2011-12-15 | 19:03:06

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 35

Previous: Jag kunde alltså se om någonting inte ställde. "Nej.. Eller jo." Justin tog ett djupt andetag innan han fortsatte, "jag vet bara hur svårt det kommer vara på måndag. På flygplatsen."
"Mm.", var det enda jag kunde få ur mig.
"Men vi klara det här tillsammans, eller hur?"
"Klart.", svarade jag och kollade upp mot Justin. Vi båda kollade in varandra i ögonen och Justin lade försiktigt sin hand på min kind och våra läppar möttes i en lugn, men känslosam, kyss.


ALYSSA'S PERSPEKTIV:

"Vad vill ni ha till middag?", undrade Kendall. Hon öppnade frysen och den var.. tom. "Vi har förresten ingen mat.", fortsatte hon när hade hade konstaterat att det inte fanns mat i hela huset. "Vi kan åka och handla?, frågade Chaz. Vi alla nickade. "Vi har väl inget annat val?". Jag kollade runt på alla och vi bara stod där tyst. "Jag tror vi måste åka och handla.", sa jag. "Antar det, så let's go.", svarade Kedall och på några sekunder var vi ute ur huset.

"Sväng in här.", sa Kendall och pekade med sitt finger åt vänster. Chaz, som körde bilen, gjorde som han hade blivit tillsagd och parkerade sedan bilen så nära ingången man kunde komma. "Kan vi inte ställa oss lite längre fram nästa gång?", sa Justin med ironi. Vi alla skrattade. "Haha, är man lat så är man.", svarade Chaz. Kendall och jag sprang och hämtade varsin kundvagn och sprang sedan in i WalMart med killarna efter oss. Inne i affären var det inte så mycket folk, vilket var skönt. För vem tycker att det är skönt att handlar när man knappt kan komma förbi? "Hoppa i vagnen.", Kendall gjorde precis som hon hade sagt och jag stod kvar och kollade frågandes på henne. "Varför?", Kendall som redan hade satt sig i vagnen svarade: "För att killarna ska få köra runt oss, precis som när man var liten." Jag flinade till och sedan hoppade jag också ner i vagen. När killarna kom in genom dörrarna kollade dem på oss och sedan på varandra. "Ni ska skjutsa oss.", sa Kendall med ett stort leende på sina läppar. "Aldrig.", protesterade Chaz. Justin kollade snabbt på Chaz innan han gick fram till mig i vagen. "Vill min lilla prinssesa bli skjutsad genom affären för hon inte orkar gå?", sa han med puten läpp och försökte låta som att han pratade med sina lilla dotter på 5 sommrar. Jag nickade ivrigt och log som ett stort fån. Justin ställde sig bakom handtaget man drog kundvagen i. Han böjde sig ner och hängde på armbågar. "Bara om jag får en puss.", ett leende spred sig i hans ansikte. Jag vände mig helt mot honom och la mina händer på hans kinder och gav han en kyss. Bara en vanlig kyss. När vi hade särat på våra läppar var leendet fortfarande kvar på Justin's läppar och jag kände att vagen sakta började röra sig.

Kendall hade slutligen övertalat Chaz att göra samma sak som hans bästavän hade gjort. Och nu skjutsade Chaz snällt Kendall fram genom affären. All mat var ner packat i våra vagnar och vi var egentligen bara kvar för att det var underhållande. Klockan började närma sig 7 på kvällen och det var nästan inga personer kvar i affären. "Chaz stanna, jag kan inte sitta här längre. Jag får ont i rumpan.", sa Kendall och ställde sig upp i kundvagnen. Hon klev över kanten och hoppade ner på golvet. Jag bestämde mig också för att gå ur vagen och började gå som vanligt folk.
"Kan vi inte gå och betala maten och sedan gå ut med det till bilen och sedan gå tillbaka hit? Det är jobbigt och gå och dra på maten?", undrade Justin. "Jo, men gör det ni så stannar jag och Kendall här?", Justin nickade och sedan var de två iväg och jag och Kendall gick och kollade.

"..eller kanske den här?", sa Kendall och satte på sig en gul solhatt och puttade med läpparna. Vi ställde oss framför en stor spegel och poserade. Jag tog kort med mobilen flera gånger. "Snyyyggt.", sa jag och betonde y:et. Vi båda kollade på kortet och skrattade. "Lägg upp det på facebook.", sa Kendall och jag gjorde som hon sa. Jag skrev texten 'We're sexy and we know it' över bilden och sedan publicerade jag den.
"Borde inte killarna vara tillbaka nu?", frågade jag samtidigt som jag kollade på klockan på mobilen. "Jo, jag tycker också det. De har varit borta i mer än tio minuter." svarade Kendall. Vi började kolla oss runt men vi såg dem inte. "Aja, dem kommer väl snart."

JUSTIN'S PERSPEKTIV:


När Chaz och jag hade handlat varorna så gick vi mot bilen och lämnade dem. Väl framme vid bilen började vi packa bakluckan med alla kassor och sedan gick vi tillbaka till affären. "Jo Justin. Jag ville prata med dig.", sa Chaz och kollade ner i marken. Jag kollade på honom, "prata på du." Chaz svalde hårt innan han fortsatte prata. "Hur får du och Alyssa erat förhållande att se perfekt ut?" "Va?", svarade jag. "Ja. Man kan se hur ni kollar på varandra hur ni vill vara i varandras armar hela tiden. Jag känner inte riktigt den energin med Kendall.."
"Det handlar om att vara kär. Jag vet att du är kär i Kendall. Men vi alla har stunder då allt känns dåligt, men jag lovar dig Chaz, det blir bättre."
"Men du och Alyssa.. ni ser så bra ut. Ni ler, skrattar och är med varandra hela tiden."
"Har det hänt något med Kendall?"
"Nej, men jag känner mig inte tillräcklig åt henne."
"Chaz, det är du. Om tjejer inte är nöjda byter dem snabbt ut en. Så hon är nöjd med dig precis som du är. Och jag och Alyssa, vi kommer också ha våra stunder då allt känns fel.", jag lade med hand på hans axel på ett kompis sätt. "det kommer blir bra."

Vi gick inne i affären och försökte leta reda på tjejerna, men på sikte kunde vi inte se dem. "Och då började den officiella tjejjacken.", sa Chaz. Vi båda stannade upp och rynkade på näsan. "Och det där lät bara helt fel.", fortsatte han sedan. Vi båda började skratta lite smått. "Ja, det låter som vi är på jakt efter flickvänner, och det är vi ju absolut inte."

Efter lite letande så såg vi två tjejer på 1,65 stå borta vid hattavdelningen. "Där är dem.", sa Chaz och pekade. "Vänta, vi gör någonting.", sa jag. Chaz kollade på mig och vi båda började fundera. "Skärmmer dem?", undrade Chaz. Precis när han sa det fick jag syns på den perfekt grejen till det. Där fanns en hel utställning med utklädnings grejer och jag började gå dit. Vi tog varsin mask och satte på oss dem. Vi kollade oss i den lilla spegeln som fanns bredvid och vi började skratta. "Dem kommer dö.", sa Chaz.
Vi började gå mot dem igen, fanns nu böjde vi oss ner så att man inte kunde se våra huvuden, eller oss.
Väl framme stod den stod vi spegeln igen och poserade. Dem skrattade åt minerna och poserna dem gjorde. Vi stannade bakom en klädställning och den smarta Chaz råkade gå emot ställningen och ramlade. Jag kollade på honom och började garva. Jag lade mig på marken och kunde inte sluta skratta. Chaz låg fortfarande och skrattade. När vi hade slutat skrattade satte vid oss på huk igen och spionerade på Alyssa och Kendall. Precis innan vi skulle gå fram så slåg jag till på en järnstång och så fort dem hörde det ändrades deras skrattande miner till mer förvånade. Vi smög oss närmare och ställde oss nu bara några meter från dem. "Okej, jag hostar till så att de kollar på oss och sedan reser vi oss snabbt och ser deras miner.", sa chaz och jag nickade till svar. "1..2..3", räknade Chaz och sedan hostade han. Alyssa och Kendall vände sig åt vårat håll och vi hoppade fram. Ett tjejskrik steg sig i våra ögonen och de båda började springa. Vi drog snabbt av oss maskerna och höll dem i handen. Vi började springa efter med dem stannde efter en kort stund. "Jag ska döda er när ni sover..", sa Kendall och pustade ut. Vi skrattade och jag kollade Alyssa. Hon stod helt still med händer för bröstet. Jag gick och kramade om henne. "Skrämde jag dig?", frågade jag och pussade henne på pannan. "Om du gjorde.. jag hatar masker." jag flinade till och sedan släppte vi taget. Jag tog tag om hennes hand och flätade samman våra fingrar.

ALYSSA'S PERSPEKTIV:

"Testa den här.", sa jag och gav pälsmössan till Justin. Han satte på sig den och log. Han tog sedan den andra som hände på ställningen och satte den på mitt huvudet. Han höll kvar händerna vid mina kinder och förde mitt huvud framåt. Han slickade sig om läpparna innan våra läppar sammanfördes. Kyssen vart mer och mer intensiv och Justin började helt plötsligt backa. Han särade på våra läppar och kollade snabbt bakåt. Han tog tag om min han doch drog med mig till en mer avlängsen plats där det även stod en vit stol. "Vad gör du?", frågade jag. Han kollad bak och sedan satte han sig på stolen. "Kom.", sa han och klappade sitt knä med sin hand. Jag satte mig med benen på varsin sida så att våra kroppar var mittemot varandra. "så.. var va vi?", sa han och skrattade till. Våra läppar återförendes och kyssen blev intensivare än vad det hade varit förut. Justin särade på mina läppar med hjälp av hans tunga och sedan slinkades den i min mun. Justin började flytta sina händer från min svank till mina lår där han smeke dem. Justin fortsatte med handen in i öppnen där mina ben kommer upp på mina byxor. Jag kunde känna hur han började lee mot mina läppar. Jag slutade kyssa honom och lade min panna mot hans. "Vad är det?", sa jag med ett leende på mina läppar. "Jag vet inte vad jag har gjort för att förkäna dig..", sa han med världens störta smile på läpparna. ".. så tack Gud.", fortsatte han och kollade upp mot himlen. Jag kände hur mina kinder började övergå fram normal ton till en med smultron röd färg. "Du är skinerad.", sa han och skrattade. "Det är jag inte alls.", svarade jag och kollade ner. Han böjde ner sitt ansikte och försökte få upp mitt ansiktet igen. Han putade med sina läppar och pussade på min kind. "Chaz och Kendall undrar nog var vi är.", sa jag och reste mig upp. Jag tog tag om Justin's hand och drog med honom upp.

"Och vart har ni varit?", undrade Kendall när vi mötte dem. "Vi var.. där borta.", sa Justin och pekade åt vänster. "Kan ni omöjligt ha varit eftersom vi har varit där hela tiden.", svarade Chaz. Justin och jag kollade på varandra och gav ifrån oss ett leende. "Åh, jag förstår. Ni har varit på ett avlägset område så att ingen ska se er när ni..", Kendall cirkulerade med sitt fingerer framför oss. ".. hållt med med privat grejer." Justin och jag kollade på varandra med en hur-kan-tjejen-veta-precis-allting blicken.

Postat av: saga

AAA, sjukt bra tjejen!! Du är såå duktig! jag kan fortfarande inte fatta vad du får din inspration ifrån. Du får lixom berättelsen att vara spännande, rolig, mysig alltså du beskriver saker så bra och det går inte för fort fram det går i lagom takt, om du förstår vad jag menar?

Ja iallafall du är bara FÖR grym. :)

2011-12-15 @ 20:44:25
Postat av: Bella

S U P E R ! ! ! ! ! ! ! ! !

2011-12-15 @ 21:54:09
Postat av: Adde

meer §

2011-12-15 @ 22:59:48
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: emelie

Nu ska jag säga dig en sak .... Jag har läst 1 och ett halvt inlägg och jag älskar redan bloggen!skrattade som in i helvete :)

2011-12-22 @ 17:57:56
URL: http://enessa.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: