2011-11-09 | 22:15:38

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 26

ALYSSA'S PERSPEKTIV:

"Alyssa, är det du?", jag försvann ur mina tankar och möttes av en mamma i morgonrock. "Ja, mamma. Den alldeles egna dotter.", svarade jag och skrattade lite. "Men varför är du hemma? Dina pappa nämnde någonting om att du skulle sova hos Kendall.", precis när mamma nämde mening stannade jag till. Shit, hur kunde både jag och Justin glömma bort det. Fort Alyssa, tänk. "Jo, men det blev inte så."
"Nehe, och varför inte det? Har du någon aning om vad klockan faktiskt är?"
Jag slängde en blick på klockan och den visade klockan 2 på natten. "Oj, men Kendall började må dåligt så hennes mamma tyckte att det var bäst att jag gick hem."
"Har du gått hem alldeles själv?!", utbrast mamma.
Nej mamma. Jag har umgåtts med en av världens bästa kille hela kvällen och jag kysste honom. Efter det satt vi och bara prata, tills jag sa att jag var tvungen att gå. Smarta jag hade glömt bort att jag skulle sova hos "kendall."
"Kendall's mamma skjussade hem mig.."
"Så bra. men hopp i sängen nu. En ny dag Väntar."
Jag pussade mamma en godnatt puss på kinden och kramade om henne. Jag gick sedan uppför trappan och började göra mig iordning för läggdags.

NÄSTA DAG:

Jag vaknade av att jag hörde ringklockan. Jag sträckte på mig lite och gnuggade mig lite löst i ögonen. Jag gäspade en gång och lade mig sedan på sidan igen för att kolla om jag kunde somna om. Jag kände hur andetagen började bli tyngre och tyngre. Jag hörde hur någon gå uppför trappan och började kolla mot mitt rum. Jag kollade mot dörren och hör sedan hur någon knackar på. "Kom in.", svarar jag och tror det eller ej. Den enda killen jag inte ville visa mig för just nu kom in, Justin.

"Du är vaken.", sa  Justin och sken upp i ett smile. "Jag vaknade för några minuter sedan. Så förlåt för..", jag cirkulerade mitt finger runt mig aniskte, "..hur jag ser ut."
Justin stängde dörren och gick och satte sig vid sängkanten. Justin hade på sig en vit T-shirt och knälånga jeansshort.
"Du är fin precis som du är.", svarade Justin och jag log mot honom. "Du är så snäll du."
Vi båda började lee och Justin kollade bort lite.
"Aj.", sa han och höll för sig ögat. Jag kollade med en förvånad blick mot honom. "Vadå?", frågade jag. "Det känns som att jag har någonting i mitt ögat..Kan du kolla?", frågade han och höll fortfarande för sig ögat. Jag satte mig upp och sket i att jag hade på mig korta mjukis shorts och en alldeles för stora tröja. När jag kom tillräckligt nära för att kunna se i hans öga släpte han sin hand och jag kunde kolla.
Jag lyfte hans ena ögonlock och kolla.
"Jag kan int-", mer han jag inte säga innan Justin pressade sin läppar mot mig. Jag släppte hans ögonlock och lade mina armar runt hans nacke. Justin reste sig lite och puttade mig bakåt så att jag lanade med ryggen mot sängen. Justin lade sig över mig och mötte mina läppar igen. Jag kunde känna hur Justin började lee mot mina läppar. Jag drog mig bort lite och frågade varför. "Varför jag leer? Vad tror du? Jag har väntat på det här hur länge som helst.", jag han inte svara innan Justin särade på mina läppar och slinkade in hans tunga. Våra tungor lekte med varandra och jag rös i hela kroppen.


Skrev ihop detta kapitel på 5 minuter. Det var dåligt jag vet. Känns som jag har tappat skrivlusten lite. Får se om den kommer tillbaka snart.. Kanske om ni kommenterar mycket?

100:de inlägget har vi här också!

- xoxo

Postat av: Adde

Meeeer , pleaseeee §

2011-11-10 @ 10:09:55
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan ju säga direkt att detta inlägg inte var dåligt!

& även om du har tappat lusten att skriva så har inte jag tappat lusten att läsa dina oerhört bra inlägg!

go girl, go!

2011-11-10 @ 16:25:32
Postat av: saga

''Inte bra''?.. du detta kapitel var as bra! :D justin have fallin in love ;) Jag hoppas att du verkligen får tillbaka skrivlusten! :o men bara så du vet så kommer jag alldrig tröttna på att läsa :) <3

2011-11-10 @ 16:26:04
Postat av: Jenny

NEEEEEJ SNÄLLA TAPPA INTE SKRIVLUSTEN! Jag ÄLSKAR novellen!! <3

2011-11-10 @ 16:26:09
Postat av: Anonym

MEER; MEER NUUUUUUUUUUUU! ;)) i love i!!

2011-11-10 @ 18:08:31
Postat av: miranda

du får INTE sluta skrva,för då dödar jag fan mig själv,så jääävla bra !

o de här va allt annat än dåligt ! ;)<3

2011-11-10 @ 18:57:44
Postat av: emma

jag ska precis börja läsa den här novellen för den verkar helt amazing ! men jag kan inte se något kapitel från 1 -18 ! kan du typ hjälpa mig om du vet vad som har hänt :)

2011-11-12 @ 00:59:23

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: