2012-07-17 | 16:57:28
Filed Under: Övrigt

Viktigt! Läs.

Som ni ser så är uppdateringen väldigt dålig och jag vet att allt är mitt fel. Men det är så att min skrivlust är på noll just nu och min inspiration ligger också där nere. Så under de här dagarna har jag funderat lite och skulle jättegärna vilja började på en ny novell som jag redan har tänkt ut handling till. Som jag hoppas att ni kommer följa som ni gör med den här.

Men nu till frågan, vill ni att jag ska fortsätta på den här novell och försöka komma på nya saker eller vill ni ha den nya? Isåfall börjar jag avsluta novellen och inom kort kommer den nya novellen att startas.

Nu vill jag ha era åsikter, vad tycker ni? Ny novell eller inte?
Kommentera mycket nu, för nästa kapitel kommer inte upp förrens jag fått ett antal kommentarer. Kom igen, det tar inte lång stund att kommentera! Tänk på att jag sitter i timmar och skriver..

Postat av: Sara

Jag vill ha en ny novell:)

2012-07-17 @ 17:01:06
Postat av: Sandra

Jag bokstavligen älskar novellen som du håller på med nu! Men den kan väl sluta på 100 kanske? :) Det är vad jag vill iallafall. (a) Det kan ju vara mer också, det spelar ingen roll. Men jag vill att det ska vara minst hundra delar innan du avslutar.

Älskar dig och din novell <3 :D

2012-07-17 @ 18:29:44
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se
Postat av: charlie greven

Hejhej!, jag tycker du ska fortsätta med denna då jag är kär i den har aldrig varit den som gillar att läsa men nu sitter jag och läser den om och om igen... hade varit tråkigt ifall den bara slutade helt plötsligt... :(
men sen får du gärna göra en ny efter denna!:D
isf gör en rirktigt lång! :)
DU ÄR BÄST DET SKA DU VETA!

2012-07-17 @ 18:55:47
Postat av: Adde

Tycket du ska typ skriva 2 kapitel till på alyssas och Justin sen börjar du på en ny :) <3

2012-07-17 @ 19:31:11
URL: http://Nattstad.se/adelisaberisha
Postat av: Anonym

Ny tycker jag även om jag älskar den nuvarande :*

2012-07-17 @ 19:38:47
Postat av: Anonym

jag tycker du ska skriva typ 5 kapitel eller nåt sånt till och sen börja med en ny :)

2012-07-18 @ 00:10:54
Postat av: Alictin

Alltså om du har noll insperation just nu kan du bara lägga denna novellen åt sidan så länge och avsluta den sedan när du vet säkert hur du vill avsluta den :)

2012-07-18 @ 15:13:05
URL: http://alictin.blogg.se
Postat av: Anonym

För mig spelar det ingen roll, älskar denna novell men samtidigt är jag öppen för läsa en ny ifall det är bra uppdatering!

2012-07-18 @ 15:21:15
Postat av: Mia

Älskar den du har nu! Skriv klart denna och börja sen på den andra!!

2012-07-18 @ 18:52:30
Postat av: Zoe

jag tycker att u ska avsluta den här och börja på ett nytt om det är så u känner alltså och bättre skriv lust på nya =)

2012-07-18 @ 20:38:46
Postat av: Titti

Även om jag älskar denna novellen så tycker jag att du ska snart avsluta denna och sen börja på en ny eller så kan du lägga denna åt sidan och sen avsluta senare :)

2012-07-19 @ 08:46:11
Postat av: Malin

Du väljer helt själv hur du ska göra. Dock stört älskar jag den här novellen så jag vill inte att den ska ta slut.. nånsin höhö ;) Nej men asså jag tycker du ska skriva några kapitel till iallafall, så det inte blir ett jätte kort och tråkigt slut. Sen kan du få börja på en ny novell, med nya planer och bättre skrivlust! Men som sagt, du gör som du vill. Jag står bakom ditt val hur det än blir! :D ♥

2012-07-19 @ 15:13:40
URL: http://mallanmagnusson.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: