2012-12-25 | 23:41:55

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 98 PART 2

”Justin, jag börjar må illa.” Fort släppte jag ner henne. Hon vände sig mot mig och skrattade,
”Jag visste att det skulle funka. Kom nu så badar vi.”
Och med det sagt så gick vi och badade. Justin dök ner i poolen medan jag satt mig ner lugnt och sansat på kanten. Justins huvud dök upp från vattenytan och han började gå mot mig. Han placerade sin mellan mina ben och lade sina händer på mina höfter.
”Var det skönt?” frågade jag Justin och kollade på honom.
”Ja” svarade han. Han sträckte på sig så att våra huvuden skulle vara i samma höjd innan jag kyssen mig. Mina armar placerades runt hans nacke och jag tryckte våra kroppar emot varandra. Justin tog ett hårt tag om mig innan jag lyfte med mig ut i vattnet. Mina ben satte jag runt Justins midja för att hålla mig uppe.
”Vad tycker du om överraskningen då?” Justin kollade på mig med sina underbara ögon.
”Den är perfekt. Precis som du.”


ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Festen var fortfarande igång och det hade redan gått två timmar sedan vi kom. Det hade kommit massa mer människor och jag kände ungefär 10 stycken av alla som var här, och det var runt 200 st.
”Kan vi inte köra vattenbrottning?” frågade Chaz och kollade runt på oss när vi stod i en ring i poolen.
Våra blickar fladdrade runt och alla nickade medan Justin svarade, ”Visst.”
Alla förberedde sig, förutom Ryan som skulle vara domare. Jag hoppade upp på Justins axlar och Kendall på Chaz’. Justin höll ett stadigt grepp om mina lår så jag inte skulle ramla av.
”Redo?” ropade Ryan när vi, paren, hade placerat oss framför varandra. Återigen nickade alla.
”Okej, reglerna. Justin, Chaz, ni får inte röra varandra. Alyssa, Kendall, inga slag mot huvudet. Och kom ihåg, var snälla.” Vi alla fnittrade till åt Ryan där han stod och instruerad oss.
”1..2..3. Kör!” Ryan tog bort armen som hade hållit mellan oss. Justin tog några bestämda steg mot Chaz och Kendall, och när vi var tillräckligt nära tog jag tag i Kendalls armar och försökte brotta ner dem.
”Kom igen, babe.” hörde jag Justin ropade. Vi alla vet att detta var på liv och dö på en sådan som Justin, en dålig förlorare med andra ord. Vi fortsatte ”fajten” en bra stund innan jag fick någon sorts kraft och lyckades dra ner Kendall så hon föll uv, med Chaz. Mina armar flög upp i luften av lycka och jag hörde hur Justin vart alldeles lycklig. ”Det är min tjej.”

Justin och jag hade gått bort från allt och alla för att få spendera lite egen tid. Justin förde mig till en tunnel med vattenfall till ingången, alltså fick man gå rakt genom det för att kunna komma in i tunneln. Ju längre in man kom desto djupare blev det, så efter ett tag när jag knappt kunde stå slingrade jag runt benen runt Justins midja och kramade om hans nacke med hjälp av armarna. Min mage var som fast klistrad mot hans på grund av att vi var så blöta. Justin såg så otroligt sexig ut när han gick där med blött hår och vattendroppar som rann ner längst halsen. Lätt placerade jag mina läppar på hans käkben och pussade honom.
”Hey.” hörde jag honom säga, men ignorerade det totalt. Jag fortsatte kyssa honom ner längs halsen nertill nyckelbenen.
”Alyssa, vänta.” Mina läppar lämnade hans hud och jag mötte hans blick.
”Vänta på vad?!” ifråga satte jag honom.
Justin gav ifrån sig ett lite flin, ”Det här.”
Jag vände fort huvudet och blev chokad. Det var som om vi klev in i ett ”rum” fullt med ljus. Massor med ljus. Hela stället lystes upp och det var alldeles tyst där. Jag tappade hakan pga. att det var så fint. Vattnet låg helt stilla och jag märkte att det lyste på botten då det var inbyggda lampor i botten som lyste, vilket var riktigt coolt. Jag vände huvudet mot Justin igen och mötte hans blick.
”Tack älskling.” innan han hann svara pressade jag samman våra läppar och gav honom en rejäl kyss. Justin började röra på sig igen och vi flyttade oss längre in tills jag kände den kalla stenväggen mot min rygg.
”Du kan stå här.” viskade Justin mitt öra. Mina ben lossades runt Justins midja och mina fötter mötte sedan marken. Antagligen fast det en sten placerad här som Justin visste hon så han slapp bära på mig hela tiden. ”Tack” svarade jag med ett leende.
Våra blickar var som fast i varandra, ingen släppte blicken. Jag kunde se att Justin ville något genom att blick. Han slickade sig sakta om läpparna vilket var riktigt upphetsande. Sedan att han var blöt och håret var perfekt var också en del av upphetsingen. Justin böjde sig skata framåt, vilket fick mina läppar att sära på sig. Några sekunder efter kända jag hans perfekta läppar mot mina, precis där det ska vara. Den här kyssen var speciell, den var inte som alla andra. Den fick mig att känna känslor jag inte känt på länge. Som den allra första kyssen…

"Alyssa.", började Justin. Jag kollade upp och mötte Justin blick. Han tog ett djup andetag och sedan fortsatte han. "Jag har aldrig någonsin gjort det här. Men jag vill att du ska veta en sak.", jag sa ingenting utan väntade bara på att Justin skulle fortsätta prata.
"Redan från första jag träffade dig har du varit speciellt, på ett bra sätt. Du får mig att känna känslor jag aldrig någonsin känt. Du fick mig på fall redan första gången jag råkade spilla smootihe över dig.
Redan på ditt utseénde kunde jag tyda att du hade en underbar personlighet. Jag tror jag började bli..", mer hann Justin inte säga innan jag tog tag om hans ansikte och tryckte mina läppar emot hans. "..kär.", fortsatte Justin när vi hade särat på oss. Jag skrattade till innan jag böjde mig framåt igen och nuddade hans mjuka, fylliga och fuktiga läppar igen.

Justin fick mig att komma tillbaka till verkligheten genom att tränga in sin tunga i min mun. Jag besvarade den och lät sedan våra tungor leka med varandra. Justin drog sin hand längs sidan av min kropp tills han drog bak handen på min rygg, där han sakta började dra i ena bikinisnöret. Inte långt efter ramlade överdelen av och där stod jag barbröstad.
Nu var det Justins tur att kyssa mig längs halsen ner tills han kom till mina bröst, där han tog ett stadigt grepp om de båda och nafsade lätt. Små, lätta stön lämnade min mun vilket fick Justin att snabbt komma upp och kyssa mig på läpparna igen, fast denna gång tryckte han mig hårt upp mot väggen. Våra kroppar var så intima just nu så jag nästan kunde känna hans hjärtslag. Återigen möttes våra tungor i en passionerad kyss. Jag kände hur Justin började gnida sig mot min underkropp vilket fick min mage att explodera av känslor.  Hans händer vandrade neråt och hamnade på min rumpa. Han tryckte sina handflator mot mina skinkor för att trycka mig så nära honom som möjligen gick, även om vi var så nära man kunde vara. Han tog sedan ett stadigt grepp och kysste mig återigen. Mina händer var invirade i hans hår då jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med dem. För de mesta kändes de som de bara var i vägen.
”Du är så jävla underbar, baby. ”sa plötsligt Justin från ingenstans. Ett leende klarnade upp på mitt ansikte, ”Du med, Justin.”
Justin lossade greppet om min rumpa och förde ena handen framåt och den landade vid min privat del, fast utanpå bikinin. Sakta började han dra sin tumme i små cirklar, vilket fick hela mitt underliv att pirra till.
”Justin..” viskade jag mot han läppar.
”Sch..” Han lutade sin panna mot min och nuddade precis mina läppar. Utan att trycka dem mot mina. Just nu ville jag bara ha honom, här och nu. Men det gick inte.
”Justin, tänk om det kommer någon.”
”Det gör det inte, lovar.” Justin var precis på väg att ta in handen under bikinin när jag drog bort hans hand. ”Jag vågar inte riskera det.”
”Varför?” frågade Justin med en ledsen min.
”Inte här, men någon annan gång.” berättade jag och bet mig löst i läppen. Justin böjde sig fram och pressade samman våra läppar.


Nu är den här! Den vart kort jag vet, men tänk på att det är part 2! I nästa kapitel kommer det gå hett till! Jag tror ni fröstår vad som komemr hända!  ;) Just det, när jag skriver om just sånt här, sex, vill ni ha detaljerat/mycket eller vill ni bara ha lite men detaljerat! Kommentera och let me know :)

Har tappat jättemånga läsare när jag hade mitt lilla "break" men jag hoppas att ni kommer tillbaka! Jag vet att allt är mitt fel men kommer försöka få ala tillbaka :)


Postat av: Anonym

Jätte bra!

2012-12-26 @ 09:01:13
Postat av: Anonym

Awesome kapitel!!!!! Mer!!!!!!!!!!!!!!!

2012-12-26 @ 09:02:24
Postat av: Frida

G R Y M T!!!! Äntligen är du tbx!!

Gör det detaljerat och långt ;) vi alla älskar det, vare sig man vågar erkänna det eller inte ;)

2012-12-26 @ 10:01:14
Postat av: Anonym

Jaa! Tjejen är tillbaka :D
Vart typ överlycklig när jag fick se att det stod, Kapitel 98 Part 2!
Plz uppdatera så fort du kan! Föresten så får du aldrig mera tveka på dig själv när det gäller att skriva, det finns många som kan skriva bra, visst, men det finns ingen som kan skriva och förklara saker genom ord som du ♥

Svar: åhh sötis!! jag vill bara krama om dig nu!1 så fint så jag blir rörd!!! tusen tack <33
biebzdream.blogg.se

2012-12-26 @ 14:37:07
Postat av: Anonym

meraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! awesome

Svar: kommer, taaaaaaaack!!
biebzdream.blogg.se

2012-12-26 @ 18:35:22
Postat av: Mathilda

jättebra!!!!
mycket detaljerat ;P

Svar: tusen tack sötis!!Okej, ska bli :D
biebzdream.blogg.se

2012-12-26 @ 21:13:19
Postat av: aalexandra

Ååh så braa!! Jag hoppas du är tillbaka nu:) Och till din fråga - detaljerat o myckeeet heheh

Svar: Du är bra!! Ja, det kommer mera och jag är tillbaka :D detaljerat och mycket står på menyn ;);) <3
biebzdream.blogg.se

2012-12-26 @ 21:30:18
Postat av: Anonym

Omg! Meeeeeeeer

Svar: kommer!! :D
biebzdream.blogg.se

2012-12-27 @ 10:08:52
Postat av: Alva ❀

Grymt bra! Du anar inte hur lycklig jag blev när jag såg att kapitlet hade kommit ut! ♥

Svar: åh, tusen tack söta du!! <33
biebzdream.blogg.se

2012-12-27 @ 19:40:00
URL: http://www.mybieberstories.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: