2011-06-28 | 22:05:04
Filed Under: Next To You

Chapter 8 - A Day In City

"Ja, men min mamma är alltid med mig och så är mitt crew det bästa så man har ganska kul faktiskt. Och sedan att man träffar alla underbara fans gör det ännu bättre."
"Vart är din pappa då?" frågade jag och kom på mig själv, tänk om han var död precis som min?
"Min pappa bor i Canade med min lillasyster Jazzy och min lillebror Jazon. Jag hälsar på dom så ofta jag kan."

Efter ett litet tag var vi framme och vi började gå i affärer direkt.



Medans Emily provade alla hennes hundratals tröjor hon hade tagit med sig in i provhytten gick jag runt i butiken och gick fram till ett stor bort där det låg massor med olika tröjor. Jag kollade på varendra tröja och sträckte mig efter den sista tröjan som låg längst bort. Jag tog tag om den när jag känner hur Justin kommer upp på högra sidan och lägger sin vänstra hand på min ena höft.
"Gud vad du skrämms Justin" sa och la sedan tillbaka tröjan.
"Förlåt, jag vara bara tvungen att komma hit eftersom det stod någon snygging här."
"Haha, bra försök" sa jag och började gå till nästa bord med tröjor. Justin gick efter ropade sedan till Ryan som lutade sig mot väggen och väntade på Emily.
"Ryan, började det inte bli väldigt vara? Jag kanske ska ta av mig tröjan? Eller vad säger du, du tyckte väl om min mage? eller hur var det?" sa han med ett litet flin och jag bara kollade på honom med en blick.
"Du gör som du vill..." svarade jag och precis då kom Emily ut ur provhytten.
Alla kollade på varande och alla tänkte någon samma sak, "Äntligen"

Efter att ha gått och kollade kläder i nästan över två timmar och jag inte hade handlat ett enda plagg började tröttna lite smått. Som tur var fanns Justin där så man kunde prata med honom. Emily hade handlat massor med tröjor och även kortbyxor.
Tillslut tyckte Emily och att det räckte och vi började gå tillbaka till hotellet, när jag äntligen såg en affär jag ville gå in i.


En affär med bara klänningar i alla former. Jag bara älskar klänningar så var var bara tvungen att gå in.
"omgooosh, vad fina klänningar" sa och lät som ett litet barn i en leksaksaffär.
Jag gick fram till närmaste klädstäng och kollade alla klänning noggrant och tog ut några stycken som jag ville testa.

"Jag ska bara testa dom här sedan kan vi gå" sa och gick till provhytten som var på andra sidan rummet.
Jag öppnade dörren och började hängde upp klänningarna på krokarna som hände där.
När jag vände mig om och skulle stända så ser jag Justin stå mitt i provhytten.
"Justin, du får gå ut nu"
"Varför, snälla, jag kan väl får vara kvar?" svarade han och gjorde hundvalpsögon.
"glöm det" svarade jag och puttade ut honom och drog för.
"Emily och jag går och handlar något att dricka, vi kommer snart" Hörde jag Ryan säga och sedan hörde man ett pling av dörren.

Jag hade bara en klänning kvar att prova, den snyggade av dom alla, tyckte jag.
Jag drog upp dragkedjan som satt på ryggen och klev i klänningen, men sen kom problemet. Jag kunde dra igen klänningen. Jag behövde hjälp. Skulle jag fråga Justin? Han hade nog ingenting emot det.
"Justin, kan du hjälpa mig?" Ropade jag till Justin och han öppnade dörren och stände den snabbt därefter.
"Med vad?" Frågade han och jag tror han förstod direkt för jag hade tagit upp håret i ena handen så han såg dragkedjan. Han drog upp den sakta medans jag stod och kollade på honom genom spegeln. När dragkejdan var uppe tog justin tag i min hand som jag höll upp håret med och håret föll ner på ena sidan. Justin tog tog om min höfter och vände mig om så jag stod en centimeter ifrån honom och han lytade sin panna mot min. Vi kollade varandra i ögonen ett bra tag men ingen sa någonting.
Han drog mig närmar honom och precis när jag skulle sträcka lite på för att att kyssa honom kommer Ryan ch Emily tillbaka.
"Justin, Steph, vart är ni?" vi släppte taget om varandra och sedan öppnade Justin dörren och utanför ser man två funderade person som står med fyra stycken coca-cola burkar.
Därefter stängde Justin dörren och jag kunde höra samtalet mellan Justin och Ryan utanför.
"Vad gjorde du därinne?"
"Jag skulle hjälpa henne med att dra upp dragkedjan på en klänning."
"okej, ingenting mer hände."
"Men vad du ska fråga! Emily du har en väldigt snygg vän" hörde jag Justin säga och sa "snygg" högre än allt annat.

När jag var klar hängde jag tillbaka alla klänningar och sedan gick vi ut ur affären och började gå mot hotellet.


Kommentera!

Postat av: Adde

meeer §

2011-06-28 @ 23:06:31
URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: