2011-08-03 | 15:41:53
Filed Under: Next To You

FÖRLÅT TUSEN GÅNGER!

Hej, som ni kanske märkte har det inte varit någon uppdatering alls på bloggen i över en månad kanske?
Men nu ska jag berätta för er varför. Jo, allt började med att vi skulle till mitt land i över tre veckor, så då tänkte jag att jag skulle skriva kapitel därute eftersom vi hade köpt ett internet mode som vi ska ha för att internet, men när vi har kommit dit och fixat allt så ska vi testa, och då kommer vi på att vi har glömt pin koden till modet hemma och det tar ungefär 2 och halv timme att åka till landet, så ingen hade ju lust att åka och hämta pinkoden för att sedan åka tillbaka.. Så tre veckor utan internet på landet. great.

Sedan så har jag varit i Greakland i en vecka, och tänkte också då på bloggen, men när jag kom hem så har jag helt enkelt glömt bort den, varit med kompisar och solat och bara haft roliga nu när det inte är långt kvar till skolan börjar :(

Men nu till stora frågan! Ska jag fortsätta med novellen, ska jag börja på en ny eller ska jag helt enkelt sluta med bloggen?
Vad tycker ni?

PUSS

Postat av: Malin

Jag tycker du ska fortsätta med novellen för det är verkligen super bra! :)

2011-08-03 @ 17:31:29
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Adde

Fortsättt meeed novellen :D <3

2011-08-04 @ 00:11:27
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Celia

FORTSÄTT DEN ÄR GRYM!!!

2011-08-04 @ 11:32:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: