2011-12-14 | 18:51:42

Torpenbergs.blogg.se TÄVLING!

Hallojsan. detta har ingenting med novellen att göra. Men jag vill bara göra ett inlägg för att tävla om en underbarts snyggt design av självaste Nathalie Torpenberg!

Till Nathalie: Varför jag ska vinna? Vem vill inte vinna en underbart snygg och galant design till sin blogg? Och om jag får en design av dig, så slipper jag leta efter någon som gör gratisdesigner och då kanske jag inte blir helt nöjd. Men jag vet till 100% att jag kommer älska din. Och om nu nu ska ha en design, så ska man ju självklart ha en design får designdrottnigen! Jag har länge läst din blogg och jag måste säga att den är bland den bästa. Du skriver helt vad du vill och vad du känner för. Och dina designer, man kan inte jämföra dem men någon. Jag rent ut sagt avgudar dem. Och det är jag verkligen inte ensam om. Jag har länge viljat köpa en av dina designer, men jag har inget kort och my parents tycker inte att det är det jag ska lägga pengarna på.. Jag antar att dem inte har sett dina designer?!

Men jag skulle älska dig till tusen om jag fick chansen att vinna en design till dig. Du skulle rent ut sagt göra hela min jul. Som förövrigt inte varit så bra än så länge.

Gjorde även en bild till dig, och jag måste även säga att du har jättefina ögon! Ni måste besöka hennes blogg; WWW.TORPENBERGS.BLOGG.SE KLICKA KLICKA KLICKA!!

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Kul att du är med! Kika in på min blogg för att se om det var du som vann.. Lycka till!

Kram Nathalie

2011-12-21 @ 13:51:51
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: