2011-09-01 | 21:25:17
Filed Under: Next To You

Tänker på dig! <3

Vilken dag. Som ni ser så kom inte något kapitel upp, och jag ska nu berätta varför. En dag som jag trodde skulle vara en vanlig torsdag slutade i katastrof. Jag kom till skolan som vanlig men märkte att min bästavän ( och hon är inte bara en bästavän för mig, även en syster eftersom vi känt varandra sedan vi var två år) inte var där. Jag tänker att hon är sjuk. På lektionen så ringer helt plötsligt min mamma. Jag svarar inte för vi får inte ha mobil på under lektion. Lektionen är slut och jag ringer mamma. Mamma svarar gråtandes och berättar vad som hänt. Min bästaväns bror, Samuel, var död. Jag kunde själv inte förstå. En liten pojke på tio år var dödad av en bil. Det läskiga är att han dog precis som Steph's pappa dör i novellen. Men jag brister ut i gråt och alla springer fram till mig och under vad som hänt. Men jag tar mina grejor och springer ut till parkeringen där mamma stod, det var ett skäll till varför hon ringde, och vi åker direkt hem till min bästaväns hus. Min mamma och hennes mamma har också varit bästavänner hela livet. Jag träffar min bästavän och jag har aldrig sett henne då rädd, så osäker. Men hela dagen var jag vid hennes sida. Jag kommer även att sova här hos henne. Därför får ni inte ett kapitel idag. Samuel, jag hoppas du har det bra däruppe i det blå. För nu har himlen fått tillbaka en av sina änglar. Vi kommer sakna dig..

Postat av: Adde

OMFB,

R.I.P

Beklagar sorgen :/ <3

2011-09-02 @ 20:09:31
URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: