2011-10-22 | 11:55:36

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 18

ALYSSA'S PERSPEKTIV:

Jag fick en orolig magkänsla. Hade jag gjort något fel? Och varför hade inte någon sagt det till mig så att jag hade kunnat lösa det? Jag läste smset en gång till. Jag började skriva tillbaka och frågade Kendallvad hon faktiskt menade.

'Vad menar du?'

'Ryan är väldigt ledsen. Jag förklarar när ni kommer.'

Jag lade ner mobilen i väskan och ände mig emot Justin. "Dom är vid krusellerna, var det nu är?", frågade jag och vi båda började kolla oss runt. " Jag ser parishjulet!", ut brast  Justin och pekade bortåt. "Lets go!", sa jag. Vi börjde gå bredvid varandra, fast den här gången gick vi inte handihand.

När vi var framme vid karusellerna stod Kendalloch Chaz och höll om varandra framför parisehjulet. Men ni dom såg oss släppte dom varandra och Kendall började springa lite långtsamt fram till oss. När hon var tillräkligt nära hoppade hon på mig. "Alyssa!", sa och kramade om mig som om vi inte hde setts på flera år. Jag kramde om henne minst lika mycket. "Jag har faktiskt saknat dig, även fast vi sågs för några timmar sedan.", fortsatte hon sedan. "Jag har saknat din med knasboll", sa jag. Justin och chaz hälsade på varandra och sedan hälsade Kendall och Justin, Jag och Chaz.

"Men vart är Ryan nu då?", Kendall och Chaz kollade lite snabbt på varandra innan Kendall börjad prata. "Asså, vi har ingen aning vad som händer med Ryan. Dom senaste dagarna har han varit ledsen." Jag kollade lite snabbt på Justin som såg beskymrad ut. "När såg ni honom senast?", frågade Justin. "Han sa att han skulle stå och vänta utanför tills du skulle komma Alyssa..", precis när Chaz sa det där verkade det som han hade fått upp någon grej i hjärnan som inte verkade så bra. "..och då såg han att du var med Justin. Fan, hur kunde vi vara så osmarta?", undrade Chaz och kollade på Kendall. Alla kollade på varandra med oroliga blickar. "Men varför skulle han bli sur omvi kom tillsammans?", undrade jag och kollade runt på dom andra. Jag såg på deras blickar att domvisste något. Men vad?
"Jag ser på er att ni har något att säga till mig. Så säg det." Alla tre stod som tysta musar och kollade ner i marken. Vi stod tysta i några minuter inna jag gav upp. "Eftersom ni inte tänker säg något så ska jag gå och leta upp Ryan." Jag vände mig om och började gå. Efter en lite bit vände jag mig om och kollade om dom stod kvar, och det gjorde dom.
"Hallå, ni kanske ska röra på er? Ryan är borta och ni bara står där? Kom igen!", röt jag åt dom och sedan vände jag mig tillbaka och började gå.

"Alyssa, vänta!", hörde jag någon säg. Jag stannade upp och såg Justin komma springandes. Han stannade bredvid mig och andades ut. "Jag har någonting att säga som dom borde veta innan du går till Ryan.", jag kollade på Justin som nu stod med sina häner i sina byxfickor. "Ryan..Åh, jag vet inte om jag ska säga det. Tänk om han hatar mig?", fortsatte Justin.  "Justin säg det. Det kan bar bli bättre just nu.", sa jag och åter igen kollade in i Justin's underbart söta ögon, om jag får säg det.
"Ryan... Gillar, typ, dig." Jag vart förvånad och var tvungen att få Justin att åter berätta det där. "Vad sa du?", frågade jag. "Du hörde vad jag sa Alyssa." Jag visste inte vad jag skulle säga utan stod där med halvöppen mun. "Jag måste nog gå.."

Postat av: Emilija med J.

grymt bra !

Hoppas det kommer mer !

2011-10-22 @ 13:17:17
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: My

Jätte bra ! Meerr :D

2011-10-22 @ 14:20:26
Postat av: saga

Seriöst!, det måste bli hon och justin! ;o dom är så söta! :p Hoppas det kommer mer! <3

2011-10-22 @ 14:22:14
Postat av: Anonym

mera!!!

2011-10-22 @ 15:34:29
Postat av: Hanna

Super !:D

2011-10-22 @ 18:16:33
Postat av: Hanna

Super !:D

2011-10-22 @ 18:17:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: