2013-04-06 | 18:21:37

Nästa kapitel!!

Godkväll på er!! (Godmorgon till mig, hehe)

Jag vet ärligt talet inte hur jag ska kunna be om ursäkt för att bara lämna bloggen sådär. Men livet kom emellan, om man nu kan uttrycka sig så? Nej, men det är så att jag har flyttat till andra sidan Atlanten tillsammans med min Pappa. Ni som har följt Biebzdream en längre tid vet om att det har strulat ganska mycket i min familj på senaste tiden, och i och med det fick min pappa ett jobberbjudade i Amerika så han flyttade dit.
 
Men ni får inte tror att jag hade glömt bort novell, för det har jag inte. Jag kände att jag behövde göra allt tillrätta igen innan jag börjar skirva igen och avlsutar denna novell (Bara ett eller två kapitel kvar) sedan får vi se om jag börjar med en ny.

Men ja, nu vet ni lite och så får vi se om jag skriver nästa kapitel redan ikväll :)
Hoppas ni har det bra så hörs vi!

(Nu ska jag svara på alla er kommentarer. Jag var rädd för att logga in då jag trodde jag skulle få massor med hatkommentarer, men det hade jag inte fått! Tack för att ni visar att ni bryr er :) )

Postat av: Adde

Omg äntligen tack för att du kom tillbaka <33

Svar: <3333 puss
biebzdream.blogg.se

2013-04-06 @ 18:30:04
Postat av: Anonym

hoppas allt fixar sig till rätta igen!!

Svar: Tusen tack!! puss
biebzdream.blogg.se

2013-04-06 @ 18:38:52
Postat av: <3333 halleluja

OMG OMG OMG !! Hoppas du mår bra och hoppas att novellen slutar bra :) <3 puss o kram

Svar: Jag mår bättre nu än vad jag har gjort!! Tack för omtanken! puss och kram fina du!! <3<3
biebzdream.blogg.se

2013-04-06 @ 20:55:21
Postat av: Johanna - vardag, träning & innebandy

Hoppas att du mår mycket bättre & har det jättebra! KRAAAAM! :D :D

Svar: Åh tacktacktack för fina omtanken! Nu mår jag bättre än jag gjorde förut!! :):) puss och bamsekram! <3<3
biebzdream.blogg.se

2013-04-06 @ 23:11:13
URL: http://byjjohannaa.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vilken tur att du mår bra, började nästan undra lite om något hade hänt för du bara försvann! men är jätte glad att du är tillbaka!

Gud va roligt det låter att flytta till USA(uppfattade det som att det var USA och har alltid velat bo där själv). Är det spännande med high school eller vad för skola du nu går på? :) xx

Svar: Hehe, jag lever!! :):) Tack!
Ja, det är jätteroligt! Just nu är jag home schooled (Vet inte vad det heter på svenska) men funderar på att börja i high school till hösten!! Ska bli jättespännande! :) xx
biebzdream.blogg.se

2013-04-07 @ 18:36:19
Postat av: Mathilda

åh vad roligt, du får hålla oss uppdaterade :D xx

Svar: Det är klart att jag ska!! puss xx
biebzdream.blogg.se

2013-04-08 @ 21:18:35
Postat av: Saga

Härligt att tjejen är tillbaka igen! Har saknat dig sååååååå mycket! :D <3

Wow, Amerika alltså? Inte illa ;) Hoppas allt blir bra & att du mår bättre efter att ha haft det så jobbigt :/ Sen ser jag sjukt mycket fram emot nästa kapitel! ;D Hoppas det slutar bra ^^ <33

Svar: jag har saknat er också!! <3Haha, Ja USA har blivit mitt nya hem :D tack så mycket för omtanken, det betyder!! :):) puss xx
biebzdream.blogg.se

2013-04-09 @ 21:11:16
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bra och vill skriva mer kapitel till din as bra novell :* <3333

Svar: åh tack söta du!! puss <33
biebzdream.blogg.se

2013-04-14 @ 15:26:49
Postat av: Agi

OMG DU E TBX!! Jag vill öxå till amerika haha :D Hoppas att allt är bra med dig och att vi får ett till kapitel snart! Puss

Svar: I'm back!! You missed me? haha :D Tycker verkligen du borde åka hit någon gång för det är verkligen så bra här!! puss <3
biebzdream.blogg.se

2013-04-20 @ 11:04:53
Postat av: JuLiA

Omg vad bra att du är tillbaka hoppas allt har löst sig och så :)<333

Svar: tack underbara du!! puss <333
biebzdream.blogg.se

2013-05-07 @ 21:53:49
Postat av: Anonym

Har saknat dig så mycket!!
Men snabb fråga hur gammal är Alyssa?

Svar: jag har saknat dig också!! ALyssa är 95a :) puss <3
biebzdream.blogg.se

2013-05-10 @ 14:08:43
Postat av: JBIEBZNOVELL

Detta är en roman som handlar om förbjuden kärlek. Melanie - en 17årig tjej med en död mamma och en pappa som misshandlat henne och druckit för mycket sedan mammans död - blir adopterad av Patricia Mallette som är känd som Justin Biebers mamma. Melanie blir Justins syster, men alltsom tiden går utvecklas deras relation till något mer än en vanlig syskonrelation. De känner starkt för varandra men kan knappt erkänna det för sig själva eftersom det vore att ge efter.

Detta är handlingen till vår novell. Kika gärna in på bloggen! :)

Svar: :):)
biebzdream.blogg.se

2013-05-12 @ 00:44:53
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: Josefin

Har precis läst igenom hela bloggen och är typ helt galen nu i bloggen :)

Svar: och jag är galen i dig!! hehe, men tack fina du, massa pussar <3
biebzdream.blogg.se

2013-05-16 @ 21:44:15
Postat av: Stronglove

Hej vill du ha länkbyte i menyn? svara på min blogg <3

Stronglove.devote.se

2013-06-07 @ 17:05:06
URL: http://stronglove.devote.se
Postat av: Biebstoory

Hej hej! Undrar om du skulle vilja göra länkbyte med mig? Kram!♥

2013-06-22 @ 14:16:21
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Victoria

Precis som Josefin så läste jag igenom hela bloggen och jag måste bara få säga att du skriver så sjukt bra! På riktigt!

Du är har en sådan tur, jag vill också flytta till usa! Hoppas du har det bra där!

2013-06-29 @ 13:12:48
URL: http://missvz.blogg.se
Postat av: smilingbieber

grymt!! det skulle betyda jätte mycket om du läste min novell har precis börjat och handlar om justin som inte är känd och en flicka som rymmer ifrån sin pappa som slår och våldtar henne han råkar köra på henne och tar hem henne och... :)

2013-07-16 @ 13:35:08
URL: http://smilingbieber.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

Nu har jag lagt upp handlingen till min nya novell. Jag har inte så mycket läsare, så det skulle vara kul om ni/du kunde titta in och kanske bara läsa handlingen och om ni tycker det verkar bra så fortsätter ni. Skulle vara sjukt tacksam, kram!

2013-07-28 @ 11:26:46
URL: http://www.bieberlaugh.blogg.se
Postat av: Ariana

du har juh visst glöm oss?!

2013-11-08 @ 23:01:24
Postat av: jbiebznovell

Hej! Vill du göra med länkbyte med mig? Försöker få tillbaka massa läsare nu när jag har startat med en ny novell nämligen :) Har cirka 50 unika läsare om dagen så hör av dig om du är intresserad! :)

2014-02-09 @ 21:00:39
URL: http://jbiebznovell.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: