2011-06-27 | 00:37:40
Filed Under: Next To You

Chapter 3 - The real Justin Bieber?

Previous: "Oj, förlåt" sa jag snabbt där efter. "Det gör ingenting" svarade den mörkhåriga killen och jag kollade på han och han stod där och log stort. Vilket sött leénde han hade, gud!
Det vart tyst och den andra killen sträckte fram sin hand. "Ryan Butler" jag tog emot den och svarade "Stephanie Brown, men kalla mig Steph" jag kollade på den andra killen och tog hans hand och han sa.
" Justin, Justin Bieber"



" Är du den riktigt Justin Bieber?" Hör jag Emily fråga och Justin skrattar till. "Ja, jag är den riktigt Justin Bieber". Man såg att Emily's kinder sakta började bli ljusrosa och hon kollade ner i marken. Efter att det blivit en pinsam tystnad harklade jag till och sa "Men det var trevligt att träffas killar och Emily vi ska väl fortsätta ner mot stan?" Jag kollade på Justin som fortfarande stod och kollade på mig efter vårat hälsande. Ryan stod bakom och frågade om vi ville träffa dom senare och kanske hitta på något. " Varför inte, vi har ända inget att göra. Eller ska vi göra något Emily?" sa jag och kollade bak på Emily och hon svarade nej.
"Möt oss klockan 6 vid poolen" Svarade Ryan strax därefter.
Vi båda nickade och kollad på Ryan och Justin med ett leeénde.
"Bra, men antar att vi ses senare då" Sa Justin och tog upp sin mobil och började gå därifrån med Ryan brevid sig.

Väl nere på stan gick Emily och jag runt i affärer och kollade kläder, smycken och allt möjligt.
"Haha, kolla in dom här" sa Emily som hade satt på sig stora smilegröna solglasögon.
"Snygga" sa jag ironiskt.
Efter vi hade gått på stan i ungefär 3-4 timmar har jag köpa en tröja, två armband, en hatt och godis. Måste spara lite på pengarna. Vi bestämde oss sedan för att gå tillbaka till hotellet - eftersom Emily gärna ville träffa Ryan and Justin igen. Så vi började promenera hemåt och efter ungefär 10 minuter var vi på vårat hotell rum igen.
Direkt när vi kom hem gick jag ut på bakongen och satte mig. Började tänka på vilket datum idag, 21 juni, imorgon var dagen då min pappa dog för två år sedan. Jag kommer så väl ihåg det.
Pappa och jag var ute och åkte bil eftersom pappa hade varit och hämtat mig hos Emily, klockan var ungefär 10 på kvällen. Vi lyssnade högt på Rihanna's låt Only Girl och vi båda sjöng med till vi kommer till en korsning och vi får grönt, pappa började köra och mitt i korsningen kommer en stor lastbil och kör på oss på pappas sida. Jag glömmer aldrig ljusen som sken rakt in i min ögon. Glömmer aldrig pappas sista mening; Why do you make me feel like i'm the only girl in the world.

" Jag hoppar in i duschen" hörde jag Emily ropa och jag kollade bara bak och blinkade som okej. Hawaii var så fint, varför hade jag aldrig varit här förut? Helt underbar natur och människorna var också snälla. Aja, jag är här nu iallafall.

Jag gick sedan in för att göra mig iordning eftersom vi skulle möta dom om ungefär en halv timme. Jag tog på en ett linne och några armband och lockade håret lite lätt.


När klockan var sex skundade vi oss fort ner till poolen för att möta dom. Väl nere såg vi dom stå där och prata och båda kollar på oss och skiner upp i ett leénde när dom fick syn på oss. Vi gick fram och kramade dom. Jag kramade först Ryan och sedan Justin. Justin's kramar var väldigt varma kramar som om man känt honom i ett år. "Vad fin du är" viskade han i mitt öra och jag kolla honom i ögon och svarade detsamma. Han skrattade till lite och kollade min djupt in i ögonen.

"Så vad vill ni göra?" frågade Ryan och kollade på oss alla tre.
"Kanske äta?" frågade Emily.
"Sorry, vi åt precis" svarade Justin. Vi alla stod tysta ett tag och sedan kom jag på det.
"Vad säger ni om att på till närmaste affär kom godis och dricka och sedan gå till en öppen gräsmatta och sätta oss och prata, för jag menar, vi känner ju inte varandra så bra"
Alla tre kollade på varandra och alla verkade tycka att det var en bra idé. Så vi for till nästa mataffär och köpte cola och choklad.
Efter det gick vi till nästmaste person och frågade om dom visst var det fanns en park eller någon. En snäll kvinna förklarade och vi fattade nästan precis vart det låg. Men vi kom dit tillslut.

"Berätta lite om er själv" sa Justin och kollade på Emily och mig.
"Okej, jag börjar! Jag är alltså Emily House och jag gillar att dansa, lyssna på musik och måla. Min allra bästa kompis är Steph och kommer alltid att vara. Vi har varit bästisar ända sedan vi var 5 år. Vi har alltid ställt upp för varandra eftersom folk kan har lite problem med oss, eller vad säger du Steph..."
"Haha, ja folk har sina problem" svarade jag och snabbt därefter började jag berätta om mig själv.
"Som ni kanske redan så heter Jag Stephanie och gillar att sjunga och spela gitarr. Bor i Atlanta med min mamma Allison i ett hus själv. Min pappa dog i en bilolycka för två år sedan och jag saknar honom så. Går som sagt i skolan med Emily och älskar när killar kommer och håller om mig bakifrån..."
Jag kollade på alla som satte och kollade på mig.
"Hur dog din papp-"
"Ryan, man frågar inte sånt där" svarade Justin snabbt innan Ryan hade frågat klart sin fråga.
"Det är okej, han dog i en bilolycka, och jag var med."

Efter att Ryan och Justin hade berättat om sig själva så började klockan närma sig 12 så vi bestämde oss för att gå ner till stranden. Vi packade ihop grejorna och slängde allt skräpp i papperskorgen.
Som tur var det inte så kallt så jag kunde fortfarande gå i linne och shorts.

Väl framme vid stranden var det bara vi där. Så vi satte oss alla som en linje på stranden och började babbla på om allt möjlig igen.
"Är det någon som vill bada?" frågade Ryan och alla svarade nej och Ryan såg lite ledsen ut.
"Ryan, kom jag vill prata med dig" sa Justin och dom båda reste sig upp och gick bort en liten bit.
"Undra vad det där handlar om" undrade Emily och vi kollade bak på dom som stod och såg lite fundersamma ut.
"Ingen anning, men hoppas det inte är något allvarligt"

EFter några minuter kände jag två armar lyfter upp mig ur sanden och lyfter upp mig i någon famn och sedan börjar springa ut mot vattnet. Jag kollar vem det är och ser Justin försöker hålla fast mig eftersom jag spratlade så mycket.
"Nej, snälla Justin släpp ner mig! Nej, gå tillbaka"
"haha, aldrig!" Svarade Justin och jag kollade åt sida så Ryan hade gjort exakt lika dant med Emily. Vi båda skrek på hjälp och jag hade nu mina händer bakom justins hals.
"Om du släpper mig nu, då jävlar" sa jag och justin släppte mig snbbt så jag flög en centimeter innan han fångade mig igen.
"Det var nära ögat" sa han och såg allmänt stolt ut.
"Snälla Justin släpp ne-" var det ända jag hann säga innan Justin hade släppt ner mig och jag hade hamnat i vattet med kläderna på.
Jag resta mig snabbt upp och hoppade på Justin på han också ramlade i vattnet.
"Nä nu ska du få!" sa Justin och snabbt började få tag i mig. Han fick snabbt tag om mig och vi båda ramlade i igen. Efter att ha haft ett vatten krig bar justin upp mig igen och jag frös så mycket att jag hade blåa läppar.
"Här" sa justin och öppnade sin tjocktröja som hann hade lämnat kvar på land, så den var torr. Jag slingrade in mina armar vi hans rygg så att jag fick hans kropps värme så att vi båda kunde snabbt skulle bli varma.

Vi började senare att gå till baka till hotellet för att sägga oss. Natten var så fin och stjärnarna lysste så klart.
"Det här är ibland det vackraste jag vet" hörde man Ryan säga och alla instämde.

Väl framme så stannade alla till och vi sa godnatt och kramade om varandra och bestämde för att ses imorgon med, vad vi nu skulle hitta på då.

Postat av: Adde

meer, <3

2011-06-27 @ 02:57:51
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Awesome :D

2011-06-27 @ 09:47:50
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: jennie

as grmt !!!

2011-06-27 @ 11:02:59
Postat av: Anonym

meeer! :D

2011-06-27 @ 11:24:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: