2011-08-07 | 15:44:27
Filed Under: Next To You

Chapter 20

När vi båda var klara reste vi oss upp ifrån bordet och började gå. Vi bestämde oss för att ta gå till närmaste kiosk och köpa oss varsin glass. Men precis när vi skulle börja gå möter vi Kenny. Kenny hade på mig en mörkblå T-shirt och svarta kortbyxor.
"Tjejer, vart ska ni?"
"Vi tänkte gå och köpa oss varsin glass sedan kanske vi ska söka upp Ryan och Justin. Hurså?" Sa jag och Emily instämde.
"Jaha, för Justin och Ryan bad mig att söka upp er och sedan skulle jag tar er till deras överraskning dom ville ge er."
Emily och jag kollade på varandra och båda sa "Överraskning" samtidigt.
"Ni hörde rätt. Så dom ville att ni skulle byta om till era badkläder och sedan kan ni komma ner direkt när ni är klara."

Vi båda skyndade oss så snabbt vi kunde och efter ungefär 10 minuter var båda ombytta och klara. Vi gick ner till entrén och Kenny stod kvar på samma plats.
"Då kör vi" Sa han och kastade upp sin bilnycklar i luften och fångade dom direkt efter.
Vi gick ut till bilparkering och där stod det massor med bilder. Många svarta men även några röda, blå och en gul. Jag tycker det är riktigt tufft med gula bilar.
När vi gått igenom hela bilparkering, kändes det som iallfall, så kom vi fram till en stor vit rangrover. Emily började springa fram och började dra i dörren.
"Kenny, öppna"
Kenny tog fram nyckel och tryckte på låsa upp knappen och bilden låstes upp. Emily öppnade snabbt dörren och satte sig framför ratten. När Kenny och jag kommit fram öppnade jag dörren för baksättet och hoppade in.

När Emily hade lekt klart med bilden kom hon och satte sig brevid mig och Kenny hoppade in.
"Hur har du råd med den här bilen. Du vet inte hur länge jag viljat precis en sån här." Sa Emily och beundrade hela bilen.
"Det är inte min bil, utan Justin's"
"Den ungen har verkligen allt.." Emily suckade lite men fortsatte kolla runt som en liten unge i en leksaksaffär.
Kenny satte på radion och Whip My Hair med Willow Smith var på. Kenny höjde ljudet lite extra och vi alla började sjunga med och i refrängen började jag och Emily kasta våra hår som det inte fanns någon morgon dag.

När vi var framme vid stranden så stannade Kenny intill vägen och släppte av oss. Vi tackade och sa hejdå till Kenny som började köra vidare när vi hade stängt dörrarna.
Vi stannade upp och kollade ut över stranden för att se om vi såg dom, vilket vi inte gjorde. Vi började gå neråt tills vi kom till någon restaurang. Vi gick förbi den och gick ända ner till strandkanten.
"Det är ju bra att veta var vi ska också"
"Vi går upp och frågar restaurangen om dom har sett dom?" Sa Emily och jag vi började gå mot restaurangen.

"Hålla är det någon där" Sa jag ut kom en kille runt 40 årsålder.
"Vad kan jag hjälpa er?" Sa han och log med sina vita tänder.
"Har du sett två killar i 17-års ålder häromkring?"
"Justin och Ryan?" Frågade killen och jag vart förvånad.
"Ja, precis.."
"Ni skulle bara följa stranden" Svarade han och vi tackade så mycket och började vår färd mot Justin och Ryan.

När vi bara hade gått några minuter så såg vi en lite rött hus precis vid stranden. Huset såg ganska rutten ut såv i ville gärna inge gå så nära ifall det skulle komma någon gammal gubbe eller något. Så vi gick snabbt förbi det och precis när vi hade gjorde det så känner jag hur någon hoppar på mig bakifrån. Jag skriker till av rädsla och sätter händerna framför ansiktet.
"Är jag läskig" Hörde jag Justin säga. Jag vände mig och och kysste honom.
"Ja, ibland. Men lova att aldrig göra sådär igen" Sa jag och han tog tag i mina händer.
"Jag lovar.." Sa han och sedan började jag skratta.

Postat av: Adde

Meer <3

2011-08-07 @ 16:49:37
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Ida

Aw! Säkert? Gud vad söt du är. Svara gärna på mitt mejl! :) Kram!

2011-08-07 @ 16:57:45
URL: http://biebsordie.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: