2011-09-05 | 11:09:37
Filed Under: Next To You

Chapter 39 - At The Mall

- Vadå? Känner du henne Justin?
­- skojade bara.. Jag känner henne inte. Men jag vet vem hon är.
- Det tycker hon nog är coolt. Att den stora popstjärnan Justin Bieber vet vem Sheldon är.
- Haha.
- Men hur?
- Hennes pappa är ganska känd inom bilindustrin, och så har hon varit på galor jag har varit. Så jag har sett henne.

När vi var framme vid köpcentrumet parkerade Justin bilen och vi började gå mot ingången.
När vi kom in var det inte så mycket folk. Även om det var Lördag. Vi började gå runt och kolla i olika affärer. Justin ville kolla på kepsar så vi gick till närmaste affär, och rummet fylldes med kepsar, hattar, mössor precis när man kom in.

- Himmelriket! Utbrast Justin när vi kom in.

Jag slog till honom lite löst på armen och skrattade.

- Men du är mitt liv. Sa Justin och kollade rakt in i mina ögonen.

Jag la huvudet på sne och log. Justin bet sig läppen och började gå mot mig. Men jag backade lite smått så han skulle förstå.

- Vi är i köpcentret Justin. Och alla vet vem du är. Om jag skulle kyssa dig nu, skulle alla dina beliebers få spader på mig och vilja döda mig. Och det vill du väl inte?
- Om dom skulle vilja döda dig så är dom inte mina beliebers.
Jag slängde mig runt hans axlar och kramade honom.


Precis när jag kramade Justin hörde vi ett klick ljud. Justin kollade åt sidan och där stod en person med en mobilkamera.

- Hey! Du, om du vill ta kort kan du väl fråga? Röt Justin och personen försvann lika fort som att öppna munnen.
- Jag blir så trött. Inget privat liv.. fortsatte Justin.
- Se det från den ljusa sidan Justin. Du är inte omringad av personer med mobilkameror nu. Vad jag ser är det bara personer som går förbi och bryr sig om sig själva.
Jag kollade på Justin och sedan kände jag hans läppar emot mina. Men jag drog snabbt bort mig ifrån honom.

- Justin, inte nu.
- Du ska alltid vara så försiktigt, men det är därför jag gillar dig.
Justin kramade om mig en sista gång innan vi fortsatte.


När vi hade shoppat gick vi tillbaka till bilen. Men vi var inte ensamma. Utan där stog det två paparazzi och tog kort för fullt. Justin ställde sig brevid mig och viskade i mitt öra:

- Gör dig van och bara le.




Det här är nog det kortaste jag någonsin kommer skriva.. Men jag är sjuk. Har feber, så det här var jobbigt att skriva. Men får se om ni får ett till ikväll..

Kommentera, för om ni kommenterar så kanske jag börjar må bättre och kan skriva mer åt er! :D

 


Postat av: saga

ååå krya! :/<3

jag hoppas du blir bättre så nästa kapitel

kommer! :D

det kapitlet du skrev nu var jätte bra! <3

( de har alla varit! ;) )

2011-09-05 @ 12:40:13
Postat av: Adde

Kryaa , <3

Meer §

2011-09-05 @ 16:53:23
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Filippa

Kryyaa!! <3 ;)

2011-09-05 @ 20:50:31
URL: http://fiffisvensson.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: