2012-01-02 | 01:59:07

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 38

ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Timmarna gick och alla låg nu på varsin solstol och solade, inklusive Chaz som hade vaknat till liv. Solen gasade på och man blev kokhet på bara några minuter. Kendall och jag låg bredvid varandra och killarna låg bredvid oss, Justin på min sida och Chaz på Kendall's. "Är det inte för varmt idag?", sa Chaz och vände sig så han nu låg på mage. "Chaz, det kan inte bli 'för varmt' i Kanda.", svarade jag och betonade för varmt. Justin flinade till, "det är ju för att du är van vid varmt Alyssa. Mrs. Somers sitter mest inne och spelar cod, eller hur Chaz?", Justin kollade över oss och kollande ner på Chaz. Han svarade inte utan gav Justin bara en blick. Jag flinade till och sedan vände jag mig om så att jag solade ryggen.
Efter några minuter så började jag känna att det började brännas på min rygg. För några år sedan hade jag fullständigt skitit it det, men när man har bott i Spanien så har man lärt sig att så fort det började brännasw på kroppen måste man smörja in med solskyddsfaktor. Så jag reste mig upp och gick till huset för att hämta det.
"Justin, du får smörja in mig.", jag räckte fram flaskan till Justin och han tog vänligt emot den. Han öppnade korken och hällde lite i sin hand. Han smetade sedan in smörjan försiktigt på min rygg och jag rös. Smörjan var så kall mot min varma hud. Justin fortsatte smörja upp mot axlarna, "ska jag smörja andra sidan också?", jag nickade till svar och Justin gick runt mig. "Det blir nog enklast om du lägger dig på rygg.", sa Justin. Jag följde hans tips och lade mig på rygg och han började smörja min mage. Justin var så försiktig och gjorde så löst att det kittlades. Jag började skratta och puttade bort hans händer. "Vad?", undrade Justin samtidigt som han hade ett stort smile på läpparna. "Det kittlas." Justin skrattade till. Han fortsatte sedan fylla ut de tomma ställerna han inte hade smörjt in. Ännu var det inte tillräckligt hårt för att det inte skulle kittlas. "Justin, hårdare. Det kittlas fortfarande." Nu tog Justin i så att det gjort ont, "Justin. Inte så hårt." Jag reste mig upp och Justin stod och skrattade. "Men du sa just hårdare." Jag skrattade till och slog honom löst på armen. "Aj."
"Tönt. Fortsätt smörj in mig nu." Justin flinade till och smörje sedan in resten av min kropp.
"Är du inte varm?", frågade Justin när vi två låg på mage och höll varandra i handen. "Jo, lite.", svarade jag. Justin hoppade närmare mig och lade sig nästan med hela sin kropp på mig. "Nu då?", frågade han. "Haha, fortfarande varmt.", jag mötte Justin blick och han bet sig i läppen. Jag släppte Justin's hand och sedan lade jag mina armar under huvdet och låt huvudet ligga mot mina armar. Jag gäspade och blundade. Jag kände att jag började slappna av mer och mer. Helt plötslig känner jag en person som lägger sig rakt lång på mig och lägger sitt ansikte bara några ynka centimeter från mitt. Jag öppnade mina ögon, Justin. Han borrade in sin armar runt min midja och jag hamnade i en väldigt oskön position. "Det här var kanske mysig.", jag kollade snett upp på honom, "men det var ingen skön position." fortsatte jag. Justin började pussa mina kinder minst hundra gånger. Han fortsatte pussa min på näsa, "Justin, om du låter mig komma upp kan du få en riktig puss." Justin hoppade snabbt av mig och stände sig upp. Jag reste mig sakta bara för att retas. Justin stod otåligt och väntade på att jag skulle komma. Jag satt på stolen och sträckte på mig tills Justin inte orkade vänta längre. Han grepade tag om min arm och drog upp mig och placerade mig framför honom. Han släppte taget om min arm och placerade sina händer vid mina kinder och böjde sig ner och kysste mina läppar ömt. Jag lade mina händer på hans mage. Jag började gå bakåt och när vi var tillräckligt nära poolkanten särade jag på våra läppar och jag slickade min om dem. Justin släppte taget om mina kinder. Då tog jag i med kraft och puttade honom rakt ner i poolen. Justin viftade med armarna i luften innan han nuddade vatten ytan och en plaskljud hördes. Jag veck mig av skratt och Justin's huvud kom upp från vattnet. "Oh, nu du.", Justin gick mot stegen och började klättra upp. Jag vände snabbt på klacken och började springa runt. Jag sprang in i det stora huset där även Kendall och Chaz befann sig. "Vad håller ni på med?", hörde jag Kendall säga. Jag vred snabbt om låset och såg Justin stå med ett leende på läpparna och skaka på huvudet utanför. "Justin jagar mig.", svarade jag utan att kolla på dem. "Jahopp. Men jag och Chaz går till stan och tar med oss McDonalds hem sedan.", Kendall och Chaz försvann ut ur det stora dörren. Justin stod kvar tills han försvann. Jag stod kvar och kollade efter Justin, men inte såg jag någon så långt ögat räckte. Jag öppnade försiktigt glasdörren och klev tyst ut igen. Jag gick fram till solstolarna och kollade runt. "Justin!", ropade jag men inget svar. Jag kollade åt vårat hus, men ingen där. Precis då kände jag hur någon knackade på min vänstra axel. Jag kollar snabbt dit, men ingen där. Jag kollar sedan åt höger och där står Justin och tar ett fats grepp om mig. Jag skrattar till och klänger mig fast med benen runt hans midja. Jag lade mina armar runt hans nacke och han började gå mot poolen. "Justin. Nej, snälla.", bad jag honom. "Jo, du."
"Men jag är redan blöt av dig.", fortsatte jag. Justin skrattade ännu en gång. "Men bara så du vet så kommer du åka med.", viskade jag mot hans läppar. "Help okej för mig.", svarade Justin och vips så var vi båda i vattnet.
Jag stod lutad mot poolenkant och Justin stod framför mig. "Vart är Kendall och Chaz förresten?", undrade Justin. "De är på stan.", svarade jag och kollade in i hans underbara, bruna ögon. "Så vi är ensama?", sa Justin med till gjord röst. "Haha, ja vi är ensamma.", svarade jag. Justin började genaste kyssa mig och lade ena hand vid min korsrygg. "Woh, vad händer mig The Biebs nu då?"
"Jag var tvungen att känna söttman från dina läppar igen."
ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Timmarna gick och alla låg nu på varsin solstol och solade, inklusive Chaz som hade vaknat till liv. Solen gasade på och man blev kokhet på bara några minuter. Kendall och jag låg bredvid varandra och killarna låg bredvid oss, Justin på min sida och Chaz på Kendall's. "Är det inte för varmt idag?", sa Chaz och vände sig så han nu låg på mage. "Chaz, det kan inte bli 'för varmt' i Kanda.", svarade jag och betonade för varmt. Justin flinade till, "det är ju för att du är van vid varmt Alyssa. Mrs. Somers sitter mest inne och spelar cod, eller hur Chaz?", Justin kollade över oss och kollande ner på Chaz. Han svarade inte utan gav Justin bara en blick. Jag flinade till och sedan vände jag mig om så att jag solade ryggen.
Efter några minuter så började jag känna att det började brännas på min rygg. För några år sedan hade jag fullständigt skitit it det, men när man har bott i Spanien så har man lärt sig att så fort det började brännasw på kroppen måste man smörja in med solskyddsfaktor. Så jag reste mig upp och gick till huset för att hämta det.

"Justin, du får smörja in mig.", jag räckte fram flaskan till Justin och han tog vänligt emot den. Han öppnade korken och hällde lite i sin hand. Han smetade sedan in smörjan försiktigt på min rygg och jag rös. Smörjan var så kall mot min varma hud. Justin fortsatte smörja upp mot axlarna, "ska jag smörja andra sidan också?", jag nickade till svar och Justin gick runt mig. "Det blir nog enklast om du lägger dig på rygg.", sa Justin. Jag följde hans tips och lade mig på rygg och han började smörja min mage. Justin var så försiktig och gjorde så löst att det kittlades. Jag började skratta och puttade bort hans händer. "Vad?", undrade Justin samtidigt som han hade ett stort smile på läpparna. "Det kittlas." Justin skrattade till. Han fortsatte sedan fylla ut de tomma ställerna han inte hade smörjt in. Ännu var det inte tillräckligt hårt för att det inte skulle kittlas. "Justin, hårdare. Det kittlas fortfarande." Nu tog Justin i så att det gjort ont, "Justin. Inte så hårt." Jag reste mig upp och Justin stod och skrattade. "Men du sa just hårdare." Jag skrattade till och slog honom löst på armen. "Aj."
"Tönt. Fortsätt smörj in mig nu." Justin flinade till och smörje sedan in resten av min kropp.

"Är du inte varm?", frågade Justin när vi två låg på mage och höll varandra i handen. "Jo, lite.", svarade jag. Justin hoppade närmare mig och lade sig nästan med hela sin kropp på mig. "Nu då?", frågade han. "Haha, fortfarande varmt.", jag mötte Justin blick och han bet sig i läppen. Jag släppte Justin's hand och sedan lade jag mina armar under huvdet och låt huvudet ligga mot mina armar. Jag gäspade och blundade. Jag kände att jag började slappna av mer och mer. Helt plötslig känner jag en person som lägger sig rakt lång på mig och lägger sitt ansikte bara några ynka centimeter från mitt. Jag öppnade mina ögon, Justin. Han borrade in sin armar runt min midja och jag hamnade i en väldigt oskön position. "Det här var kanske mysig.", jag kollade snett upp på honom, "men det var ingen skön position." fortsatte jag. Justin började pussa mina kinder minst hundra gånger. Han fortsatte pussa min på näsa, "Justin, om du låter mig komma upp kan du få en riktig puss." Justin hoppade snabbt av mig och stände sig upp. Jag reste mig sakta bara för att retas. Justin stod otåligt och väntade på att jag skulle komma. Jag satt på stolen och sträckte på mig tills Justin inte orkade vänta längre. Han grepade tag om min arm och drog upp mig och placerade mig framför honom. Han släppte taget om min arm och placerade sina händer vid mina kinder och böjde sig ner och kysste mina läppar ömt. Jag lade mina händer på hans mage. Jag började gå bakåt och när vi var tillräckligt nära poolkanten särade jag på våra läppar och jag slickade min om dem. Justin släppte taget om mina kinder. Då tog jag i med kraft och puttade honom rakt ner i poolen. Justin viftade med armarna i luften innan han nuddade vatten ytan och en plaskljud hördes. Jag veck mig av skratt och Justin's huvud kom upp från vattnet. "Oh, nu du.", Justin gick mot stegen och började klättra upp. Jag vände snabbt på klacken och började springa runt. Jag sprang in i det stora huset där även Kendall och Chaz befann sig. "Vad håller ni på med?", hörde jag Kendall säga. Jag vred snabbt om låset och såg Justin stå med ett leende på läpparna och skaka på huvudet utanför. "Justin jagar mig.", svarade jag utan att kolla på dem. "Jahopp. Men jag och Chaz går till stan och tar med oss McDonalds hem sedan.", Kendall och Chaz försvann ut ur det stora dörren. Justin stod kvar tills han försvann. Jag stod kvar och kollade efter Justin, men inte såg jag någon så långt ögat räckte. Jag öppnade försiktigt glasdörren och klev tyst ut igen. Jag gick fram till solstolarna och kollade runt. "Justin!", ropade jag men inget svar. Jag kollade åt vårat hus, men ingen där. Precis då kände jag hur någon knackade på min vänstra axel. Jag kollar snabbt dit, men ingen där. Jag kollar sedan åt höger och där står Justin och tar ett fats grepp om mig. Jag skrattar till och klänger mig fast med benen runt hans midja. Jag lade mina armar runt hans nacke och han började gå mot poolen. "Justin. Nej, snälla.", bad jag honom. "Jo, du."
"Men jag är redan blöt av dig.", fortsatte jag. Justin skrattade ännu en gång. "Men bara så du vet så kommer du åka med.", viskade jag mot hans läppar. "Help okej för mig.", svarade Justin och vips så var vi båda i vattnet. 

Jag stod lutad mot poolenkant och Justin stod framför mig. "Vart är Kendall och Chaz förresten?", undrade Justin. "De är på stan.", svarade jag och kollade in i hans underbara, bruna ögon. "Så vi är ensama?", sa Justin med till gjord röst. "Haha, ja vi är ensamma.", svarade jag. Justin började genaste kyssa mig och lade ena hand vid min korsrygg. "Woh, vad händer mig The Biebs nu då?"
"Jag var tvungen att känna söttman från dina läppar igen."  



KOMMENTERA :D

Postat av: Anonym

Skitbra!

2012-01-02 @ 09:10:15
Postat av: Bella

Super!!!

2012-01-02 @ 13:18:20
Postat av: Anonym

Superduper skit bra:)

2012-01-02 @ 18:01:16
Postat av: saga

wow tjejen du rockar! längtar tills nästa! :D

2012-01-02 @ 19:09:08
Postat av: Anonym

Verkligen super!!!

2012-01-02 @ 22:22:14
Postat av: Haley

hur gör man för att komma till kapitel 1??

2012-01-03 @ 01:50:16
URL: http://justindbieberstorys.webblogg.se/
Postat av: adde

meer :D

2012-01-03 @ 21:21:41
URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: