2012-01-04 | 03:37:05

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 39

ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Kvällen började närma sig och alla våra nu återigen samlade.
Chaz och Kendall hade kommit tillbaka från sina runda på stan och de hade tagit med
sig mat från McDonalds. Även om vi hade frysen full med mat sedan vi var på WalMart.
"Ska vi se någon film eller något? frågade Chaz.
Vi alla låg utspridda på soffan och Kendall znappade mellan de olika kanalerna.
"Sure. Vilken?" svarade Justin.
"Paranormal Activity 2? Jag har den på datorn." Chaz pekade på sin datorn som låg på bänken tvärs över rummet.
"Nej, snälla. Jag hatar skräckfilmer.", sa jag och satte mig upp i soffan. Fanns det någonting jag verkligen integillade var det skräckfilmer. Jag är en väldigt lättskrämd person.
"Då tar vi den." sa Kendall och kollade på mig ett nöjd leende.
"Jahopp. Men ni kan ju räkna med att jag kommer skrika."
Alla skrattade lite tyst. "Chaz, du och jag fixar snacks.", Kendall kollade på Chaz som höll på med datorn innan honvände sig mot mig och Justin, "popcorn eller chips?"
"Ta båda.", svarade Justin. Kendall nickade som svar och sedan gick de ut mot köket.
Justin tog tag om och drog mig bakåt så jag hamnade i hans famn. "Är du redan rädd?" frågade han. Jag kolladeupp på honom, "ja."
Han tog ett hårdare tag om mig och pressade mig tätt intill honom. "Ditt hjärta butlar väldigt snabbt och filmen harinte ens börjat." Han pussade på panna och jag tog ett djupandetag. "Jag kommer dö av rädsla. De sa att ettaninte var läskig. Jag trodde mitt hjärta skulle stanna." Justin skrattade åt mig. "Jag finns ju här."
"Du kommer att få vara den jag kommer gömma mig hos."
"Det kan jag leva med."

"Nu har vi chips, popcorn och dricka. Är det något vi saknar?" frågade Chaz och vi kollade runt på bordet som stodframför oss. "Tror inte det. Sätt igång filmen nu." sa Kendall och lade sig tillrätta i Chaz knä. Jag själv hade gosatner mig i Justin's famn med tio kuddar och en filt. Han hade bara skrattat åt mig men låtit mig att göra precis somjag ville.
Chaz tryckte igång filmen på datorn. Men vi kollade inte på den lilla datorn. Chaz hade kopplat in datorn i TV ochskärmen var så stor. Jag var beredd med en kudde vid ansiktet och Justin's armar runt mig så att jag kunde kännamig lite trygg iallafall.

"Jag.Ska.Aldrig.Mer.Kolla.Den.Filmen." stammade Kendall fram när eftertexterna rullade.
"Du är inte ensam." instämde jag. Båda Chaz och Justin gäspade stort och Justin kliade sig i ögonen.
"Dags att sova kanske?" frågade jag. Ett leende steg sig i Justin's ansikte och han nickade.
"Jag tror det." Justin tog upp sin mobil ur fickan.
"Vad är klockan?" frågade Chaz samtidigt som han höll på att koppla ur datorn ur TVn.
"Snart två."
"Oj, då är det verkligen dags att sova." sa Kendall och reste sig ur soffan. "Vi fixar i ordning det här imorgon.Godnatt." fortsatte hon innan hon kramade oss godnatt och försvann upp för trappan med Chaz efter sig.
"Ska vi gå till vårat hus?", jag reste mig ur soffan och sträckte fram handen.
"Japp. " svarade han och tog tag om min hand.
Jag öppnade altandörren och kollade åt mina håll. Jag kanske inte verkade så rädd fortfarandre, men det kan jaglova att jag fortfarande är. Justin kom upp till mig bakifrån och slingrade runt sina armar om min midja. Han ladesedan sitt huvud på min axel. "Jag är här." viskade han i mitt öra och jag rös. Jag lade mina händer på hans och vigick så tills vi hade kommit i i huset och låst dörren.
"Du får kolla så att det inte är någon här." sa jag och stod stelt kvar vid dörren. Justin började gå runt och kolla.Ingen vid sängarna och han fortsatte i på toaletten. Jag kollade nervöst runt i rummet och väntade på Justin svar.Men jag hörde ingenting.
"Justin?"
"Hjälp!" skrek Justin och jag sprang fort till toan. Mitt hjärta började slå snabbare och snabbare. När jag harkommit fram till toan var det ingen Justin där.
"Justin, vart är du?" mitt röst var veck. Jag kollade runt inne på toan, men ingen Justin syndes till. Toan var inte såstor så han måste ju vara någon stans. Jag vände mig om ingen och gick ut.
Helt plötsligt känner jag någon tar tog och mig. Jag skriker till och sätter händerna för ansiktet. Jag hör ettigenkänt skratt. Personen vände mig om och jag ser Justin stå och skratta.
"Det där var absolut inte roligt." sa jag med en arg ton.
"Jo."
"Nej." svarade jag surt och började mot sängen. Justin kom snabbt upp framför mig och satte sina händer påmina höfter.
"Förlåt. Jag trodde inte du skulle bli så rädd."
"Nej, absolut inte. Jag har varit helt cool lung när vi har kollat på en av världens läskigaste filmer." Jag tog bortJustin's händer från mina höfter och gick till min resväska. Jag tog upp mina pjamasshort och tog av mig minajeansshort och satte sedan på mig pjamasen. Justin tog av sig sina kläder och sedan satte han på sig sina boxershorts. Jag vände mig bort när jag tog av mig mitt linne för att byta om till pjamas T-shirten. När jag bara stod iBH och short kände hur Justin kom upp bakom mig och drog sin hand längs sidan av min rygg. Han började pussamig längs halsen. Det verkade som att han visst hur svag jag för halsen. Min absolut svagaste punkt och hanpussar mig just där. Jag tog ett djupandetag, "Justin.."
"Sch." viskade han fram. Han fortsatte kyssa mig. Jag kände hur pirret i min mage steg för varje kyss. Justin togett grepp om min midja och snurrade runt mig. Jag mötte hans intensiva blick och våran kroppar var tätt ihop. Hanlutade sin panna mot min och vi fortsatte kolla varandra i ögonen.
"Förlåt." viskade Justin mot mina läppar. Jag kände hur mina mungipor sakta började åka upp och jag lade minaarmar runt hans nacke.
"Ursäkten är godtagen." svarade jag och vi båda skrattade till. Justin lutade sig lite framåt lite till och jag kändehans perfekta, mjuka läppar mot mina.


"Du åker imorgon. Om vi följer klockan." sa jag.
"Jag vet." suckade Justin och lade armen runt mig. Vi båda hade lagt oss i sägen redo för att sova.
"Men jag kommer ju hem snart igen." fortsatte han. "Hur länge blir du borta?"
"Touren håller på i ungefär 4 veckor till."
"Det är mycket kvar. Men vi klarar det."
"Klart vi gör." svarade Justin. Jag vände mig om så att våra ansiktet var mittemot varandra.
"Godnatt." sa jag och kysste honom snabbt. "Godnatt" svarade han och gäspade. Jag lutade mig mot Justin'sbröstkorg och stängde igen ögonlocken. Efter bara några minuter kände hur de blev tyngre och tyngre och jagforsvann in i drömmarnas land.


Ja, det kom iallafall ett kapitel. Men på fel dag och fel tid. KOMMENTERA.

Postat av: Bella

VERKLIGEN SUPER!!!

2012-01-04 @ 11:18:16
Postat av: adde

meeer <3

2012-01-04 @ 21:07:34
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: saga

Shit!, du är så bra på att skriva seriöst du måste lova mig att du blir författare när du blir stor! :D

2012-01-05 @ 02:30:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: