2011-09-03 | 12:32:04
Filed Under: Next To You

Chapter 37 - What are they talking about?

Jag vaknade till lite av att Scooter och Justin verkade diskutera någonting. Vad vet jag inte, men Justin verkade vara ganska bestämd.

- Är det verkligen en sån bra idé Justin?
- Ja, och jag kommer inte ändra mig Scooter punkt slut.

Jag låg fortfarande kvar i samma position så att dom inte skulle märka att jag faktiskt lyssnade.. För om jag skulle visa dom att jag var vaken så skulle dom inte pratade om det där ämnet längre.

- Okej, jag går med på det. Men bara om ni gör som jag säger och du fokuserar på dina fans.

Fans? vad pratar dom om egentligen?

- Tack Scooter, jag ska inte göra dig besviken!

Jag kunde höra på Justin's röst att han satt och log nu. Jag ville bara slänga om honom och fråga vad dom pratade om. Men då skulle det bli lite pinsamt och dom skulle nog fatta att jag hade lyssnat.
Efter lite lyssnande kände jag hur sömnen tog över igen.

NÄSTA DAG:

Jag vaknade upp och hörde bildtrafiken utanför. Jag åt vänster och där ligger världens mest underbara kille och sover på mage. Hans hår var ruffsigt och hans läppar var perfekta. Jag lät Justin sova vidare, eftersom det måste ha blivit ganska sent igår. Jag klev upp ur sängen och märkte att jag hade mina kläder på mig. Men jag gick in i badrummet och slängde snabbt av mig kläderna och hoppade in i duschen. Jag började nästan direkt schamponera in mig och sedan sköljde jag ur det. Jag började tänka på gårdagen och allt som hände. Men sedan kom jag på att jag hade ju lovat Sheldon att ringa idag. Och undra vad mamma tänker? Hon tror ju fortfarande att jag sover hemma hos Sheldon..
Jag stängde snabbt av vattnet och greppade tag om den vita handduken. Jag virade handduken om mig och började gå ut ifrån badrummet. Jag började helt plötsligt sjunga på Justin's låt Never let you go.

They say that hate has been sent
So let loose the talk of love
Before they outlaw the kiss
Baby, give me one last hug

There's a dream that I've been chasing
Want so badly for it to be reality
And when you hold my hand then I understand
That it's meant to be 'cause, baby, when you're with me
..

Jag slutar sjunga då jag ser Justin stod i sina jeans lutade mot en vägg.

It's like an angel came by, oh and took me to heaven
Like you took me to heaven, girl
'Cause when I stare in your eyes it couldn't be better..


När Justin sjöng det där hade han började gå närmare mig och och stannade precis framför mig och kollade mig rakt in i ögonen. Jag sträckte mig lite och pressande mina läppar mot Justins. Han sätter sin hand vid ryggslutet. Han började sedan gå fram och han backar bakåt tills vi backar på vägen. Justin tar sina andra hand på mitt lår och börjar dra den uppåt. Jag började bli lite nervös eftersom jag bara stod i handduk och var naken under. Justin drog fortsiktigt hand uppe och ner och började gå in mot innelåret. Pirret inom mig bara steg och steg för varje rörelse. Men när Justin kom lite för närma "det privata" tag jag tag i hand hans och tog bort den.

- Inte nu.. sa jag och kysste honom och puttade bort honom lite löst.

Han gick snabbt bort och ursäktade sig lite försiktigt.

- Jag vet att ingen kan motstå mig. Sa jag lite kaxigt.
- Du har helt rätt, men det är bara jag som får dig. Sa Justin och log stort.
- Tror du jag.. Svarade jag och gick sedan in på toalettetn för att byta om.



Kanske är myckeet stavfel men skrev det är genom mig telefon när jag satt i bilden.. Hoppas det blev bra!

Postat av: Adde

meeeer <3

2011-09-03 @ 14:35:57
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: saga

gud vad bra du skriver alltså! jag måste bara få säga de :D om du blir författare när du blir stor kommer jag läsa dina böker :D för du skriver sååå jävla bra!! och snälla skriv mer! :D <3

2011-09-03 @ 18:11:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: