2011-10-30 | 21:58:48

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 23

ALYSSA'S PERSPEKTIV:

Vi satt nu alla på kuddar inne i Justin's rom för att köra Sanning eller Konsekvens. Vi satt på golvet för att var det enklaste stället att sitta på när man skulle snurra flaskan. Vi hade dragit ner parsienen för att få det lite mysigare. För att det inte skulle vara för mörk hade vi tänt Justin's fönster lampa. Kendall och jag satt mittemot varandra och på min högra sidan Chaz och på den andra satt Justin.
"Jag hittade den perfekta flaskan.", sa Kendall och höll upp en glasflaska i luften för att visa oss andra. "Bra, då kör vi.", Chaz och satte sig till rätta. "Då är det dags att få reda på lite hemligheter om varandra..", sa Kendall och lade ner flaskan på golvet. Kendall kollade upp och våra blickar mötes. Hon började lee och jag kunde nästan förstå vad hon menade.

"Jag börjar snurra!", sa Kendall och lade ena handen på flaskan och tog fart och flaskan började snurra. Den snurrade flera varv innan den saktade in och hamnade tillslut på Chaz. "Okej Chaz. Sanningen eller Konsekvens?", frågade Kendall.
"Jag är tråkigt och började med sanning."
"Vilka är dina bästa vänner?", frågade Kendall.
"Justin och Ryan. Men vänta, ska det vara såna här frågor hela tiden?", undrade han och kollade på oss tre.
"Nej, men vi måste började lite lågt. Jag har planer som kommer senare.", svarade Kendall.

"Din tur att snurra Chaz."
Chaz tog tag om flaskan och snurrade. Den hamnade på Justin och han log. "Sanning eller Konsekvens? Kan man inte bara säga Sanning eller Konsekvens om man ser att flaskan hamnar på den, det är jobbigt att fråga hela tiden?", frågade Chaz och vi andra instämde med vad han sa.
"Sanning", sa Justin.
"Okej.. Vad ska du ha för fråga då.. Tycker du att du är snygg?", frågade Chaz.
"Vafan?", sa Justin och vi andra började skratta.
"Vadå, jag tycker att jag är snygg.", sa chaz och gjorde en jätteful min. Vi kollade på Chaz och började skratta ännu mer.
"Du är ful Chaz..", sa Kendall och kollade på Chaz. Chaz gjorde en förvånad min innan Kendall tog tag om Chaz ansiktet och kysste honom.
"Om jag ska svara på din fråga Chaz så tycker jag väll att.. Eller jag menar jag är väll inte ful, så jag antar att jag ä-", mer hann inte Justin säga innan Chaz fylle i åt honom.
"- Du är snygg. Okej nu går vi vidare."
Justin log och skakade på huvudet. Han sneglade lite på mig och jag möte hans blick. Jag bet mig lite löst i läppen och kollade sedan ner i golvet.
"Alyssa? vad väljer du?", hörde jag Kendall's ljusa stämma säga. Jag kollade upp och såg att flaskan hade landat på mig. "Öh, bara för att killarna tog sanning så ska jag ta konsekvens.", svarade jag och så mallig ut. "Okej. Du sk-", hann bara Justin säga innan Kendall avbröt honom. "Nej, jag vill säga vad hon ska göra.", Kendall kollade på Justin med hundvalps ögon. "Kör på du.", svarade Justin och Kendall svarade med ett vanligt "Tack."
"Så Alyssa. Jag har en perfekt grej du ska göra. Jag ska pruta grädde på Justin som du sedan ska äta upp.", sa Kendall.
"Va, men jag hatar grädde. Jag spyr nästan efter jag har ätit det.", svarade jag och gjorde en äcklad min. Var det någonting jag vägrade äta var det grädde. "Okej, men då får Justin göra det på dig istället.", sa Chaz och kollade med en väldigt glad min på Justin. Justin och jag kollade på varandra och log. Kendall och Chaz reste sig från golvet och sprang ut ur rummet och skulle hämta grädde. "Jag gör det bara om du vill.", sa Justin. Jag kolladein i hans ögon och svarade: "Jag vill.", Justin bet i hans läpp och jag kände hur mina kinder började hettas till.

"Alyssa lägg dig ner.", sa Kendall och skakade gräddflaskan som dom hade rotat fram ur Justin's kylskåp. Jag lade mig ner på rygg och drog upp tröjan ända upp tills BH började. "Så nu kommer gräden!", sa Kendall och började sedan spruta på grädden. "Ahh, kallt!", utbrast jag när grädden nuddade min mage. "Det kommer mer.", sa Kendall. JAg låg helt stilla och kollade upp på Justin som stod med händerna i byxfikorna och såg allmänt nöjd ut. Men helt plötsligt började han skratta. Kendall kollade upp och skrattade lite hon också. "Vad skrattar niåt?", frågade jag och försökte se. "Kendall har skrivit en sak på din mage.", svarade Justin. "Vadå?"
"Bit mig snygging."
Jag skrattade till och lade sedan armarna längs kroppen.
"Varsågod Justin. Ät du det där.", sa Kendall och flyttade sig ifrån mig. Justin satte sig först bredvid mig men det tillät inte Kendall. "Du ska sitta gränsle över henne."
Justin gjorde som hon sa och satte sig gränsle över mig. När han satt över mig så kollade han på mig innan han tog ett andetag och sedan böjde han sig ner och började äta grädden från min mage. "Haha, det kittlas.", sa jag och skrattade. Justin kollade upp och sedan fortsatte han äta upp grädden. Jag kunde känna han läppar mot min hud och jag rös. Hans läppar var fylliga och det var en skön känsla. Han fortsatte uppför magen och var nu på revbenen. Ett pirr spreds sig i kroppen och jag andades tungt.
"Jag är klar." , sa Justin och kollade på Kendall. "Jag tror inte det.", sa Kendall och tog fram gräddtuben och började pruta ännu mer grädde på mig. Ännu mer på magen och nu på halsen och på kinderna samt hakan. Justin flinade lite och kollade på mig. "Chaz, det här kommer ta ett tag så vi går och kollar TV.", lika snabbt som Kendall sa det så var dom två borta. Justin kollade mot dörren som dom hade stängt. "Jag tror dom håller på med någonting.", sa Justin. Jag skrattade och svarade jag. "Kanske det. Men jag skulle vara tacksam om du kunde äta upp grädden jag har på mig. Det är lite obehagligt." , Justin skrattade och sedan började han äta upp det.

När Justin hade ätit upp det på magen började han sakta gå upp åt halsen. Desto längre upp han kom på halsen, desto mer kittlades det. "Justin. Det kittlas.", sa jag och försökte putta bort honom. Men han satt kvar i samma position och naffsade mig på halsen. Jag började skratta ännu mer och började röra mig så att Justin inte skulle försöka fortsätta kittla mig. Han tog tag om mina händer och lyfte upp dom och höll fast dom vid mitt huvud. Jag forsökte att inte skratta men det fick inte. "Men vill du ha bort grädden eller inte?", frågade jag och skrattade han med. "Okej, jag ska sluta skratta.", svarade jag. Justin tog sedan bort grädden som var på kinderna och nu var det bara på hakan kvar. Justin reste sitt huvud lite och kollade på mig och log. Jag log tillbaka innan jag kände Justin's överläpp nudda min underläpp. Pirret steg sig yttliggare ett steg och det kändes som det var nyårsafton inut i mig. Tusentals fjärliar flög omkring och mitt liv kändes perfekt. Justin lyfte bort sin mun ifrån hakan och hans blick möte mig. Mina mungipor steg sig och han flyttade ner sin hand och lade den på min midja. Hans huvud kom närmare och och han lade sin panne emot mig. Våra näsor nuddades och våra läppar var centimeter ifrån varandra.
Vad är det killen gör med mig? Just nu ville jag bara slängde mig på honom och kyssa honom.
Men mina tankar avbröst då dörren flyger upp och Kendall klampar in.

"Är ni klara?", Kendall's min ändrades från allvarlig till en mer "gullig" min.
"Aw, störde jag er?", frågade hon. Justin reste sig ifrån mig och ställde sig upp. Jag drog ner tröjan och ställde mig bredvid Justin. "Nej, Justin var precis klar.", sa jag och sedan började jag gå förbi dom och gick ut till Chaz i vardagsrummet.


Då var kapitlet jag lovade er här! Hope you guys like it! Tror ni Justin och Alyssa kommer bli tillsammans snart? Jag vill veta vad ni tror så kommentera! :)

Och statistiken har ökat ganska mycket dom senaste dagarna, så tack för att ni läser. Men ni får ändå sprida bloggen ännu mer! - xoxo

Postat av: Gabrielle

Ahhh! Sååå bra! :D

2011-10-30 @ 22:24:28
Postat av: Josefin

åhh, vad grymt skrivet!<3

2011-10-30 @ 22:57:59
Postat av: saga

Super! , ja jag tror att dom kommer bli tillsammans snart! :D <3

2011-10-30 @ 22:59:46
Postat av: Jenny

grymt bra skrivet! :) <3

2011-10-30 @ 23:01:48
Postat av: Emilija med J.

grymt bra !

Ja, jag tror att dom blir tsm :)

2011-10-30 @ 23:39:25
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superduper!!!

2011-10-31 @ 15:49:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: