2011-12-28 | 18:37:25

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 37

ALYSSA'S PERSPEKTIV:
Nästa morgon vaknade jag utav fåglar som kvittrade och solen som lyste rakt mot mitt ansikte genom de stora glasdörrarna. Jag drog upp handen ovanför ansiktet för att kunna se något. Jag kollade på den stora, svarta klockan som hängde på väggen. Den visade 9 på morgonen.. Jag må vara en morgon person, men vad jag kommer minns så gick vi och la oss ganska sent igår. Jag kände Justin's bara överkropp mot min rygg och hans arm var runt mig. Jag stängde ögonen igen och försökte somna om. Men efter några minuter misslyckande gav jag upp och bestämde mig för att gå upp istället. Försiktigt reste jag mig upp utan att väcka Justin. Han såg så söt ut när han låg där och sov och andades djupa andetag. Jag gick fram till min resväska och tog fram min blåa bikini och sedan en handduk. Antagligen skulle det bli en dag där solning stod på schemat. Över bikinin tog jag ett vit linne. Jag gick snabbt förbi spegeln, men stannade och gick tillbaka. Jag kollade mig själv och mitt hår såg ut som en höstack. Jag slängde upp håret i en slarvig hårbulle, det såg iallafall bättre ut än innan.
Jag öppnade försiktigt dörren in till det stora huset. Och sedan stängde jag det lika tyst som jag öppnade det. Jag gick till köket för att äta en macka till frukost, som egentligen inte är någon speciallitet. Men jag måste ha något i magen för att det ska bli en bra dag. När jag kom till köket öppnade jag kylskåpet. "Godmorgon.", hörde jag en röst säga. Jag kollar åt vänster och till min förvåning sitter Kendall där och äter sin frukost. "Godmorgon, vad gör du uppe nu?", frågade jag och tog fram smöret och osten jag skulle ha p mackan. "Tänkte precis frågade dig detsamma. Men jag har varit vaken sedan 8 så jag är pigg.", svarade Kendall. Hon satt och verkade kolla något på sin mobil. När jag hade brett min macka så gick jag och satte mig på stolen framför henne och började äta. "Ska vi sola sen?", jag mötte Kendall's blick och nickade. "Hade faktiskt tänk det.", jag kollade ut över baksidan. "det är ju ändå 30 grader idag.", fortsatte jag sedan. "Skynda dig då.. Solen går ju ner snart.", sa Kendall och skrattade lite tyst. "Jo, om typ 8 timmar eller något." Hon reste sig upp och lade sin disk i diskmaskinen.
"Men jag går ut och förbereder stolarna. Kommer du ut sen eller?", frågade hon och jag nickadae till svars. "Bra."
"När är det Justin åker?" Vi båda låg i varsin solstol och kollade ut mot den stora utsikten. På långt håll kunde man se stranden. "På måndag, om två dagar alltså.", svarade jag. "oj, det är just snart.", Kendall lät förvånad och satte sig upp i solstolen. "Jag vet.." Hon lade sig ner i solstolen och drog ner solglasögonen. "Hur känns det?, hon kollade åt mitt håll,"..alltså att Justin ska åka?"
"Det är ju såklart inte kul, men han måste ju. Så jag har väl inget att säga till om." Jag vände huvud på Kendall och log. Hon log tillbaka. "Ni kommer klara det. Och du har ju oss att umgås med?", Kendall log så stort så man såg hennes perfekta vita tänder. Jag skrattade till, "ja och tack gode gud för det. Men det kommer bli svårt att kunna vara med er." Kendall kollade på mig en en förvånad blick. "Varför då?" "För att varje gång jag kollar på dig och Chaz kommer jag tänka på Justin..", De sista orden sa jag lite tystare. "Aww.", var det enda Kendall sa innan hon kom fram och kramade mig. "Jag ska tänka på det." Precis när vi släppte taget om varandra öppnades dörren in till Justin's och mitt hus. Ut kliver en trött Justin med bar överkropp och jeansshorts. Han sträcker på sig och sedan gnuggar han sig i ögonen. "Godmorgon.", sa Kendall. "Godmorgon.", svarade Justin med han mörka sexiga morgon röst. "Hur länge har ni varit vakna?", frågade Justin samtidigt som han började gå mot oss. "Ungefär en timme, fast Kendall har varit vaken i 2 timmar då."
"That's right.", fyllde Kendall i. När Justin var tillräkligt nära så ställde han sig framför mig oh skymde solen. "Justin.." Han skrattade till. Justin klev sedan över mig med ena benet så att han stod med ett ben på vardera sida. Han lade sig sedan försikt på mig, men han var noga med att all hans vikt inte skulle ligga på mig. Jag kände hans hud mot min och det kittlades till i min mage. Han satte armbågarna vid sidan av mina axlar och böjde ner huvudet. "hey babe.", sa han innan jag kysste mig snabbt. "Godmorgon på dig med.. Och du, din andedräkt var inte så god." Bara för att Justin skulle retas så blåse han mig rakt i ansiktet. "Justin", skrek jag och satte händerna för hans mun. Justin skrattade till och jag släppte hans mun. Han putade med läpparna och jag gav honom ännu en snabbt puss innan han reste sig.
ALYSSA'S PERSPEKTIV:

Nästa morgon vaknade jag utav fåglar som kvittrade och solen som lyste rakt mot mitt ansikte genom de stora glasdörrarna. Jag drog upp handen ovanför ansiktet för att kunna se något. Jag kollade på den stora, svarta klockan som hängde på väggen. Den visade 9 på morgonen.. Jag må vara en morgon person, men vad jag kommer minns så gick vi och la oss ganska sent igår. Jag kände Justin's bara överkropp mot min rygg och hans arm var runt mig. Jag stängde ögonen igen och försökte somna om. Men efter några minuter misslyckande gav jag upp och bestämde mig för att gå upp istället. Försiktigt reste jag mig upp utan att väcka Justin. Han såg så söt ut när han låg där och sov och andades djupa andetag. Jag gick fram till min resväska och tog fram min blåa bikini och sedan en handduk. Antagligen skulle det bli en dag där solning stod på schemat. Över bikinin tog jag ett vit linne. Jag gick snabbt förbi spegeln, men stannade och gick tillbaka. Jag kollade mig själv och mitt hår såg ut som en höstack. Jag slängde upp håret i en slarvig hårbulle, det såg iallafall bättre ut än innan.

Jag öppnade försiktigt dörren in till det stora huset. Och sedan stängde jag det lika tyst som jag öppnade det. Jag gick till köket för att äta en macka till frukost, som egentligen inte är någon speciallitet. Men jag måste ha något i magen för att det ska bli en bra dag. När jag kom till köket öppnade jag kylskåpet. "Godmorgon.", hörde jag en röst säga. Jag kollar åt vänster och till min förvåning sitter Kendall där och äter sin frukost. "Godmorgon, vad gör du uppe nu?", frågade jag och tog fram smöret och osten jag skulle ha p mackan. "Tänkte precis frågade dig detsamma. Men jag har varit vaken sedan 8 så jag är pigg.", svarade Kendall. Hon satt och verkade kolla något på sin mobil. När jag hade brett min macka så gick jag och satte mig på stolen framför henne och började äta. "Ska vi sola sen?", jag mötte Kendall's blick och nickade. "Hade faktiskt tänk det.", jag kollade ut över baksidan. "det är ju ändå 30 grader idag.", fortsatte jag sedan. "Skynda dig då.. Solen går ju ner snart.", sa Kendall och skrattade lite tyst. "Jo, om typ 8 timmar eller något." Hon reste sig upp och lade sin disk i diskmaskinen.
"Men jag går ut och förbereder stolarna. Kommer du ut sen eller?", frågade hon och jag nickadae till svars. "Bra."
"När är det Justin åker?" Vi båda låg i varsin solstol och kollade ut mot den stora utsikten. På långt håll kunde man se stranden. "På måndag, om två dagar alltså.", svarade jag. "oj, det är just snart.", Kendall lät förvånad och satte sig upp i solstolen. "Jag vet.." Hon lade sig ner i solstolen och drog ner solglasögonen. "Hur känns det?, hon kollade åt mitt håll,"..alltså att Justin ska åka?"
"Det är ju såklart inte kul, men han måste ju. Så jag har väl inget att säga till om." Jag vände huvud på Kendall och log. Hon log tillbaka. "Ni kommer klara det. Och du har ju oss att umgås med?", Kendall log så stort så man såg hennes perfekta vita tänder. Jag skrattade till, "ja och tack gode gud för det. Men det kommer bli svårt att kunna vara med er." Kendall kollade på mig en en förvånad blick. "Varför då?" "För att varje gång jag kollar på dig och Chaz kommer jag tänka på Justin..", De sista orden sa jag lite tystare. "Aww.", var det enda Kendall sa innan hon kom fram och kramade mig. "Jag ska tänka på det." Precis när vi släppte taget om varandra öppnades dörren in till Justin's och mitt hus. Ut kliver en trött Justin med bar överkropp och jeansshorts. Han sträcker på sig och sedan gnuggar han sig i ögonen. "Godmorgon.", sa Kendall. "Godmorgon.", svarade Justin med han mörka sexiga morgon röst. "Hur länge har ni varit vakna?", frågade Justin samtidigt som han började gå mot oss. "Ungefär en timme, fast Kendall har varit vaken i 2 timmar då."
"That's right.", fyllde Kendall i. När Justin var tillräkligt nära så ställde han sig framför mig oh skymde solen."Justin.." Han skrattade till. Justin klev sedan över mig med ena benet så att han stod med ett ben på varderasida. Han lade sig sedan försikt på mig, men han var noga med att all hans vikt inte skulle ligga på mig. Jagkände hans hud mot min och det kittlades till i min mage. Han satte armbågarna vid sidan av mina axlar ochböjde ner huvudet. "hey babe.", sa han innan jag kysste mig snabbt. "Godmorgon på dig med.. Och du, dinandedräkt var inte så god." Bara för att Justin skulle retas så blåse han mig rakt i ansiktet. "Justin", skrek jag ochsatte händerna för hans mun. Justin skrattade till och jag släppte hans mun. Han putade med läpparna och jaggav honom ännu en snabbt puss innan han reste sig. 


Skrev det här på en kvart.. Den är kort och dålig, jag vet. Men ville få ut ett kapitel idag och eftersom jag ska iväg nu så hann jag inte mer. Förlåt om det är stavfel..

Postat av: Johanna

mer mer mer :D:D

2011-12-28 @ 20:05:21
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2011-12-29 @ 00:22:15
Postat av: Adde

Mer !

2011-12-29 @ 00:41:56
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Alma

Jättebra! Är du intresserad av ett länkbyte?:)

2012-01-01 @ 20:50:35
URL: http://justindbieberstories.webblogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: