2011-08-07 | 23:06:49
Filed Under: Next To You

Chapter 22

"Ska vi börja gå tillbaka till hotellet, eller ska vi vara kvar och bada?" Frågade Justin och på allas ansiktutryck så det inte ut som någon ville.
"Som jag trodde" fortsatte han och sedan tog han tag i min hand och vi börjat gå tillbaka till hotellet.

"Kan vi inte stanna och äta något? jag är jätte hungrig." Emily stannade upp och höll ena handen över sin mage.
"Visst, vart ska vi äta då?" Svarade Ryan
"Vi tar den där restaurangen som vi frågade vart killarna var, du vet Steph."
Emily vände sig om och började gå och vi andra var inte långt efter.

Väl framme satte vi oss vid ett bord och nästan direkt kommer en tjej ut med menyer. Jag var inte så jätte hungrid så jag gick in på salladsmenyn och fann direkt vad jag ville ha.
Efter några minuter kom tjejen tillbaka och det var dags att beställa.
"Jag vill ha en hamburgare och en Coca Cola" började Ryan att säga.
"Jag ska lika dant som han sa" Sa Justin direkt efter och hon skrev för fullt på sitt lilla papper.
Tjejen slutade skriva och kollade upp mot mig.
"Jag vill ha en kyckling sallad, och Fanta."
"Jag vill ha en cheeseburgare med pommes, och kan man få lite extra pommes?" Sa Emily och alla tre kollade på henne.
"vadå, jag är hungrig!" Svarade hon och kollade på oss med en konstig blick.
"Du har en liten kropp men äter som en vuxen man". När Ryan sa det där började alla skratta och sedan kollade jag ut emot stranden. Jag såg en kille stå med en jätte stor systemkamera.
"Kolla Justin, en sån dör kamera vill jag h.." Mer han jag inte säga innan Justin hade tryckt ner mitt ansikte.
"Fan. Man kan aldrig få vara ifred.."
"Vad nu?" Samtidigt som jag sa det där, slog det mig. Papparazzi. Såklart..

När maten var klar började vi genast att äta och det verkade som dom tre aldrig hade sett mat förut som dom åt. Emily hade ätit upp sin mat före alla andra men inte långt efter hade Ryan och Justin också ätit upp.
När alla var mätta och belåtna så bestämde vi oss för att gå.
"Jag måste på toa" Sa Emily och reste sig upp.
"jag med" Sa Ryan och sedan försvann dom in på toa.

"Vi sticker?"
"Men Emily och Ryan då?" frågade jag men dom verkade inte Justin bry sig om.
"Dom kommer väl snart."
Vi reste oss upp och började gå ifrån toaletten. Jag tog Justin's hand och sedan började vi springa därifrån innan dom han se oss.
"Jäklar vad varmt det är.." SA Justin och tog av sig tröjan
"Hey, klaga inte på värmen" Sa jag snabbt och pekade på honom. Han kollade på mitt finger och sedan började han bita på det.
"Aj"
Jag började gå med stanades av Justin hand och sedan kände jag Justin's fylliga läppar mot mina.



Bra uppdatering eller vad? :D
Men kom ihåg att kommentera. Kommentera vad som helst, för det säga att om man leer som förlänger man livet, och om du kommentera så leer jag och då lever jag längre och då kommer jag kunna skriva kapitel åt er! :D hahahha, jk.

Men vem är reda för Teen Choice Awars?? I KNOW I AM!

Postat av: Adde

OMB

SÅÅÅ BRAAA :'D

MEEER NUUUU <3

2011-08-07 @ 23:30:32
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: A man duuh- amanda

Var får du din inspiration ifrån? Du är sjuukt bra på att skriva noveller. Hur gammal är du förresten? <3

Jag är inte ett stort fan av någon av dom, men dina noveller gör så att jag börjar gilla dom (eftersom att dom är så bra! <3).

2011-08-07 @ 23:53:04
Postat av: RT

Jag lovar dig att jag läser över 40 bloggar och din ligger på plats 1 :) Du skriver så annurlunda. Man lever in i den och det gör att den blir så bra. Jag fattar inte hur du kan skriva så bra, du kan bli författare :) Skitbra och meeeeeeeeeeeer!

2011-08-08 @ 15:39:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: