2011-08-14 | 15:16:35
Filed Under: Next To You

Chapter 28

Trodde ni att jag skulle sluta? gotcha! haha, nej men jag skojade bara med er.. Jag skojade med hela min familj och mina vänner den dagen så jag tänkte skoja med er också, och se hur ni reagerar.. :D
Men här är iallfall kapitel 28. Och just det, jag har nytt ut "" mot - när dom pratar, men enjoy the chapter :)


- Jag är hemst ledsen.. sa Ingrid, sjuksköterskan.
Jag visste inte hur jag skulle reagera, vad jag skulle göra..
- nej.. nej.. Hon är inte död.. NEJ.
Jag började backa undan och hamnade i Justin's famn. Jag började sprakla och började sparka för att få honom att släppa mig, men han tog bara ett hårdare tag.
- Hon får inte vara död.." tårarna rann ner för mina kinder och jag hyperventilerade för att försöka få luft.
- Hon får inte vara död Justin.."

Dagen efter:
Hela natten, hela dagen hade jag gråtit över Emily.. Jag kan fortfarande inte förstå det.. Men idag var det dags för mig att lämna Hawaii och åka hem till Atlanta.
Jag packade ner det sista och stängde igen väskan.. Jag kollade på Emily's grejor och tog hennes tröja.
"varför" viskade jag för mig själv la sedan tillbaka tröjan. Jag la ner väskan på golvet och började gå ut från rummet.
När jag kolla på rummet en sista gång hör jag Justin komma upp brevid mig, utan att säga något. Jag kollade på honom och sedan stängde jag dörren.
Jag tog tag om både min och Emily's väska, eftersom hennes föräldrar ville ja tillbaka grejerna. Justin tog tag om min väska och började dra den för att hjälpa till.

- Bilen är här och väntar på dig. Sa Justin men jag fortsatte kolla ner i golvet.

Vi kom ner till lobbyn och bär stod alla i Justin's crew. Dom kollade på mig med ledsama minner och Pattie kom fram till mig.

- Jag är så ledsen Steph. Emily var en fin tjej.
- Tack Pattie.

Jag kramade om alla och kramade om Scooter sist.

- Jag är ledsen hur jag har bett mig under den här resan. Och jag hoppas du kan komma på Justin's tour så vi får se dig lite mer.
- Det gör ingenting. Många tjejer skulle kunna använda Justin för att få publicitet, men det skulle jag aldrig göra..

Han log bara och jag vinkade hejdå till alla en sista gång innan jag och Justin gick ut till bilen som skulle ta mig till flyplatsen.
Vi kom ut och där stod en svart bil. En kille kom ut och hjälpte mig med att få in väskorna i bakluckan. Han flyttade iordning så att båda väskorna skulle få plats. Han stängde sedan luckan och gick och satte sig igen.

- Så jag antar att det är här vi ska säga hejdå. Sa och jag ställde mig framför Justin.
- Inte hejdå, vi ses snart.

Jag log och sedan la jag mina armar runt hans nacke och kysste honom en sista gång.

- Jag kommer sakna det där.
- Jag kommer sakna hela dig Justin.

Han böjde sig ner en sista gång och kysste mig snabbt innan jag var tvungen att åka så att jag inte missade mitt flyg.

Jag kollade bak på Justin en sista gång och sedan gick jag in och satte mig.
Jag spände fast mig och sedan började bilen köra iväg.

Några månader senare:
Februari månad var här och det har gått 6 månader sedan Emily dog. Hennes begravning var ibland det finaste jag sett. Mycket tårar och mycket kärlek. Lite besviken var jag på Justin som inte kom, men han var upptagen med sin tour. Men nu ska jag berätta för er vad som har hänt under det senaste halv året.

Det stora frågan är väl hur det gick med Justin. Det gick.. i några veckor. Vi sms:a varje dag, skypeade eller ringde tills det blev för jobbig. Vi bestämde oss då för att gå skilda vägar. Vi kunde inte ha ett långdistans förhållande. Från den dagen har vi inte sagt ett ord till varandra, men jag kan berätta för er att jag fortfarande tänker på honom, varje dag.

Jag vaknade klockan 7 på måndags morgonen och det var dags för skola. Jag gick upp ur sängen för att ta en snabb dusch innan jag började göra mig i ordning.
Jag satte på mig jeans och en vit tröja. Jag borstade igenom håret och sedan plattade jag till det lite.

Jag gick sedan ner till mamma som satt och åt frukost samtidigt som hon läst tidningen.

- Godmorgon gumman.
- Godmorgon. Sa jag och satte mig ner.

Jag tog åt mig en macka och sedan en tallrik med yoghurt. Jag åt snabbt upp det och borstade sedan tänderna.

- Mamma, jag går nu.
- Okej, ha det så bra idag så syns vi sen. Svarade hon och jag började gå mot skolan.


UPDATE: Novellen är inte slut, Justin kommer snart igen :)

Postat av: Adde

OMB ,

YEEEEEEEES :DDDDDDDDD

MEEEER <33

2011-08-14 @ 15:56:49
URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: