2011-08-07 | 21:05:47
Filed Under: Next To You

Chapter 21

Emily och jag började gå efter Justin och Ryan som gick lite längre fram än oss. Dom verkade prata om basket eller något för Justin visade med sin händer hur man skulle skjuta en boll.
"Vad är överraskningen då?". Emily verkade lite uttråkad av att bara gå på stranden. Men precis när Emily sa det där vände sig både Justin och Ryan.
"Vi är framme"
Vi hade kommit fram till ett ställe med massor JetSkis i olika färger. Lite längre bort stod en stor man och det såg ut som han väntade på oss.
"Ska vi åka Jetskii? Så himla coolt" Sa Emily och tog tag i min arm och började dra med mig bort. Jag vart förvånad att det fanns så många jetskies på en och sama plats.
Justin och Ryan kom precis bakom oss och stannade vid den stora mannen.
"Välkomna till Hawaii's jetski klubb och jag heter Mark. Jag kommer vara här idag om det skulle bli bekymmer eller om ni vill ha hjälp med något.
Om ni behöver byta om finns det omklädningsrum bakom huset. Annars är det bara att välja ut en jetski ni vill köra. Jag kommer finns inne i huset hela tiden, så när vi är klara att köra kommer ni och hämtar en nyckel"
Vi alla nickade och sedan började han gå in mot huset.
"Vilka ska köra tillsammans då?" Vi alla ställde oss mittemot varandra.
"Jag åker med Justin" Sa jag snabbt och kollade på Justin som började le.
"Okej Ryan, jag har redan valt ut en vi ska köra." Emily tog tag om Ryan och dom två försvann.

"Jag har hittat den perfekta" ropade Justin till mig och jag kom direkt.
"Den heter Shawty, så jag måste ha den om vi två ska köra tillsammans eftersom du är min shawty" fortsatte han.
Jag la mitt huvud mot hans axel och han pussade mig på hjässan.
"Då kör vi" Sa jag och började gå mot huset för att hämta Mark.

När vi hade sagt till Mark vilken vi ville ha så hjälpte han oss med att få den i vattnet.
"Då var det bara att köra. Och just det, här är era flytväskat" Sa Mark och vi tog emot dom. Justin satte på sig sin och hoppade sedan på jetskin.
Jag tog av mig mina short och tröja och satte mig bakom Justin.
Jag höll mig fast runt Justin's mage och han började gasa och sedan var vi iväg.

Väl ute i vattnet körde Justin runt och runt och man såg verkligen hur kul han tyckte det var. Lite längre bort såg vi Ryan och Emily. Vi började köra och när vi var brevid dom stannade vi.
"Jag vet vad vi kan göra. Vi kör tävling. Vem som kan köra snabbast på en sträcka." Justin kollade runt och väntade på allas svar.
"Låter som en bra idé" Sa Ryan och Emily och jag nickade.

"1..2..3" Ropade jag och båda gasade fullfart och körde så snabbt som möjligt till andra sidan.
Båda körde väldigt snabbt men Ryan kom lite före Justin.
"YES!" Ropade Ryan och Emily som satte bakom kramade om honom.
Jag kramade om Justin som såg lite ledsen och viskade:
"Nu är det tjejernas tur, och jag lovar jag tar Emily."

När både jag och Emily satt längst fram och Ryan ropade igång som jag jag gasade fullfart.
Emily och jag låg lika väldigt länge men i slutet gasade jag jag på max och vann med bara någon centemeter innan Emily. Jag drog upp händerna i luften och Justin kramade om och jag vände bak huvudet och kysste honom.

Vi hörde sedan någon ropa ifrån stranden och vi både vända våra huvudet för att titta.

"Eran tid är tyvärr över, så ni får komma tillbaka" Hörde vi Mark ropa. Jag började gasa lite sakta och sedan körde jag in mot stranden och där lämnade vi över jetskina till Mark.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: