast på displayen. "Vad skrev han då?"
Hon kollade upp och hennes blick hamnade på mig, "Jag måste hem."

Detta kapitel skulle kommit igår, men jag tyckte att det var snålt med kommentarer på före gående kapitel så om ni vill ha mer kommentera :)

Vad tror ni Alyssa's pappa kommer berätta?

- Mel


Postat av: Liza

OMAJGAAASH VAAD BRAAAA! :DD

2012-08-03 @ 01:01:49
URL: http://swaag.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Jag tror att nån filmade när Marissa våltog (kan man säga så?) Justin och la upp på youtube elr ngt och så såg Alyssas föräldrar det och nu kmr hennes pappa visa det för henne och sen kommer hon igga Justin och sen kommer han för att säga förlåtoch då blir det typ som i den där As long as you love me videon o så får Justin storstryk av pappajenner:S Hoppas jag har fel:/

2012-08-03 @ 01:25:00
Postat av: Adde

meeer <3

2012-08-03 @ 01:50:24
URL: http://nattstad.se/adelisaberisha
Postat av: Anonym

Ojojoj!!!! Gryyyymt bra!!

2012-08-03 @ 06:57:11
Postat av: saga

ooo, så spänande! :O Du måste skriva mer nu! :D <3

2012-08-03 @ 09:59:45
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-08-03 @ 11:01:44
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Postat av: Anonym

Spännande!! :D

2012-08-03 @ 14:18:30
Postat av: Alictin

Sv: Tack, detsamma! :)

2012-08-03 @ 22:36:30
URL: http://alictin.blogg.se
Postat av: Anna

As bra :)

2012-08-04 @ 13:07:12
Postat av: Michelle

Jättte bra kapitel snälla skriv mer SNART!!! Haha älskar denna berättelsen

2012-08-04 @ 17:21:28
Postat av: Melika

MEER!
BÄSTA NOVELLEN !!

2012-08-05 @ 04:32:55
Postat av: Bieber Fever News

Hej! Vi har precis börjat på en Justin Bieber novell skriv gärna vad du tycker om den! :) <3

Direktlänk: http://bieberfevernews.webblogg.se/2012/august/stratford-boy-it-was-justin-bieber.html#comment

2012-08-05 @ 22:02:09
URL: http://bieberfevernews.webblogg.se
Postat av: Felicia

Hej, skulle bli jätteglad om du kollade in på min blogg, ännu gladare om du vill göra ett länkbyte! XoX

2012-08-06 @ 15:39:44
URL: http://specialnovells.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: