2012-04-29 | 22:33:24

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 68

"Här är det." ropade Justin och satte ner nyckel och öppnade sakta dörren. Justin försvann snabbt in. "Jag måste på toa." ropade han och stängde toalettdörren med en smäll. Jag gav ifrån ett fniss innan jag klev in i rummet. Rummet som jag trodde skulle bestå av en säng och en toalett visade sig var en hel lägenhet, eller man kanske säger svit. Direkt när man öppnade dörren hamnade man i en slags vardagsrum men soffor och ett stort fönster. Och till höger var det stora sovrummet med en dubbelsäng. Jag gick direkt fram till fönster och drog bort gardinerna.



Vi kollade runt i hotellet jag fortsatte avundas av allting. Visst hade jag sett fina grejer, men det är var bland det finaste jag sett.
”Du får vänja dig Alyssa.” sa Justin samtidigt som han vände sig mot mig.
”Jag vet, men du var väl också såhär första gången du bodde på ett alldeles för fint hotell?”
”Klart jag var, men jag har vant mig.”
Jag kollade på honom, ”Det lät precis som om du hade bott på alla världens finaste hotell.”
”Kanske jag har också.” sa Justin ironiskt.

När vi hade packat upp våra grejer och bytt om bestämde vi oss för att utforska staden lite mer. Jag såg verkligen fram emot att besöka Triumphbågen och speciellt Eiffel Tornet. Men Eiffel Tornet skulle vi besöka någon annan dag har Justin sagt.
Jag bytte snabbt om till de översta kläderna som låg i garderoben och det slutade med jag hade på mig jeans och en T-shirt samt en halsduk. Enkelt och snyggt. Vädret var inte jättefint, men ända inte fult och tråkigt. Vädret var perfekt för en eftermiddag med sightseeing.
”Ska du ha på dig det där?”
Justin kom ut i en tjocktröja och en mössa på huvudet.
”Jag hade tänkte det.” svarade han.
”Men det är sommar ute.”
”Det är ju moln på himlen, tänk om det börjar regna?”
Jag började skratta och gick fram till honom. Jag placerade mina armar runt hans nacke,
”Du är söt du.”
Han lutade sin panna mot min så att våra näsor snuddades.
”Du med.”
Vi kysstes snabbt innan vi gick ut ur hotellrummet och började med stads vandring.


”Kolla där.” jag pekade på ett café som hade en Spanska flagga hängande utanför.
Justin kollade förvirrat omkring, ”vart?”
Jag styrde hans ansikte med hjälp av händerna och hjälpte honom se flaggan.
”Menar du flaggan eller cafét?”
”Flaggan förstårs, men jag antar att det är ett spanskt café.”
Justin greppade tag om min hand, ”Det tar vi reda på.”
Vi gick snabbt fram till cafét och vi klev in.
De kollade på oss och de blev genast förvånade, men hälsade trevligt, ”Bonjour.”
”Hola, que tal?” var jag snabb med att svara.
De kollade chokerat på mig.
”Hola, estoy bien. Y tu?”
”Bien, gracis.”
Jag kollade bak på Justin som försökte förstå vad vi sa.
”Jag frågade hur de mådde och de frågade mig.” förklarade jag för Justin.
Jag vände mig sedan tillbaka mot damen i kassan, ”Quiero una Coca-Cola, por favor.”
Jag kollade sedan bak på Justin igen, ”Jag beställde en Coca-Cola.”
Han skrattade till, ”okej.”
Efter några väntandes minuter fick jag min coca-cola i en plastmugg med ett sugrör. Ovanligt.
Jag tackade och sedan lämnade vi cafét och började med vandringen igen.
”Det är sexigt när du pratar spanska.” sa Justin plötsligt.
Ett leende bildades på mina läppar och jag kollade upp på honom. ”Gracias mi amor.”
Han stannade uppp och placerade sina händer runt min nacke och vinkade upp mitt ansiktet.
Han böjde sig framåt och våra läppar sammanfördes.
Jag öppnade ögonen och såg minst 10 personer upptryckta med sina mobiler i ett restaurang fönster.
Jag avslutade kyssen och visade lite diskret med fingret för Justin alla personer.
”Bry dig inte. Snälla.”
”Jag försöker Justin, jag lovar. Men jag vet att det kommer vara framsidan på alla tidningar inom loppet av en dag. Det är svårt för mig att först vara en vanlig tjej till att vara i alla gossip tidningar som finns. Dessutom runt om i världen.”
Justin drog in mig i en kram, ”Tänk inte på sånt nu. Vi är här för att ha kul, eller hur?”
Jag nickade, ”Ja.”
”Bra.”

JUSTIN’S PERSPEKTIV:
Bara för att jag var i ett annat land betydde det inte att jag slapp undan paparazzis'. Nej, de tog all tillfällen de kunde för att tjäna in några extra pengar. Men de förstår verkligen inte att vi vill ha egen tid. Bara en dag? Är det mycket att begära?
Paparazzis ställde sig lite längre bort från gatan och riktade kamerorna mot oss. De knäppte till och blixtrade till allt för ofta. Alyssa försökte ta skydd bakom mig, men jag var snabbt med att ta tag i henne. Jag ville inte att hon skulle påverkas av det här. Vi var här för att spendera tid tillsammans, och då ska hon inte behöva gömma sig.
Jag drog fram henne så hon var bredvid mig. Våra blickar möttes och jag flätade samman våra fingrar. Ett stort leende bildades på hennes läppar så att hennes perfekta vita tänder glänste. Vi började gå och hon skrattade samtidigt som hon kollade neråt.



Kvällen hade fallit in och vi hade bestämt oss för att gå ut på en restaurang och äta. Alyssa hade sprungit runt i rummet minst i en och en halv timme för att fixa sig. Själv hade jag bara duschat lite snabbt och bytt kläder. Jag måste säga att det är ganska skönt att vara kille ibland.
"Alyssa." ropade jag.
Alyssa kom ut i hallen och rättade till håret, "Jag är här."
"Bra, vi måste gå nu."
Hon drog på sin sina skor samtidigt som jag öppnade dörren och sedan lämnade vi hotellet bakom oss.

"Framme." Jag kollade ut genom den tonade bilglasset och mötte flera okända män utanför. Kenny var snabbt med att runda bilen för att öppna dörren till mig och Alyssa.
Vi greppade tag om varandras händer och sedan klev vi ut ur bilen och det stod några ynka fans lite längre bort.


Jag hälsade på dem genom att ge dem en lätt vinkning innan jag klev in i restaurangen.
"Hur många?" frågade genast en servitris när vi ankom i det stora rummet.
"2."
Vi blev eskorterade till ett bort till två. Jag drog hjärtligt ut stolen för Alyssa innan jag drog in den när hon satte sig ner.
"Åh, gentleman." sa hon och skrattade till.
Vi lade våra händer över varandra på bordet och kollade på varandra.
Alyssa öppnade munnen och började pratat, "Tack för idag."
"Varsågod. Tack själv."


ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Middagen var jättegod och jag hade tagit oxfilé medan Justin hade tagit någon pasta rätt. Tydligen var det den godaste pastarätten han hade ätit eftersom det var samtalsämnet de sista femton minutrarna.
Kenny plockade upp oss från restaurangen och sedan begav vi oss till hotellet igen.
Kenny kollade bak på oss i bakspegeln, "Var det gott?"
"Åh, nej." gav jag ifrån mig då jag visste att Justin skulle prediska om sina goda mat igen.
Kenny började skratta, "Vadå?"
Båda Kenny och Justin kollade på mig nu.
"Justin kommer börja prata om sina alldeles fantastiska goda mat igen. Och jag lovar, han har redan berättat för mig hur god den var."
Kenny började garva för fullt samtidigt som Justin flinade till.
"Den var god." sa Justin.


"Vi syns imorgon, godnatt." Kenny lämnade oss vid hissen och började gå mot sitt rumm. Hissen landade och vi steg in. Justin tryckte på knappen och dörrarna stängdes och vi åkte upp till vårat rum.
"Du har nyckel." sa jag och aktade mig så att Justin kunde komma fram och låsa upp dörren. Dörren for upp och vi steg in. Jag slängde av mig skorna och sprang och slängde mig i sängen.
Jag pustade ut, "Det var skönt."
Justin gjorde entré, "vadå?"
"Att få av sig skorna. Jag lovar dig, det kan vara ett helvete att gå i klackskor."
Justin skrattade till. Han närmade sig mig och lade sig sedan över mig, men hon höll upp sig själv med armbågarna vid sidan av mitt huvud. Han kysste mig sedan ömt på läpparna.
Kyssen blev mer och mer passionerat. Justin's tunga svepte över till min och de lekte med varandra. Justin's hand placerades vid min mage och vandrade innan för mig tröja.
Han började dra av mig tröjan och med lite hjälpa lyckades han. Jag hade fortfarande ett linne på mig. Innan han ens visste ordet av hade jag rullat runt så jag nu låg överst. Han kysste mig som om det inte fanns någon morgondag, men jag gillade det. Det kändes som om tiden var inne, den där tiden som alla någon gång tänker på. Eller till och med är rädd över. Men en sak visste jag, jag var redo.
Jag tog tag i linningen av Justin tröja och slet av den. Jag placerade mina händer på hans mage och drog dem sakta neråt mot byxkanten. Justin höll hårt tag om mig innan han rullade runt igen så jag nu låg underst. Jag slängde bestämt bak armarna över huvudet och drog av mig linne och slängde iväg det. Justin's blick blev hypnotiserad. Jag tryckte honom närmare mig så att våra kroppar blev intima. Hans hud mot min.
Han strök sitt finger ömt över mina läppar, ner för halsen, förbi min bh och längs magen tills han hittade sitt mål. Han började knäppa upp knapparna på mina byxor innan han drog av mig dem. Han smekte sedan mina ljumskar och jag trodde jag skulle dö av iver. Jag kunde inte vänta längre så jag drog snabbt av alla hans kläder till han bara hade på sig sina boxer shorts.
Justin tog bak sina händer på min rygg och knäppte upp min bh, otroligt nog lyckades han på första försöket. Han kastade i vägen och  tryckte sig närmare igen.
Men halvt ofokuserade blickar mötte vi varandra och var det någonstans vi skulle böja tveka var det här och nu.
"Säker?" mumlande han och tog bort lite hår från ansiktet.
Jag nickade ivrigt.
"Jag älskar dig. Du ska bara veta hur du får mig att känna." fortsatte han. Han började kyssa mig längs halsen och jag slängde bak huvudet. Jag började fingra med kanten av hans boxershorts och våra blickar mötte återigen. Ögonblicken som gjorde oss säkra. Säkra på vad vi ville, säkra på vad vi skulle.
Halvt öppen mun och ännu mer ofokuserad blick började han dra av mig mina spetstrosor och jag drog av honom, kände honom bli hård mot mig. Jag lade ena handen på hans rygg, drog ett djupandetag och ena sekunden trängde han in i mig. Jag spärrade upp ögonen, gapade och andades häftigt.
Jag kände mig fri. Obeskrivligt fri.


Okej, ni måste ha hänsyn till att jag aldrig har skrivit om sex förut och ska nu publicera det för några hundra läsare. Men hoppas ni gillade det! :)


 

 

 


Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-04-29 @ 23:13:25
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt bra, meer :d:d:D

2012-04-29 @ 23:23:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Adde

meeer omg <3

2012-04-30 @ 00:19:31
URL: http://nattstad.se/adelisaberisha
Postat av: saga

Omb, meer<3

2012-04-30 @ 12:49:56
Postat av: Felicia

Har blogaward just nu, intresserad?

Anmäl diog eller nominera någon annan innan midnatt på fredag!

:)

2012-05-03 @ 19:54:42
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/
Postat av: Zoe

Jätte bra =)



när kommer nästa kap?

2012-05-03 @ 20:54:57
Postat av: justinjerrystoriies

Sjukt bra kapitel!!



förresten, kolla gärna in på min nya bieber novellblogg! http://justinjerrystoriies.blogg.se (jerry har absolut inget med novellen att göra hehe)

2012-05-06 @ 12:29:58
URL: http://justinjerrystoriies.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: