2011-09-03 | 00:53:03
Filed Under: Next To You

Chapter 36 - Bieber Kids

När Kenny hade gått klev Justin av mig och jag drog snabbt täcket om mig. Justin klev bort ifrån sängen och satte på mig in tröja. Han böjde sig sedan ner igen och tog upp min tröja och BH. Han gick sedan tillbaka till mig och jag tog emot kläderna och gick fort in på toaletten för att byta om.
När jag hade bytt om klev jag ut genom dörren och mötes Justin's blick.

- Ganska pinsamt när Kenny kom in va? Frågade han och vi båda började små flina när vi började tänka på det igen.
- Skapligt.. svarade jag och Justin började gå emot mig. Han kom närmare och var bara några millimeter ifrån mig och pressade sina läppar emot mina.
- Vi låtsas som ingenting hänt, och jag ska gå och prata med Kenny nu. Ska du med?
- Ja, jag tror det. Har ändå inget annat för mig. Men undra vad Kenny kommer säga?
- Det får vi ta reda på. Svarade Justin och greppade tag om min hand och vi började gå emot Kenny's rum.

När vi var framme knackade vi på, men ingen öppnade. Justin knackade på uttligare några gånger, men ingen öppnade.
Han kollade bak på mig och ryckte på axlarna.

- Verkar inte som att han är hemma, eller ja inte hemma.. Men du förstår.

Jag skrattade bara och han log så man såg han vita tänder bakom läpparna.

- Dom sitter säkert i lobbyn och dricker öl eller något. Kom så kollade vi.

Vi gjorde som Justin sa och började gå ner mot lobbyn, och precis som Justin trodde satt Kenny och Scooter där i ett hörn och drack öl.
Vi kom gåendes hand i hand och sedan sätter oss i den stora soffan som var mittemot fåtöljerna som Kenny och Scooter satt i.

- Så kärleksparet är klara nu? undrade Kenny med en ironisk röst. Han tog sedan en klunk öl.
- Klara, vadå klara? Scooter kollade med en förvånad blick på oss alla. Alla kollade ner och jag kände hur mina kinder började hätta till. Jag kollade snett upp mot Justin som också var lite röd rosig om kinderna.

- Men snälla, vi är 17 år. Det är ganska normalt för oss. Dessumot älskar jag den tjejen som sitter där. Sa Justin och pekade på mig. Jag sken upp i ett leende och flyttade mig närmare Justin och kramade om honom. Han pussade mig snabbt på hjässan.

- Vänta nu?! Jag tror jag förstår.. Men ungar.. Vad ni än gör, använd skydd.
Scooter kollade på oss med en ganska allvarlig blick. Justin mhm:ade lite tyst och kollade ner i baken.

- Jag vill inte ha några små Bieber ungar som springer runt här.
När Scooter sa det där började skratta, lite för högt. Alla tre kollade på mig men jag kunde inte sluta skratta.

- Det skulle vara väldigt söta ungar om dom såg ut som Justin.. Var jag tvungen att tillägga. Nu skrattade alla 4 och den pinsamma stunden hade nog försvunnit.

- Vill ni ha något att dricka. Jag bjuder.
Kenny reste sig upp och plockade upp plånboken ur fickan.

- Jag tar en Coca Cola. Svarade Justin.
- Jag tar en Fanta, tack.
-Ska bli. Sa Kenny och började gå emot baren.

- Vad kallt där är. Sa jag och försökte värma mig genom att gnugga händerna på armarna. Jag kollade mig omkring och såg att det fanns en filt lite längre bort.

- Jag kommer snart. Ursäktade jag mig och reste mig på ifrån soffan. Jag kunde känna Justin's blick i ryggen medans jag gick. Väl framme vid den andra soffan greppade jag tog om den stora, tjocka, bruna filten och gick tillbaka. Jag möte även Kenny som kom tillbaka till soffan med våra drickor. Precis när jag gick förbi Justin kände jag hans armar runt mig mdja och han drar ner mig i hans famn. Jag skrattade till och satte mig tillrätta. Men tydligen inte för nära som Justin ville, eftersom han drog mig så nära honom så jag kunde känna hur hans hjärta slog. Jag la mina ben i hans knä och la filten över mig.

- Jag vill också ha.. Sa Justin och gjorde en ledsen mig.
- Det får du inte. Svarade jag retsamt.

Justin spärrade upp ögonen med en öppen mun.

- Nae nu.. Var det ända han sa innan han reste sig halvt och puttade ner mig så jag låg ner i soffan. Han la sig sedan över mig men märkte sedan att filten var emellan.
- Ta bort den där. SA han men jag skakade på huvudet och skrattade. Han lyfte då lite på sig och han drog sedan bort den snabbt.

- Res dig upp. Jag ska ligga där under.
- Vad spelar det för roll?
- Gör som jag säger. Vi båda skrattade och inte långt efter låg jag på Justin med en filt över oss.
Jag kysste Justin passionerat och kyssen blev mer och mer intensiv. Justin tog tog om filtens kant, som var precis vid mina axlar och dorg över den över våra huvuden, så att inte Kenny och Scooter skulle se. Även om jag redan tro att dom underade vad vi höll på med.

- Ni håller väl inte på med något därunder va? undrade Scooter.

Vi slutade kyssas och Justin svarar nej och sedan hörde man Scooter andades ut. Justin och jag började skrattade. Jag la sedan mitt huvud mot hans bröstkorg och så låg vi i några minuter.

- AAjj. Skrek jag och kände hur Justin slog till mig på rumpan.
Justin började garva som aldrig förr och sedan drog jag av oss filten.
Bara för att han hade gjort sådär reste jag mig upp och satte mig i andra hörnet av soffan. Justin reste sig också upp och satte sig upp. Jag kände hur tröttheten började ta över och jag lutade mig emot soffastöden men drog upp filten upp till hakan och ögonen började sakta stängas.


Det sista jag hörde innan jag somnade var Justin tysta ord.
- Jag älskar dig Stephanie.
Och sedan kände jag hur hans läppar formades mot min kind.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: