2011-11-24 | 22:56:03

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 31

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Nästa dag vaknade jag bredvid någon jag aldrig skulle trott jag skulle vakna till, inte iallafall idag. En alldeles perfekt människa låg bara någon centimeter ifrån mig och sov så ljuvligt. Jag märkte att våra fingrar var samman flättade och ett leende steg sig i mitt ansikte. Jag tog min andra hand och tog bort hennes hår som hängde nerför henne vackra ansikte. Jag undrar när hon kom? Varför väkte hon mig inte? Medan jag tänkte hörde jag någon ta ett djupt andetag och sedan pustade upp och slickade sig om läpparna. Jag blundade snabbt och la mig helt still. Jag ville bara se vad Alyssa skulle göra, gå eller stanna? Jag kände hur hon började röra sig och hon tryckte åt sin hand. Precis i den stunden började hennes mobil ringa och hon vände sig snabbt om och svarade mine n låg ton. "Hallå... Åh, hej Kendall.. Nae, han sover.. Han ser så söt ut, jag vill bara att han ska vakna.. Men jag kan ju inte bara väcka honom?.. Jag vet inte, vad tycker du?.. Okej.. Men vi ses sen.. puss." Hon lade ifrån sig mobiel och suckade. Alyssa la sig sedan så nära hon kunde komma mig och tog sedan fram min hand och började leka med mina fingrar. När hon hade lekt klart med mina fingrar så reste hon sig ur sängen och gick fram till mitt fönster. Hon drog upp parsienen och stod och bara såg ut över trädgården. Jag orkade inte låtsas sova längre så jag smög försiktigt upp ur sängen. Jag gick med lätta steg bakom henne och när jag var tillräkligt nära la jag mina armar runt hennes midja och bar upp henne. Hon skrek till och sedan började hon skratta. Jag slängde oss badå i sängen så att Alyssa kom underst. Hon fortsatte skratta som övergick till ett leende. "Förlåt..", hörde jag henne säga. "För våda?", undrade jag. "För att jag överreagerade.", hon hann knappt avslut sin mening innan jag flyttade ner mit huvud mot hennes och sedan kysste jag hennes läppar ömt.

"Hur är det att vara igen känd?", slank Alyssa helt plötsligt ur sig. Jag blev chokad och hon kollade upp på mig. Alyssa låg med sitt huvud på min bröstkorg och jag höll på med hennes hår. "Hur menar du?", frågade jag. Hon suckade innan hon började prata, "jag vet vet du är eller vad du håller på med. Men jag älskar dig för den Justin jag känner. Den underbara, söta killen som helt plötsligt hällde smoothie över mig." Jag svarade inte utan blev helt stel av allt hon precis sa. Hur fick hon reda på det? Jag ville vara den som berättade allt för henne.. Alyssa flyttade upp sig så hon låg precis bredvid mig. "Hur?", var det ändå som jag fick ur mig. "Kendall började berätta om dig, och sedan blev det som det blev. Men Justin, jag bryr mig inte.", sa Alyssa. Jag vände mitt huvud helt åt henne, "och det är det jag älskar hos dig.." sa jag och kysste henne passionerat. Kyssen blev mer och mer intensiv och Alyssa för flyttade sig så att våra kroppar var så nära att jag nästan kunde höra hennes hjärt slag. Jag drog mina händer längs hennes rygg och la sedan mina händer på hennes rumpa. Jag snurrade sedan runt så jag hamnade överst. "Värst vad du vill vara överst..", sa Alyssa med ett flin på läpparna. "Jag ser allting så mycket bättre härifrån..", sa jag och bet mig i läppen. Alyssa skrattade till och sedan möttes våra läppar återligen, tungan åkte in i hennes mun och de lekte som aldrig förr. Jag smekte hennes lår med ena min hand och sedan fortsatte handen in under hennes tröja. Jag drog med ena fingret löst över hennes mage och jag kände hur hon började lee mot mina läppar. "Vad?", frågade jag och log så stort jag kunde. "Det kittlas.", svarade hon. Jag fortsatte dra fingret och sedan började jag kittlade henne över hela kroppen. Alyssa började skratta ännu mer och försökte putta bort mig, vilket hon inte lyckades med. "Justin!", utbrast hon, "Sluta." Precis då öppnades dörren och Justin's morfar kollade in genom dörren. "Är ni vakna?", undrade han. "Ja, det ser du väl?", svarade jag och skrattade lite efter så att det inte skulle låta så drygt sagt. "Haha. Men Diana har gjort frukost så kom nu ungar så äter vi." När han hade sagt det lämnade han dörren öppen och vi reste oss ur sängen. Alyssa började gå men jag omfamnade henne med mina armar runt hennes mage och kysste hennes hals. Ha lade sina händer på mina och så gick vi ändå ut till köket där ett bord fullt med frukost grejer på.


Skrev det här genom mobilen. Så jag orkar inte kolla stavfel. Men hoppas ni gillar det och glöm inte att kommentera! :) xxo

Postat av: ellen

Amazayn fan !!!! Keep on writin'

2011-11-25 @ 10:48:20
Postat av: saga

Omg! så underbart bra! :D Meer! ;P

2011-11-25 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

GRYMT :D <3

2011-11-25 @ 17:50:02
Postat av: bella

Verkligen underbart!!!!!

2011-11-25 @ 18:57:33
Postat av: cassie

du håller ju inte de du lovar.. 2 kapitel skulle vi ju få , vi kommenterar o försöker göra dig glad o hoppas på kapitel men så blire ju nt..

2011-11-26 @ 20:54:09
Postat av: adde

Meer §

2011-11-26 @ 21:37:29
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jättebra! Längtar tills nästa del :)

2011-11-27 @ 01:09:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: