2011-06-30 | 19:13:23
Filed Under: Next To You

Chapter 11 - Shawty

"Jag skulle ge dig en grej" svarade han och nu vart jag ännu mer nyficken.
"Jaha, men ge den nu då?" frågade jag och Justin kollade mig rakt in i ögonen med sin underbara hasselbruna ögon och sedan tog han ena handen på min kind och sedan böjde han sig framme och kysste mig.


När Justin kysste mig var det fyrverkerier inom mig som bara ville flyga ur mig. När Justin tog bort sitt huvudet log jag bara som ett fån och stod kvar som förstelnad. Justin tog ett steg bakåt och bara stod och kollade på mig.
Vi båda började små lee och jag steg fram till honom och den här gången kysste jag honom.
Hans läppar var så mjuka och perfekt att man aldrig ville sluta kyssa honom.

*

På vägen hem höll jag om Justins arm och lutade mitt huvud mot hans axel.
"Kolla vad fint" Sa Justin och pekade på en brygga som låg lite längre bort.

"Sisten dit är en ruten fis!" Sa jag och släppte Justins arm och började springa. Inte långt efter kom Justin springandes och jag var snart framme vi bryggan när Justin kom bakifrån och lyfte upp mig.
"Vill du ha en flashback?" frågade han och började gå ut på bryggan.
"Nej Justin, släpp inte ner mig i vattnet igen, du gjorde det häromdage och det räckte." svarade jag och försökte låta allvarlig. Vilket gick ganska bra eftersom Justin släppte ner mig direkt efter. Justin gick fram till kanten av bryggan och kollade ut av vattnet. Sedan satte han sig ner och dinglade med sina fötter.
"Kom och sätt dig" sa han och jag började gå dit och skulle sätta mig brevid honom när han tar tag i min arm och drar ner mig i hans knä.
"Här ska du sitta menade jag" sa han och jag la mina armar runt hans nacke.
"Om jag ska sitta här får du lovar att inte putta ner mig i vattnet. För jag sitter inte så stabilt."Sa jag och kollade på Justin.
"Byt ställning då" sa han och jag gjorde som han sa och satt nu gränsle (ett ben på vardera sidan över honom). Jag hade mitt ansikte precis vid hans och våra näsor nuddades. Jag pussade honom lite lätt på näsan och kramade sedan honom.
"Shawty" viskade han i mitt öra och jag satte mig upp igen.
"Shawty, vad är det?"
"Vet du inte det?" frågade han och såg allmänt förvånad ut.
"Nej.."svarade jag lite tyst och kollade bort. Justin tog sitt finger under min hacka och lyfte upp huvudet igen.
"Baby" sa han innan han pressade sin läppar mot mina och jag kysste honom tillbaka. Jag kände hur Justin började sära på mina läppar och sedan möttes min tunga av hans. Våra tungor lekte och sedan puttade jag ner honom så han låg ner på bryggan och jag la mig över honom och sedan fortsatte jag kyssa honom.

*

"Vart har ni varit typ hela dagen" var det första man hörde Emily säga när vi kom tillbaka.
"Jag berättar någon annan gång." svarade jag snabbt och sedan kollade på Justin som stod där bort med Ryan och verkade förklara allt. Han såg att jag kollade på honom så han blinkade med ena ögat. Jag log och bet mig i läppen och vände mig tillbaka.
"Okej, jag tror verkligen att du behöver förklara allt precis nu!" Sa Emily och tog tag i mig och började gå mot hissen.
"Vart ska vi?" frågade jag.
"Vi ska till vårat rum,vi ska prata du och jag. Klockan är snart 9 ändå och jag vill spendera lite ensam tid med dig." svarade hon och jag kom loss ur hennes grepp.
"Vänta" sa jag och började gå bort mot Justin och Ryan. Justin såg att jag var påväg till dom och började gå mot mig. När vi båda möttes så kysste jag honom och sedan kramade jag honom.
"Vi ska upp på vårat rum nu, Emily var tvungen att prata med mig om allt som hänt."
"Okej, Ryan ville också hitta på något med mig men jag antar att vi ses imorgon." frågade han och jag nickade.
"Bra, godnatt baby"
"Godnatt" svarade jag och kysste honom innan jag började gå tillbaka till Emily som stod och väntade.

"Okej, du behöver verkligen berätta precis allting som har hänt, för nu förstod jag inte ända dugg." Var det ända Emily sa innan vid kom upp till vårat rum igen.

Postat av: Adde

meerrr. <3

2011-06-30 @ 19:53:54
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Clara

Apbra!!! Meeeerrr! <3

2011-06-30 @ 23:58:21
URL: http://http:/
Postat av: matilda

braaaa! mer? ^^

2011-07-01 @ 14:23:44
URL: http://jdrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Linnea

meer jätte bra :D

2011-07-01 @ 20:50:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: