2012-05-08 | 19:15:10

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 69

"Jag älskar dig. Du ska bara veta hur du får mig att känna." fortsatte han. Han började kyssa mig längs halsen och jag slängde bak huvudet. Jag började fingra med kanten av hans boxershorts och våra blickar mötte återigen. Ögonblicken som gjorde oss säkra. Säkra på vad vi ville, säkra på vad vi skulle.
Halvt öppen mun och ännu mer ofokuserad blick började han dra av mig mina spetstrosor och jag drog av honom, kände honom bli hård mot mig. Jag lade ena handen på hans rygg, drog ett djupandetag och ena sekunden trängde han in i mig. Jag spärrade upp ögonen, gapade och andades häftigt.
Jag kände mig fri. Obeskrivligt fri.



Det regnade. Och det regnade. Det var som om någon hade tömt hela Atlanten över Frankrike.
Regnet som smattrade mot fönsterrutan fick mig att sjunka längre och längre ner i sängen.
Justin andades tungt bredvid mig och jag vände mig så jag låg mot honom. Hans fina drag i ansiktet syndes och de mörka ögonfransarna fick tala för hans ögon.
Jag vände mig om så att jag hamnade på rygg och blicken hamnade i taket.
Jag undrar hur mitt liv skulle se ut om jag inte träffade Justin. Tänk om jag inte hade stött på Kendall och hon frågade mig om jag ville följa med henne. Tänk om pappa aldrig hade fått jobb och jag fortfarande bodde kvar i Spanien. Tänk om jag fortfarande hade ett normalt liv.

Justin satte sig snabbt upp med uppsärrade ögon och vidöppen mun. Han andades häftigt och kollade runt. Jag for upp och lade  mina armar runt honom.
"Vad hände?"
Justin svalde hårt. "Jag drömde att du dog."
"Det var bara en dröm. Jag lever."
Han vände sitt ansikte mot mig kollade djup in i mina ögon, placerade sina händer på mina kinder och kysste mig. Jag besvarade kyssen och vi föll ner i sängen igen. Mina hand vandrade upp och hamnade vid Justin's käke och jag pressade samman våra läppar igen.
"Jag kan inte få nog av dig." Justin smekte på min mage samtidigt som han var fullt upp med att kyssa mig.


Regnade minskat och solen tittade fram. Vi hade gjort i ordning oss för att gå ner till hotellet och äta en brunch. Klockan hade redan passerat ett så det var redan eftermiddag.
"Justin, Alyssa." Vi båda rykte till och bakom oss komma Kenny joggandes.
"Kenny, hey." svarade Justin.
Kenny ställde sig bredvid oss och flåsade, "Vart är ni på väg?"
Jag kollade på Justin innan jag kollade tillbaka mot Kenny, "Vi har inte ätit något än, eftersom Justin inte vaknade förrens en timme sedan."
"Oj, jobbig natt eller bara allmänt svårt att sova?" sa Kenny med ironi i rösten.
Justin och jag kollade fort på varandra och jag kände att mina kinder ändra hudton.
Justin hostade till, "Eh, svårt att sova..."
Kenny kollade underligt på oss, "Har det hänt något?"
Jag skakade ivrigt på huvudet.
"Okej, då går vi och äter nu."
Kenny började gå före oss och vi stod kvar. Justin ställde sig framför mig, böjde sig lite och slingrade sina armar runt min midja. Jag lade mina armar runt hans nacke.
"Har inte tackat för gårdagen." Justin blinknade med ena ögat innan han snabbt kysste mig.
"Tack själv." Jag bet mig löst i läppen.
"Mår du mår annars?"
"Lite trött och seg, annars okej."
"Oj, var inte meningen att köra så hårt." Ännu en gång blinkade han med ena ögat.
"Ha.ha." stammade jag fram. Justin förflyttade ner sina händer ner till min rumpa och klämde åt.
Jag tog snabbt bort hans händer, "Justin."
Jag kollade mig omkring för att se om det var någon människa som möjligtvis såg.
"Någon kan se."
Han putade med läppar, "Vem bryr sig?"


Kenny hade tagit ett bord vid fönstret och redan hämtat mat till sig själv. Vi hämtade mat till oss själva och jag tog en enkel kycklingsallad. Jag var inte så jättehungrig, men det var alltid gott med någonting. Justin och jag satte oss ner bredvid Kenny, som redan hade börjat äta, och högg i. Justin måste vara rent ut sagt väldigt hungrig då han verkligen slängde i sig maten. Han hade verkligen inget bordskick just nu. Jag åt lite av sallades innan Kenny började prata.
"Så, vad hade ni tänk göra idag då?"
"Jag vet inte, klockan är ju ganska mycket nu. Men har du något förslag Alyssa?"
Jag skakade på huvudet, "Nej."
"Men vi kan åka till Disneyland imorgon?" sa Justin exalterat.
Jag sken upp i ett leende, "Finns det här?"
Justin nickade, "Ja."
"Då åker vi dit imorgon." planerade Kenny.
Vi log mot varandra innan vi började äta igen. Jag tog en tugga och tog sedan upp mitt glas. Utanför fönstret gick det personer som såg så annorlunda ut. Något jag kunde sitta flera timmar och gör var att granska personer. Det är verkligen konstigt att alla ser olika ut. Jag svalde maten och tog en klunk av vattnet. Jag fortsatte kolla ut då min blick fastnade på en person som jag tyckte jag kände igen. Jag granskade killens ryggtavla till han plötsligt vände sig om och jag höll på att sätta drickan i halsen.
"FREDO?!"


Kort, jag vet. Det kommer absolut inte ta lång tid innan nästa kommer! :)
Kommentera.

Postat av: Zoe

jätte bra



moreee :D

2012-05-08 @ 19:39:35
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-05-08 @ 20:28:16
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT BRAAAAA :D :D

2012-05-08 @ 20:30:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra! Som jag har längtat!

2012-05-08 @ 21:34:32
Postat av: Alictin

Grymt!

2012-05-08 @ 23:03:26
URL: http://alictin.blogg.se/
Postat av: Adde

meeer :D

2012-05-08 @ 23:17:49
URL: http://nattstad.se/adelisaberisha
Postat av: saga

The girl is back!

Jag har längtat så sjukt mycket på detta kapitel! :D

Dags att längta till nästa! ;D

2012-05-09 @ 13:58:56
Postat av: Hanna

Hejsan, hade ni velat göra ett länkbyte i ett inlägg & i menyn?

Vi har en fan blogg om Carly Rae Jepsen!

Kramiz!

2012-05-13 @ 14:22:58
URL: http://carlyraejepsenswe.blogg.se/
Postat av: Julia

Hallå! Intresserade av ett lönkbyte? Inlägg eller meny, spelar ingen roll! puss :)

2012-05-13 @ 14:54:25
URL: http://bieb.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: