2012-01-09 | 20:53:14

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 42

Regnet smattrade mot fönster rutan och Justin och jag hade precis vaknat. Vädret bevisade våra känslor som vi båda hade just nu. Trist och tråkigt. Båda känslorna för att dagen var kommen, dagen då Justin skulle tillbaka till Altanta för att fortsätta sin tour. Vi låg och höll om varandra i Justin's säng.
"De här veckorna har gått fort." sa Justin.
"Ja, alldeles för fort." svarade jag, "det kändes som det var igår du hällde smoothie över mig."
Justin kollade snabbt på mig, "hey, vi gick in i varandra och det var abslout inte meningen."
"Jag vet. Jag ville bara skoja med dig."
Jag sammaförde våra läppar och jag kysste honom.
"Ska jag skjutsa hem dig så du får göra dig iordning innan vi åker till flygplatsen?"
Varje gång justin nämde flygplatsen bildades det en klump i min mage. Och jag visste att klumpen inte skulle försvinna förens Justin skulle komma hem igen.
"Du kan skjutsa hem mig om du vill."
"Såklart. Tänker inte låta min prinsessa gå hem ensam i det här vädret." sa Justin och jag log som svar.
"Mot bilen." fortsatte Justin och satte på sig en hoodie och sedan försvann vi ut ur hans rum och ut till hans bil. Väl i bilen satte Justin på inframvärmen och sedan var vi på vägarna hem till mig.
"Jag ringer dig sen." sa Justin. Jag vände mig och pussade honom snabbt, "okej."
Jag öppnade dörren och sedan sprang jag in för att inte bli allt för blöt. Jag slängde snabbt av mig skorna och sedan fortsatte jag in mot köket. Där möttes jag av pappa som stod och stekte ägg.
"Hej kiddo. Vill du ha?"
"Nej, tack."
"Okej." svarade pappa och återgick till stekandet.
"Vart är mamma?" Jag hoppade upp och satte mig på bordet.
"Hon hade träffat någon vännina och de är på stan och shoppar."
"I det här vädret?! De är inte kloka.." Pappa skrattade till, "jag håller med dig där."
Jag skrattade till innan jag hoppade ner från bordet, "men jag måste göra mig i ordningen. Justin åker idag och jag ska åka flyplatsen med honom."
"Ja, just det." svarade pappa och jag gick från köket och fortsatte upp för trappen in till mitt rum.
Jag öppnade dörren och slängde igen den efter mig. Jag slängde mig på rygg i sängen och bara stirrade upp i taket. Tankarna flög runt i mitt huvud och de höll sig till en person, Justin.
Alla våra minnen som vi hade skaffat under de här veckorna. De veckorna som har fått den största platsen i mitt hjärta.
När jag hade duschat och satt på mig underkläderna stod jag framför min garderob och hade beslutsångest om vad jag skulle ha på mig, som vanligt. Men efter en stund bestämde jag mig för att ta på mig mina mörka jeans och min randiga tröja. Inte för uppklätt min inte för slappt, perfekt.
Håret fönade jag torrt på några minuter och sedan drog jag fram plattången och plattade mitt hår rakt. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte om att platta mitt hår. Men jag kunde verkligen inte gå ut med mitt hår som det såg ut innan. Då skulle folk tro att jag var uppdragen ur en sopptunna.
Jag sminkade mig lite lätt och sedan kollade jag mig en sista gång i spegeln innan jag plockade fram min svart väska. Jag lade ner de nödvändligaste grejorna. När allt var klart tog jag fram min dator, som jag inte haft framme så länge, och spenderade den tiden som var kvar innan Justin skulle komma.
"Vi är hos dig om 2 minuter så du kan började gå ner nu." hördes Justin röst genom telefonen.
"Okej, i'll be there." svarade jag och sedan lade vi på. Direkt stängde jag av datorn och gick nerför trappen. Jag satte på min mina svarta kängor på fötterna och sedan skrek jag hejdå till pappa. Jag hann inte höra hans svar innan jag hade smällt igen dörren. När jag kom ut såg jag Justin'd svarta Range Rover stå vid gatu kanten och jag slänge väskan över axel och sprang fört över gräset, ännu en gång för att inte bli så blöt. Bildörren for upp och jag hoppade snabbt in. Där satt Justin, Diana, Bruce och Pattie. Pattie körde och Bruce satt i passagerasätet. Bruce och Justin satt där bak tillsammans med mig. Justin hade på sin svarta byxor, svart tröja, svart skor och svart keps. Allt var svart. Men han var extra snygg i svart.
"Va söt du är idag Alyssa." sa Pattie och kollade bak.
"Åh, tack Pattie." svarade jag och ett leende klarnade upp i mitt ansiktet.
"Jag håller med henne." viskade Justin i mitt öra och tog tag i min hand.
Väl inne i flyplatsen checkade Pattie och Justin i sina väskor och sedan gick vi till en louge Justin hade ordnat. Vi började gå mot den och jag kollade runt. Folk verkligen stod och globbe med ögon stora som jordglobben. Jag kände mig genast obeskväm och gick närmare Justin.
"Kenny, hey!" skrek Justin och började gå fortare. Jag kollade på Justin som gick fram till en stor, mörkhyad man med ett stort leende på läpparna.
"Justin." svarade han och de hälaade på varandra med en killkram.
"Redo för ännu mer shower och ännu större arenor?" fortsatte han.
"Ingentligen inte.", Justin tog tag om min arm och drog fram mig, "inte nu när jag träffat den vackra tjejen."
"Åh ja, du är Alyssa. Kenny heter jag." Kenny sträckte fram sin hand och jag skackade hjärtligt ihand med honom.
"Japp, det är jag som är Alyssa."
"Jag har hört mycket om dig."
"Har du?" frågade jag förvånande.
"Ja. Jag ringde Justin en kväll och han kunde inte sluta prata om dig och samtalet höll på i över två timmar." Jag kollade upp på Justin och skrattade till.
"Haha, bara bra saker hoppas jag."
Som tur är var inte flyplatsen full med människor. Vi var nu påväg till lougen och hade precis hoppat på rulltrappan ner en våning där lougen höll till.
"Åh nej." hörde jag Justin säga och min blick förde mot honom.
"Vad."
Justin svarade inte utan höll bara blicket framåt. Jag följde hans blick och jag såg flera paparazzi stå redo med sina kameror i högsta hugg. Justin tog tag i min hand och kollade på mig, "svara inte på några frågor utan bara gå." Jag nickade till svar och vi kom nu nerför rulltrappen.
"Justin, Justin!"
"Vem är tjejen? Justin har du ny tjej?
"Kolla hit!"
Deras frågor bara flög för bi och vi fortsatte gå till de kom extra nära och tryckte rent ut sagt upp en kamera i mitt ansikte.
"Hey." skrek Justin till och tryckte snabbt bort paparazzin. Kenny vände sig snabbt om tryckte bort Justin från paparzzin. "Du och ni", sa Kenny och pekade på de andra paparazzi' som stod lite längre bort., "ni går NU." skrek Kenny och paparazzi' tog några fler kort innan den försvann.
"Gick det bra?" frågade Justin och kollade mig djup in ögonen.
Jag var fortfarande i chock så jag bara nickade.
Väl inne i lougen så satte sig alla i soffan och andades ut. Justin's flygplan gick om tjugo miuter så det var bara att vänta.
"Mamma, är ni inte lite kaffesugna?" frågade Justin.
"Nae, faktiskt inte."
"Men jag menar att ni ska gå och göra något annat."
"Jaha." svarade Pattie och alla, inklusive Kenny, reste sig upp och forsvann ut ur lougen.
Jag lutade mitt huvud på Justin's axel och andades ut. "Det där var läskigt."
"Förstår det." svarade Justin.
"Jag vill ge dig en grej." sa Justin och öppnade sin väska. Han tog upp ett litet rött paket och gav det till mig. Jag tog emot det, "åh, tack." Jag slet snabbt bort pappret och jag fick fram en burk. Jag lyfte försiktigt locket och i låg det finaste halsbanden jag sett. Jag tog upp det och det var ett silver halsband det det stod forever A-J på. Jag slängde mig runt Justin axlar och han kramde om mig.
"Gillar du det." frågade han.
"Jag älskar det." svarade jag. Han sken upp i ett leende, "bra."
"Ska jag sätta på det?" frågade Justin. Jag nickade och vände mig med ryggen mot Justin och lyfte upp mitt hår. Justin's händer kom framför mig och jag kände det kalla halsbandet mot min hud. När Justin hade knäppte fast det släppte jag ner mitt hår och vände mig återigen mot Justin.
Justin kollade mig i ögonen och böjde sig sakta fram. Han luddade min läppar försiktigt han stängde sin ögonlock. Jag gjorde detsamma och bara njöt av stunden tillsammans med Justin. För om några minuter kommer vi vara ifrån varandra. Jag flyttade mig så att jag satt gränsle över honom och Justin var lutad mot soffan. Jag satte min händer på hans axlar och återgick till hans läppar.
"Justin, oj förlåt." hörde Kenny's röst. Jag var precis påväg att flyttade mig när Justin satte sina händer på mina höfter.
"Aa." svarade Justin och kollade mot Kenny.
"Vi måste gå mot planet går om 5 minuter." Kenny stängde snabbt dörren och försvann ur sikte.
Jag reste mig från Justin och tog tag i min väska. Justin gjorde detsamma och sedan länge vi lougen handihand.
Utanför stod alla och väntade och när vi kom ut började vi alla gå mot gaten där vi skulle säras.
Efter bara några meter var vi framme och det stod en ung tjej bakom disken och såg ut att vänta på oss. Hon hade precis checkat in de andra människorna och det var bara vi kvar.
"Hejdå Alyssa." sa Pattie och kom fram och kramade om mig. Jag kramade tillbaka och sedan fösvann hon.
Kenny och Pattie gick fram och visade sin pass och började gå, men väntade såklart på Justin lite längre bort.
"Så jag antar att det är här vi måste ta farväl." sa jag. Jag kände hur klumpen i magen belv större och större fär varje sekund.
"Inte ta farväl, utam vi ses snart."
Tårar började produceras bakom ögonlocken och jag kämpade emot för att det inte skulle komma.
Justin stod mittemot mig och greppade tag om mina händer, "jag kommer sakna dig"
jag suckade, "och jag dig."
Våra läppar möttes i en kyss. Det var ingen intensiv kyss, utan bara en känslosam.
Jag kunde inte håll tårarna tillbaka längre, jag blundade och en tår började rullade nerför min kind och kom emellan våra läppar. Vi särade på oss och Justin kollade på mig.
"Babe." Han tog sin tumme och torkade bort den. Jag omfamnade sedan mig med sina armar och jag kramade honom hårt tillbaka.
"Sir, ni måste stiga på ombord nu." hörde vi tjejen bakom disken säga.
Justin nickade mot henne. Han släppte sedan taget om mig och placerade sina händer mot mina kinder. "Jag älskar dig." viskade han mot mina läppar.
"Och jag älskar dig. Glöm aldrig det."
"Aldrig."
Justin vände sig om och visade upp sitt pass och sedan började han gå. Jag stod kvar på samma plats och kollade på honom när han gick. Diana och Bruce kom upp och kramade om mig bakifrån. "Han kommer tillbaka lilla gumman." sa Bruce.
"Jag vet." svarade jag och fortsatte kollade på Justin. Helt plötsligt vände han sig om och kollade på mig. Hans ögon hade blivit glansigare och han bet sig i läppen. Jag gjorde en slängkyss mot honom och han grepade sin knytnäve för att visa att han fångde och sedan lade han sin han på sitt hjärta.
Ännu en gång kände jag att en tårt föll nerför min kind.
"Han älskar dig." sa Diana.
"Jag vet."
Regnet smattrade mot fönster rutan och Justin och jag hade precis vaknat. Vädret bevisade våra känslor som vi båda hade just nu. Trist och tråkigt. Båda känslorna för att dagen var kommen, dagen då Justin skulle tillbaka till Altanta för att fortsätta sin tour. Vi låg och höll om varandra i Justin's säng.
"De här veckorna har gått fort." sa Justin.
"Ja, alldeles för fort." svarade jag, "det kändes som det var igår du hällde smoothie över mig."
Justin kollade snabbt på mig, "hey, vi gick in i varandra och det var abslout inte meningen."
"Jag vet. Jag ville bara skoja med dig."
Jag sammaförde våra läppar och jag kysste honom. 

"Ska jag skjutsa hem dig så du får göra dig iordning innan vi åker till flygplatsen?"
Varje gång justin nämde flygplatsen bildades det en klump i min mage. Och jag visste att klumpen inte skulle försvinna förens Justin skulle komma hem igen.
"Du kan skjutsa hem mig om du vill."
"Såklart. Tänker inte låta min prinsessa gå hem ensam i det här vädret." sa Justin och jag log som svar.
"Mot bilen." fortsatte Justin och satte på sig en hoodie och sedan försvann vi ut ur hans rum och ut till hans bil. Väl i bilen satte Justin på inframvärmen och sedan var vi på vägarna hem till mig.
"Jag ringer dig sen." sa Justin. Jag vände mig och pussade honom snabbt, "okej." 

Jag öppnade dörren och sedan sprang jag in för att inte bli allt för blöt. Jag slängde snabbt av mig skorna och sedan fortsatte jag in mot köket. Där möttes jag av pappa som stod och stekte ägg.
"Hej kiddo. Vill du ha?"
"Nej, tack."
"Okej." svarade pappa och återgick till stekandet.
"Vart är mamma?" Jag hoppade upp och satte mig på bordet.
"Hon hade träffat någon vännina och de är på stan och shoppar."
"I det här vädret?! De är inte kloka.." Pappa skrattade till, "jag håller med dig där."
Jag skrattade till innan jag hoppade ner från bordet, "men jag måste göra mig i ordningen. Justin åker idag och jag ska åka flyplatsen med honom."
"Ja, just det." svarade pappa och jag gick från köket och fortsatte upp för trappen in till mitt rum.
Jag öppnade dörren och slängde igen den efter mig. Jag slängde mig på rygg i sängen och bara stirrade upp i taket. Tankarna flög runt i mitt huvud och de höll sig till en person, Justin.
Alla våra minnen som vi hade skaffat under de här veckorna. De veckorna som har fått den största platsen i mitt hjärta. 

När jag hade duschat och satt på mig underkläderna stod jag framför min garderob och hade beslutsångest om vad jag skulle ha på mig, som vanligt. Men efter en stund bestämde jag mig för att ta på mig mina mörka jeans och min randiga tröja. Inte för uppklätt min inte för slappt, perfekt.
Håret fönade jag torrt på några minuter och sedan drog jag fram plattången och plattade mitt hår rakt. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte om att platta mitt hår. Men jag kunde verkligen inte gå ut med mitt hår som det såg ut innan. Då skulle folk tro att jag var uppdragen ur en sopptunna.
Jag sminkade mig lite lätt och sedan kollade jag mig en sista gång i spegeln innan jag plockade fram min svart väska. Jag lade ner de nödvändligaste grejorna. När allt var klart tog jag fram min dator, som jag inte haft framme så länge, och spenderade den tiden som var kvar innan Justin skulle komma.

"Vi är hos dig om 2 minuter så du kan började gå ner nu." hördes Justin röst genom telefonen.
"Okej, i'll be there." svarade jag och sedan lade vi på. Direkt stängde jag av datorn och gick nerför trappen. Jag satte på min mina svarta kängor på fötterna och sedan skrek jag hejdå till pappa. Jag hann inte höra hans svar innan jag hade smällt igen dörren. När jag kom ut såg jag Justin'd svarta Range Rover stå vid gatu kanten och jag slänge väskan över axel och sprang fört över gräset, ännu en gång för att inte bli så blöt. Bildörren for upp och jag hoppade snabbt in. Där satt Justin, Diana, Bruce och Pattie. Pattie körde och Bruce satt i passagerasätet. Bruce och Justin satt där bak tillsammans med mig. Justin hade på sin svarta byxor, svart tröja, svart skor och svart keps. Allt var svart. Men han var extra snygg i svart.
"Va söt du är idag Alyssa." sa Pattie och kollade bak.
"Åh, tack Pattie." svarade jag och ett leende klarnade upp i mitt ansiktet.
"Jag håller med henne." viskade Justin i mitt öra och tog tag i min hand. 


Väl inne i flyplatsen checkade Pattie och Justin i sina väskor och sedan gick vi till en louge Justin hade ordnat. Vi började gå mot den och jag kollade runt. Folk verkligen stod och globbe med ögon stora som jordglobben. Jag kände mig genast obeskväm och gick närmare Justin.
"Kenny, hey!" skrek Justin och började gå fortare. Jag kollade på Justin som gick fram till en stor, mörkhyad man med ett stort leende på läpparna.
"Justin." svarade han och de hälaade på varandra med en killkram.
"Redo för ännu mer shower och ännu större arenor?" fortsatte han.
"Ingentligen inte.", Justin tog tag om min arm och drog fram mig, "inte nu när jag träffat den vackra tjejen."
"Åh ja, du är Alyssa. Kenny heter jag." Kenny sträckte fram sin hand och jag skackade hjärtligt ihand med honom.
"Japp, det är jag som är Alyssa."
"Jag har hört mycket om dig."
"Har du?" frågade jag förvånande.
"Ja. Jag ringde Justin en kväll och han kunde inte sluta prata om dig och samtalet höll på i över två timmar." Jag kollade upp på Justin och skrattade till.
"Haha, bara bra saker hoppas jag."

Som tur är var inte flyplatsen full med människor. Vi var nu påväg till lougen och hade precis hoppat på rulltrappan ner en våning där lougen höll till.
"Åh nej." hörde jag Justin säga och min blick förde mot honom.
"Vad."
Justin svarade inte utan höll bara blicket framåt. Jag följde hans blick och jag såg flera paparazzi stå redo med sina kameror i högsta hugg. Justin tog tag i min hand och kollade på mig, "svara inte på några frågor utan bara gå." Jag nickade till svar och vi kom nu nerför rulltrappen.

"Justin, Justin!"
"Vem är tjejen? Justin har du ny tjej?
"Kolla hit!"
Deras frågor bara flög för bi och vi fortsatte gå till de kom extra nära och tryckte rent ut sagt upp en kamera i mitt ansikte.
"Hey." skrek Justin till och tryckte snabbt bort paparazzin. Kenny vände sig snabbt om tryckte bort Justin från paparzzin. "Du och ni", sa Kenny och pekade på de andra paparazzi' som stod lite längre bort., "ni går NU." skrek Kenny och paparazzi' tog några fler kort innan den försvann.
"Gick det bra?" frågade Justin och kollade mig djup in ögonen.
Jag var fortfarande i chock så jag bara nickade. 

Väl inne i lougen så satte sig alla i soffan och andades ut. Justin's flygplan gick om tjugo miuter så det var bara att vänta.
"Mamma, är ni inte lite kaffesugna?" frågade Justin.
"Nae, faktiskt inte."
"Men jag menar att ni ska gå och göra något annat."
"Jaha." svarade Pattie och alla, inklusive Kenny, reste sig upp och forsvann ut ur lougen.
Jag lutade mitt huvud på Justin's axel och andades ut. "Det där var läskigt."
"Förstår det." svarade Justin. 


"Jag vill ge dig en grej." sa Justin och öppnade sin väska. Han tog upp ett litet rött paket och gav det till mig. Jag tog emot det, "åh, tack." Jag slet snabbt bort pappret och jag fick fram en burk. Jag lyfte försiktigt locket och i låg det finaste halsbanden jag sett. Jag tog upp det och det var ett silver halsband det det stod forever A-J på. Jag slängde mig runt Justin axlar och han kramde om mig.
"Gillar du det." frågade han.
"Jag älskar det." svarade jag. Han sken upp i ett leende, "bra."
"Ska jag sätta på det?" frågade Justin. Jag nickade och vände mig med ryggen mot Justin och lyfte upp mitt hår. Justin's händer kom framför mig och jag kände det kalla halsbandet mot min hud. När Justin hade knäppte fast det släppte jag ner mitt hår och vände mig återigen mot Justin.
Justin kollade mig i ögonen och böjde sig sakta fram. Han luddade min läppar försiktigt han stängde sin ögonlock. Jag gjorde detsamma och bara njöt av stunden tillsammans med Justin. För om några minuter kommer vi vara ifrån varandra. Jag flyttade mig så att jag satt gränsle över honom och Justin var lutad mot soffan. Jag satte min händer på hans axlar och återgick till hans läppar. 

"Justin, oj förlåt." hörde Kenny's röst. Jag var precis påväg att flyttade mig när Justin satte sina händer på mina höfter.
"Aa." svarade Justin och kollade mot Kenny.
"Vi måste gå mot planet går om 5 minuter." Kenny stängde snabbt dörren och försvann ur sikte.
Jag reste mig från Justin och tog tag i min väska. Justin gjorde detsamma och sedan länge vi lougen handihand.
Utanför stod alla och väntade och när vi kom ut började vi alla gå mot gaten där vi skulle säras.
Efter bara några meter var vi framme och det stod en ung tjej bakom disken och såg ut att vänta på oss. Hon hade precis checkat in de andra människorna och det var bara vi kvar.
"Hejdå Alyssa." sa Pattie och kom fram och kramade om mig. Jag kramade tillbaka och sedan fösvann hon.
Kenny och Pattie gick fram och visade sin pass och började gå, men väntade såklart på Justin lite längre bort.
"Så jag antar att det är här vi måste ta farväl." sa jag. Jag kände hur klumpen i magen belv större och större fär varje sekund.
"Inte ta farväl, utam vi ses snart."
Tårar började produceras bakom ögonlocken och jag kämpade emot för att det inte skulle komma.
Justin stod mittemot mig och greppade tag om mina händer, "jag kommer sakna dig"
jag suckade, "och jag dig."
Våra läppar möttes i en kyss. Det var ingen intensiv kyss, utan bara en känslosam.
Jag kunde inte håll tårarna tillbaka längre, jag blundade och en tår började rullade nerför min kind och kom emellan våra läppar. Vi särade på oss och Justin kollade på mig.
"Babe." Han tog sin tumme och torkade bort den. Jag omfamnade sedan mig med sina armar och jag kramade honom hårt tillbaka.
"Sir, ni måste stiga på ombord nu." hörde vi tjejen bakom disken säga.
Justin nickade mot henne. Han släppte sedan taget om mig och placerade sina händer mot mina kinder.
"Jag älskar dig." viskade han mot mina läppar.
"Och jag älskar dig. Glöm aldrig det."
"Aldrig." 

Justin vände sig om och visade upp sitt pass och sedan började han gå. Jag stod kvar på samma plats och kollade på honom när han gick. Diana och Bruce kom upp och kramade om mig bakifrån. "Han kommer tillbaka lilla gumman." sa Bruce.
"Jag vet." svarade jag och fortsatte kollade på Justin. Helt plötsligt vände han sig om och kollade på mig. Hans ögon hade blivit glansigare och han bet sig i läppen. Jag gjorde en slängkyss mot honom och han grepade sin knytnäve för att visa att han fångde och sedan lade han sin han på sitt hjärta.
Ännu en gång kände jag att en tårt föll nerför min kind.
"Han älskar dig." sa Diana.
"Jag vet."


Aww.

Men nu en fråga till er. Vill ni att jag ska skriva under tiden Justin är borta eller ska jag hoppa över den biten?

Postat av: Johanna

GRYMT BRA!!!!

2012-01-09 @ 21:30:36
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: saga

Om det blir mer känslosamt så kommer jag fälla en tår..

2012-01-09 @ 21:31:18
Postat av: Linnea

jag började gråta!!

Jag tycker du ska skriva lite om när han är borta och sedan kommer du till det när han kommer tillbaka! :)

2012-01-09 @ 21:44:11
Postat av: bella

Grymt gulligt!!!

2012-01-09 @ 22:23:50
Postat av: Johanna

Sv; förlåt såg din kommentar först nu! visst kan vi göra ett länkbyte :) lägger till dig nu. en fråga bara: Är det bara på min dator det är en bieberword bild under pågående novell på kommentarsidan här på din blogg :O ?

kram

2012-01-10 @ 07:33:01
URL: http://bieberword.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppa över. Det blir så tråkigt. Alla skriver om det liksom.

2012-01-10 @ 18:27:57
Postat av: Liv

Jag tycker du ska hoppa till när han kommer hem. Och kanske ta med ngt som händer under tiden han var bort på ngt sätt :) btw. Älskar din novell, grymt bra! Keep up the amazing work!

2012-01-10 @ 19:11:15
Postat av: sabina

seriöst började jag gråta på riktigt! riktigt känslosamt. Annars grym som alltid , tycker du ska hoppa över den biten , lite roligare :)

2012-01-10 @ 21:07:39
Postat av: Anonym

Grymt bra! :)

Jag tycker du ska ta lite från när han är borta typ de första två dagarna och sen hoppa till dagen han kommer hem igen! :)

2012-01-11 @ 16:43:44
Postat av: Adde

omfb jag började gråta ..

men skriv när han är på sin tour, :)

mer <3

2012-01-11 @ 17:17:00
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag skulle vilja att du berättar lite från Justins perspektiv medans han är på sin tour. :)

Men jag blir nöjd oavsett hur du skriver! :)

2012-01-13 @ 19:26:53
Postat av: Smilla

Hur gör man så att man gör sådär med musiken?

2012-01-15 @ 20:14:26
URL: http://bieberslovestory.blogg.se/
Postat av: Fella

vill du/ni göra länkbyte i menyn? :)

2012-01-16 @ 16:56:19
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Fella

sv: awesome! lagt till nu!

2012-01-16 @ 18:34:24
URL: http://bieb.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: