2011-09-12 | 21:11:00
Filed Under: Next To You

Otursdag nummer 1

Jag har haft min otursdag idag. Först av allt så försov jag mig, vilket betyder att jag missade bussen. Kom försent till skolan.. Kommer in och alla i min klass sitter och skriver ett läxförhör som jag helt hade glömt bort. Men pratade med läraren och jag skulle göra det någon annan gång.
Sedan tappade jag mitt glass mjölk i matsalen idag ( bland det pinsamaste jag har gjort ), men som tur var det inte så många där.
Och när jag kommer hem så märker jag att jag glömde publisera mitt kapitel igår kväll, ska leta upp det på datorn ( skriver det i word först) och det finns inte!! jag har letat över allt.. Så nu får jag sitta och skriva om det.
Jag som vart nöjd med det </3

Men aja, ville bara skriva det här. Hör egentligen inte till men nu vet ni varför det inte har kommit något kapitel :)

Hoppas ni hade en bättre dag än jag hade..


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: