2012-03-01 | 19:40:26

Happy Birthday Justin Drew Bieber!



Grattis en av världens bästa killar, Justin Drew Bieber. Du förstår inte hur mycket du har förvandlat världen (på ett bra sätt ) och du har tagit måna av tjejers hjärta, i alla fall mitt. Även om jag har träffat dig en gång så känns det inte som om du vet hur mycket jag avgudar dig. Du är verkligen min inspiration. Och jag ser upp till dig hundra procent. Jag hoppas att jag kan träffa dig ytliggare än gång och ännu en gång berätta hur mycket du betyder för mig, för tror det eller ej, du betyder så otroligt mycket för mig.

Vi har verkligen sett Justin växa framför våra ögon. Jag minns en liten kille i hoodies och sitt berömda hår hängande frmför ögonen. Hur han satt på en pall och sjöng på givmilt. Hur man drunknade i hans ögonon och man blev mer och mer förälskad. Justin har verkligen satt sina beliebers  på prov. Klippte sig, tatuerade sig och skaffade flickvän. Men jag vet en sak, jag kommer alltid vara vid hans sida.


Justin Drew Bieber, jag älskar dig. Grattis.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: