2012-12-11 | 21:10:03
Filed Under: Övrigt

Kära läsare.

Jag vet, och jag ber om förlåtelse, att uppdateringen rent ut sagt har sugit. Det har inte kommit upp ett kapitel på jättelänge och jag är så ledsen!! Jag har egentligen ingenting att skylla på, men har väldigt mycket just nu i skolan, och har det lite svårt i det personliga livet också (har berättat om det tidigare). Men jag har bestämt mig för att skriva avlsutningen av denna novell. För jag tänker inte bara avslutade den såhär och lämna allt, nej. Jag har lagt ner alldeles för mycket tid för det. MEn som sagt, denna vecka har jag massor men sedan ser det lugnt ut så jag skulle nog säga att nästa vecka kommer ett långt kapitel av fortsättningen! Jag har också tappat massor med läsare, men det får jag skylla mig själv med. Hoppas ni kommer tillbaka bara :)

Sedan så har jag ju sagt att det ska komma en ny novell efter TMFANL. Just i detta läge vet jag inte riktigt hur det blir. Jag har vissa tankar om en novell som jag jättegärna skulle vilja göra, men det är ju tiden jag funderar över. Hur jag ska hinna osv. Men jag vill inte sluta skriva helt, för skriva är något jag brinner för!
Isåfall vill jag ha en ny början med en nu design och ny novell!! :)

See you soon luvies! <3

Postat av: aalexandra

FINAAAALLYY!! Har du en aning om hur många gånger jag har kollat in här efter det senaste kapitlet? Jag trodde helt seriöst du hade slutat. Och du mååååste börja med en ny novell efter den här. Du är bäst. Och jag älskar hur du skriver.
Lääängtar till nästa kapitel, btw

Svar: åhh, såååå söt!!! Tusen tack, blir SÅ glad när ni skriver att jag är bra osv. gör verkligen min dag :)
biebzdream.blogg.se

2012-12-13 @ 21:16:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: