2012-01-16 | 20:02:43

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 43

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Det var riktigt jobbigt att se den du älskar stå och fälla tårar mittemot dig. Tårar föll för att ni ska dela på er ochinte ses på veckor. Det var svårt, men vi var tvungna.
Men jag hade redan en plan. En plan som snart skulle göra så vi var återförendade igen.

"Vill du ha?" frågade mamma och räkte fram ett tuggummi paket. Jag skakade på huvudet och lutade mig motsätet. Jag satte på mig mina stora hörlurar över öronen och musik började spelas. Solen sken och himlen varklarblå. En perfekt dag för att vara på stranden med mina vänner och min underbara flickvän. Jag suckade ochfortsatte kolla ut genom fönstret. Jag fällde ner ögonlocken och andetaget börjdade bli tyngre och tyngre.

Alyssa's läppar var mot mina och vi låg och hånglade i det gröna, sköna gräset. Alyssa satt gänsla över mig ochnerböjd mot mig som låg ner mot gräset. Hon böjde sig sakta bakåt och våra blickar möttes. Hon log och henneperfekta vita tänder syndes. Hon böjde sig framåt igen och stannade precis framför mina läppar. Jag bet mig iläppen och ville bara att avståndet skulle utplånnas mellan de. Jag pressade samman våra läppar igen och jagkände hur Alyssa log mot mina läppar. Hennes tunga mötte återligen min och livet var perfekt. Helt jävla perfekt.

"Justin.. Justin." Jag vaknade som en chock och jag blinkar  ett antal gånger för att skärpan på synen ska gå frånsyddig till klar. Jag kollade upp och möttes av mamma.
"Vi är framme. Kom nu." sa hon och klappade lite löst på min kind. Jag gäspade stort och sedan reste jag migupp. "Kommer."


ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Efter att vi hade tagit farväl av Justin, Pattie och Kenny hade Bruce och Diana skjussat hem mig. Bilresan hemhade varit lite pinsamt men ändå inte. Diana's mun gick i hundratio och det enda hon pratade om var Justin, Justinoch återigen Justin. Hon pratade om hur lycklig hon var att han hade hittat en flickvän som passade honom så bra.Vad jag förstod det rätt så hade han haft någon flickvän under sin tidigare tour tid? Eller det kanske bara var enkyss?

Nu hade jag precis duschat och gjort mig i ordning inför kvällen. Jag och Kendall hade bestämt oss för att ha entypisk tjejkväll vilket innebar film, godis och skicksnack. Jag drog på mig min rosa mjukisdress och slängde upphåret i en slarvig bulle.
Både mamma och pappa var inte hemma så det perfekt att vara hemma hos mig. Pappa var och jobbade ochmamma var med sin vänina igen.

Klockan började närma sig 7 på kvällen och ringklockan ringde. Utanför stod Kendall med ett stort smile påläpparna och vi kramade snabbt innna hon klev in. Godis, chips, popcorn och dricka stod redo på vardagsrumsbordet. "Låt kvällen börja."


I know. Uppdateringen suger rent ut sagt. Har egentligen tre läxor till imorgon att göra, men jag kände att jag var tvungen att skriva ett kort till er så att ni in lämnar mig :')

Postat av: Adde

meer <3

2012-01-16 @ 22:59:21
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag har inte läst din blogg förut men fick tips av en kompis att läsa det! Jag tycker du skriver jätte bra och gillar starkt din stil! ;) Jag och min kompis Mia driver också en novellblogg, om du har tid och lust får du jätte gärna gå in på den och lämna en kommentar! www.storiesofbeliebers.blogg.se

Kram Anna

2012-01-21 @ 14:44:55
URL: http://storiesofbeliebers.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: