2011-08-14 | 00:10:34
Filed Under: Next To You

Hur vill ni att det ska sluta?

Heyy, en fråga?

Vad vill ni ha med i dom sista delarna?
Mycket romantik eller drama?
Eller har ni något annat förslag?


KOMMENTERA DÅ VAD NI TYCKER!
Och snälla, kan inte alla kommentara vad dom tycker..
Har över 60 läsare och det är två-tre som kommenterar? :(



Postat av: Anonym

jag tycker det är sjukt tråkigt att du ska sluta på novellen men jag förstår ju dig de e sjukt svårt att hinna skriva,jag jagar inte de,bara typ fem delar,heh.

men i de nästa delarna tycker jag de ska vara myyycke romantik. kanske de kan ta nästa steget och ha sex? även om det kanske inte är så verkligt att man har sex med nån man bara känt i en vecka eller två typ

2011-08-14 @ 00:26:43
Postat av: Adde

asså jag tycker att det är tragiskt att du ska sluta skriva ,

jo jag förstår att du inte hinner men kan du inte typ skriva 1 gång i veckan eller så? <3

Jag älskar verkligen denna novellen .. :[[ <3

2011-08-14 @ 02:55:56
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: matilda

så tråkigt att du ska sluta med novellen... jag gillade den verkligen... men jag vet ju hur du känner för jag har lagt ner min med... för jag kommer inte ha tid när skolan börjar...

men du kommer nog avsluta novellen super! ^^

2011-08-14 @ 15:05:25
Postat av: wilma

drama:D

2011-08-14 @ 18:53:00
URL: http://onlybritney.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: