2011-11-13 | 21:12:13

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 27

"Jag kan int-", mer han jag inte säga innan Justin pressade sin läppar mot mig. Jag släppte hans ögonlock och lade mina armar runt hans nacke. Justin reste sig lite och puttade mig bakåt så att jag lanade med ryggen mot sängen. Justin lade sig över mig och mötte mina läppar igen. Jag kunde känna hur Justin började lee mot mina läppar. Jag drog mig bort lite och frågade varför. "Varför jag leer? Vad tror du? Jag har väntat på det här hur länge som helst.", jag han inte svara innan Justin särade på mina läppar och slinkade in hans tunga. Våra tungor lekte med varandra och jag rös i hela kroppen.

"Nae. Här kan vi inte ligga hela dagen." sa jag och när vi hade särat på våra läppar. Justin rullade av mig och la sig bredvid mig. Han suckade och la sina händer bakom sitt huvud. Jag klev upp ur sängen och började genast göra mig i ordning. "Jag ska bara ta en snabb dusch. Men du får väl ta min dator eller göra något annat. Förutom att gå ner och prata med mig föräldrar, för då kommer jag bli dränkt med frågor lite senare.", Justin skrattade och satte sig upp i sängen. "Jag lovar."

När jag klev ut ur duschen drog jag tag i den stora, mjuka, vita handduken som låg vikt i hyllan bredvid. Jag började torka mig och sedan slängde jag fram håret och satte upp det i en turban. Jag kom på att jag inte hade tagit med mina några kläder in i badrummet och jag tänkte först att jag inte kunde gå in till Justin såhär, men vad hade jag för val? Jag svepte en annan handduk runt kroppen och låste upp dörren. Jag öppnade dörren och kände den lite svalare luft närmade mig. När jag hade kommit ut helt ser jag min räddning. Tvättställningen. Jag gick genast dit och till min lycka var det underkläder. Jag greppade tag i mina lila spetstrosor och började gå tillbaka till toaletten för att sätta på mig dom.

När jag hade fått på mig dom öppnade jag dörren igen och gick in till mitt rum. Jag öppnade sakta dörren och ser Justin sitta framåt lutad och håller på med sin mobil. Han kollade snabbt upp när han hörde dörren öppnades och han sken upp i ett leende. "Äntligen klar." sa han och la ner sin mobil i sin byxficka. "Så lång tid tog det faktiskt inte." svarade jag och stängde dörren om mig. Justin skrattade lite och slickade sig om läpparna. "Men smarta jag glömde ombyte så jag var tvungen att gå såhär." sa jag och kollade ner på min kropp. "Gör absolut ingenting för mig.", Justin bet sig i läppan och jag skrattade till lite. Jag böjde mig framåt så att min handduk jag hade på huvudet skulle åka av. Jag tog tag om handduken när den hade hamnat på golvet. När jag reste mig upp mötes jag utan Justin. "Hjälp. Du skräms." sa jag och vände mig om för att hänga upp den blöta handduken. Precis när jag hade hängt upp den känner jag hur två händer slägs på mina höfter och jag drogs bakåt. Jag kände Justin's bröstkorg mot mina axlar. Han började kyssa mig på halsen och fortsatte ner mot min axel. Jag kände pirret inom mig och fjärliarna började fladdra. Jag suckade en gång innan jag vända mig om och möttes av Justin's underbara blick. "Inte nu." sa jag lite tyst och la min hand på hans bröstkorg.

"Den eller den här?" frågade jag och höll upp en grå och en vit t-shirt. "Den vita." svarade Justin. Jag hängde tillbaka den gråa tröjan och drog bort den vita från galjen. Jag drog den vita tröjan över huvudet och stoppade sedan in den innan för mina jeansshorts. Jag hade gjort det drog jag några drag med mascaran och tog på lite rouge. "Nu har jag bara håret kvar." sa jag och kollade mot Justin som låg i min sägen och kollade på mig. "Jaa!" sa Justin och stärkte upp armarna i luften. Jag skrattade till lite och sedan tog jag tag om mitt hår och slängde upp det i en bulle. Rent ut sagt hade jag inte orken att stå och platta den eller locka det, och sedan så väntade ju faktistk Justin.
Det sista jag gjorde var att dra på ett lager med läppglans. Jag putade med läpparna mot spegeln och sedan vände jag mig mot Justin. "Ser jag bra ut?" frågade jag. "Dum fråga.", Justin reste sig upp och ställde sig mittemot med sina armar runt mig. "Du ser perfekt ut." fortsatte han sedan. Jag sträckte på mig lite och pressade samman våra läppar.

"Så vad ska vi göra idag?" frågade Justin. Jag drog min blick ifrån datorn och kollade på honom. "Vad vill du göra?", Justin rykte på axlarna. "Jag vet inte."
"Jag vet. Vi kan gå på stan?" frågade jag.
"Varför inte." svarade Justin.
Jag log och sedan stängde jag av datorn och la den i sängen. Jag reste mig upp ur sängen och tog tag tag om Justin's hand och drog med honom. Jag greppade tag om min väska som jag hade lagt på golvet och sedan gick vi ut ur mitt rum.

"Hallå?" ropade jag när vi stod i hallen. Jag kollade bak mot Justin stod redo vid dörren. "Vart är dom?" frågade jag och Justin rykte på axlar. "Hur ska jag veta. Jag bor inte här.."
Jag sket i att leta efter dom eller ringa.

När jag hade satt på mina mina vita, låga converse ställde jag mig en sista gång framför den stora spegeln i hallen. Jag fixade till shorten lite och drog åt bullen. Justin kom och ställde sig bakom och höll fram sin mobil. "Gör en rolig min." sa han och jag gjorde som han sa. Efter några sekunder hördes en klick ljud och jag förstod att han hade tagit kort. "Nice." sa han och skrattade för sig själv. "En till." sa jag och jag ställde mig nu mittemot honom. "Hur ska vi göra då?" frågade han. "Så här." svarade jag och placera mina händer på hans kinder och våra läppar möttes. Justin la sin hand på min rygg och tryckte mig närmare. Jag la mina armar runt hans nacke. Våra kroppar mötes och kyssen blev mer intenvis. Jag öppnade min mun lite och Justin's tunga gled över. Våra tungor lekte med varandra och sedan hörde jag klick ljudet. Jag drog min ifrån och kollade åt sidan. Justin hade precis tagit korten och han kollade på det. Han log och sedan kollade han tillbaks på mig. Han kysste mig snabbt innan vi började gå ut genom dörren och började våran promenad mot staden för shopping.



Nu är äntligen kapitlet här. Förlåt för väntan!

Vad tycker ni om ny designen då? :)
Och just det, jag har en fråga. Vet ni kära läsare någon stans där man kan göra snygga collage? Ja ni ser ju hur fula mina blir.

- xoxo

Postat av: saga

Din design är jätte snygg!

Och enu ett helt otroligt bra kapitel, jag hoppas verkligen att du blir författare när du blir stor. Vem vet du kanske gör en bok om justin :D

2011-11-13 @ 22:00:57
Postat av: adde

Den nya designen e jätte snygg ;))

jag gör kina college på picasa pröva där :)

Btw. meer <3

2011-11-13 @ 22:09:15
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett program att göra sina collage i är ju picasa , men jag brukar använda photoscape , finns gratis att ladda ner sjukt bra!

2011-11-14 @ 20:00:36
Postat av: Emilija med J.

älskar novellen.



jättefin design

2011-11-14 @ 20:55:56
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: