2012-02-05 | 20:30:02

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 48


ALYSSA'S PERSPEKTIV:


”Så, vad vill du göra?” frågade Justin när hade lämnat lokalen.
”Jag vet inte. Vad tycker du?”
”Du kanske vill kolla in tourbussarna?”
Jag nickade ivrigt och Justin skrattade till, ”Då går vi.”

Vi kom ut på en stor inhägnad parkering med två stora bussar. Den ena var svart och den andra var grå. Vi började gå mot bussarna när Justin helt plötsligt stannade, ”vänta.” Han släppte min hand och kollade runt. Jag granskade honom och kollade runt jag med. Vad kollade han efter?
”Kusten klar.” sa han och kollade på mig.
”Vad kollade du efter?” frågade jag nyfiket.
”Det brukar stå fans uppradade vi stängslet. Och om vi två kommer hand i hand så tror jag det blir kalabalik runt om i världen.”
Mitt humör ändrades fort. Ville han inte att världen skulle veta att vi var tillsammans? Skulle vi hålla den hemligt för evigt?
”Så... Vi kommer aldrig erkänna det här för någon?” frågade jag lite diskret. Jag kollade upp från marken och möttes av Justin mystiska ögon, ”Jo, det är klart. Men inte just nu.”
Justin böjde sin ner och kysste mina läppar. ”Jag vill att hela världen ska veta att du är min flickvän och att jag har fått den absolut vackraste flickan i hela universum.” fortsatte han.
Mitt humör började gå uppåt igen. Ett leende började klarna upp i mitt ansikte och Justin grep tag i mina händer. ”Gå inte runt och tro att jag inte vill erkänna, för det vill jag. Och ska.”


Justin hade tagit mig till hans tourbuss först. Han öppnade bussdörren och genast kom man in till själva ’allrummet’. En stor TV hängde en vänstra sida och mittemot stod den et stor soffa. Det var även ett litet kök. ”Här har jag suttit många kvällar och spelat tv spel. Och tänk på dig.”
Jag skrattade till, ”Jag äger på tv spel. Jag lovar.”
Vi fortsatte kollade och om man fortsatte gå längs bussen så var det sängar på sidorna.
”Här sover Mamma, Kenny och Alfredo.” fortsatte han att beskriva.
”Vart sover du då?”
Han kollade åt vänster där det var en stängd dörr. Han klev fram till den. ”Här.”
Han öppnade dörren och vi kom in till ett stort rum. ”Wow. Får du hela för dig själv?”
”Japp. Hela rummet är mitt.”
Rummet bestod av en stor säng som stod i det högra hörnet. En mörkbrun soffa stod vid sängens slut men en lila kudde på sig. På andra sidan var en smal, avlång bänk och en dusch.
”Har du genomskinligt glas på dusch dörrarna?” frågade jag med en häpen blick.
Justin började skratta lite, ”Haha, ja. Jag vet inte varför det är det egentligen. De som byggde den ville väl att man skulle kunna se den som duschade.” Vi båda stod och granskade duschen, ”men jag skulle tacka den som gjorde den om du stod och duschade i den.” fortsatte han och bet i läppen. Han började gå mot mig och ställde sig bakom mig igen med armarna runt min midja.
”Dröm på du.” svarade jag nonchalant.

”De var min tourbuss och den andra ser precis likadan ut.” sa Justin som hade lagt sig på rygg i hans säng. Jag stod fortfarande och inspekterade stället. Jag älskar att upptäcka saker och brukar vara den som oftast rotar runt i lådor eller byråer. ”Vart har du alla kläder?” frågade jag och inväntade svar. Jag kollade runt, men inget svar. ”Justin?” sa jag och kollade åt hans håll. Jag hörde hur hans andetag blev djupare och djupare. Jag började fram till sängen när jag kom tillräckligt kröp jag försiktigt upp bredvid honom och lade mig tätt intill honom. Jag hörde hur hans hjärta slog och jag tog en djupt andetag. Jag kollade på klockan och den var prick 10 på kvällen. Skulle jag väcka Justin eller ska jag låta honom sova? Han hade ju trotts allt haft en konsert. Jag tvekade några minuter innan jag bestämde mig för att väcka honom. Vi hade bara ikväll på oss att umgås för imorgon skulle Justin vidare, vart vet jag inte. Jag skakade honom löst och viskade hans namn. Justin’s ögonfransar fladdrade till och han kollade ner på mig. Ett leende brast ut i hans ansikte och han lade sina armar runt mig. ”Förlåt.”
”Inget att be om förlåtelse om. Jag förstår dig.” Han pussade mig på pannan.
”Men jag tänkte att vi kunde gå någon stans? Stranden?” frågade Justin.
Jag kollade på honom, ”stranden blir perfekt.”
Jag hasade mig upp lite så att våra huvuden var i jämnhöjd. Jag lade min hand på hans kind och förde samman våra läppar. Justin flyttade sin hand han hade på min rygg ner till mitt låt och flyttade mig så att jag nu låg gränsle över honom. Vi fortsatte kyssas och Justin’s händer vandrade längs min kropp. Min kropp blev helt varm och pirret fanns fortfarande kvar när hans händer rörde min kropp. Hans hand smekte mitt lår och för varje sekund blev jag mer upphetsad. Hans hand fortsatte vandradra och fortsatte in under mitt linne. Men jag märkte att han var osäker. Han var försiktig. Hans hand åkte sakta uppåt och han lade den lite ovanför höften. Kyssarna blev mer och mer intensiva. Justin gled över sin tunga och de möttes.
Justin tog sedan ett hårt grep om mig och vi snurrade runt, så nu låg han över mig. Våra läppar åter förenades igen, inklusive tungorna. Hans hand började åka uppåt och hamnade precis under min bh. Pirret i kroppen steg för varje sekund och jag var lycklig. Vart det här än skulle leda, visste jag att det var rätt.
Jag placerade mina handflator på hans mage. Justin avbröt kyssen och böjde sig bakåt. Han tog sedan tag i tröjlinningen och slet av sig den. Min blick fastnade direkt på hans mage och jag blev som paralyserad. Justin satte sig finger under min hackade och lyfte upp det, ”här är jag.”
Jag skrattade till och tryckte honom närmare mig så våra kroppar var intima.

Dörr handtaget åkte plötsligt ner och in kommer Ryan Good. ”Jag visste väl att det fanns något sexuellt i dig Biebs.” Justin for snabbt upp och jag satte mig upp. Jag rättade till tröjan och Justin tog upp sin tröja som hade hamnat på golvet. ”Att du aldrig kan lära dig knacka.”
Ryan stod med händerna i fickorna och tuggade tuggummi. ”Jag skulle bara säga att det finns mat om ni ha. Men ni verkar vara ganska upptagna. Jag såg hur Justin ändrade nyans på kinderna och kollade lite snett ner. ”Nej, vi ska till stranden så vi äter något på vägen.”
Ryan rykte på axlarna innan han vände sig om och började gå ut ur rummet. Men var lika snabb tillbaka igen. ”Jo, om ni behöver skydd så finns jag. Och Alyssa, om lill pojken skulle göra dig gravid, ge han en käft smäl-” mer hann Ryan inte säga innan Justin hade puttat ut honom och med en kraftigt smäll slängt igäng dörren. ”Alltså, förlåt. Men vissa är lite konstiga. Speciellt Ryan, men jag gillar honom.”  Jag svarade inte utan bara skrattade till.
”Så, redo för stranden?”


Detta kapitel blev gensta stämplad med: Sämsta och allmänt tråkig. Men sånna här kapitel behövs ibland för att novellen ska fungera. Så kanske inte det roligast att läsa, men det kommer roligare snart! :)

Postat av: Johanna

GRYMT

2012-02-05 @ 20:46:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becka

Grymt!

2012-02-05 @ 21:36:30
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Malin

BRAA! Inte tråkigt för 5 öre!!! :O

2012-02-05 @ 22:06:42
Postat av: Anonym

Bra :)

2012-02-05 @ 22:25:05
Postat av: Anonym

sjukt bra!! :D

2012-02-06 @ 14:15:36
Postat av: saga

Du har nog stemplat fel tjejen för det här var as grymt! :D

2012-02-06 @ 20:07:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: