2011-09-29 | 19:06:41

THE MOVE FOR A NEW LIFE - KAPITEL 7

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Nu på senaste tiden hade jag vant mig vid att flyga. Innan Scooter hade tagit kontakt med oss, eller rättare sagt mamma, så hade jag aldrig suttit på ett flygplan. Bara åkt bil. Men nu när jag har tourat runt i världen och åkt från stad till stad har det oftast blivit flygplan eller min tour buss.

Som jag sagt innan var jag nu påväg hem till Stratford. Vi hade precis anlänt till flyplatsen för att ta privat planet hem. Det kanske låter lite snobbigt när man säger "tar mitt privatplan" men jag kunde inte riktigt åka vanligt längre utan att folk kommer fram och ber om autografer. Visst var det kul, men inte när man ville vara ensam.
Kenny gick bakom mig med en vagn där vi hade alla våra väskor. Kenny skulle bara följa oss till flyget sedan skulle han också hem till sig. Jag tror han bor i Atlanta eller något, men jag är inte helt säker. Mamma gick bredvid mig och höll på med sin telefon. Jag tror hon tycker det är skönt att komma hem igen. Att få träffa sin mamma och pappa. Själv tycker jag att det ska bli underbart skönt, träffa personerna som verkligen betyder något för mig. Bara slappt, kolla på tv och göra sånna saker en vanlig kille brukar göra på sitt "sommarlov."

"Ha det bra nu killen så ses vi om två till tre veckor" Kenny släppte vagnen och öppnade sin famn. Jag stannade upp och vände mig om och sedan kramade om Kenny. "Japp, vi hörs", svarade jag och sedan började jag gå uppför stegen för att komma i in flygplanet. När man kom in i flygplanet stod piloten och hälsade välkommen. Jag sträckte fram höger handen och hälsade glatt. Jag steg sedan åt höger att gå och sätta mig i jätte stor sättet. När jag hade satt mig bekvämt drog jag upp mig mac dator ur väskan och satte igång den.

När den hade startats upp så slog jag upp internet och klickade mig in på twitter direkt. Mina följare bara stiger och stiger för varje dag. Ibland undra jag vart alla kommer ifrån? Utomjordingar?
Jag twittrade lite och följde sedan några fans. Något jag gillade var att så fort jag hade följt något så fick den massvis med nya följare. Vilket menar att några sitter och håller koll på mig.
När jag var klar på twitter loggade jag ut därifrån och sedan in på facebook. Jag skrev ungefär samma sak som jag hade gjort på twitter, men många på facebook har inte twitter. Så det är därför..

"Mamma, när är vi hemma ungefär?", frågade jag mamma som satt på sätet mitt emot och läste tidningen."Om ungefär tre timmar. Så ungefär vid tio ikväll.
Jag suckade lite smått och återgick till datorn. Men tröttnade ganska snabbt och tig därför fram mobilen och tryckte upp Ryan's nummer. Jag höll fingret länge över hans nummer. Om jag tryckte på nummret skulle jag ringa, men jag bestämde mig istället för att skickat ett sms. Jag tryckte upp meddelanden och började skriva. "Zup?" och sedan skickade jag iväg det.


Inte så jätte långt. Och jag vart inte så nöjd, menmen. Hopps ni blev nöjda för jag har egentligen massa plugg. Men ni får ett längre imorgon! puss.

Postat av: adde

mer §

2011-09-29 @ 23:34:19
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även fast det var kort så var det bra! ;D

Jag längtar som vanligt till nästa kapitel ;p

Din blogg är Awsome! <3

( hur de nu stavad xd )

2011-10-01 @ 19:13:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: