2011-06-28 | 11:30:34
Filed Under: Next To You

Chapter 7 - Breakfast

Efter att nästan ha pratat i över två timmar tyckte vi båda att det var dags att gå tillbaka. Så vi reste oss upp och kramade om varandra och jag skulle pussa honom på kinden. Så jag rätar upp mitt huvud och märker att jag kommer någon centimeter ifrån hans läppar istället för kinden. Vi står någon sekund så innan jag sliter mig loss och börjar gå snabbt tillbaka till rummet och slänger av mig kläderna och lägger mig i sängen igen.

"Börjar jag får känslor för honom...?"



"Steph!! Vakna" sa Eily och skakade om mig. "Men vakna då"
"Jag är vaken" svarde jag lite tjurigt. Jag hatar när någon väcker mig, jag gillar inte morgon och speciellt inte om någon skriker i mitt öra.
"Vi ska äta frukost med Ryan och Justin om en kvart!
"OM EN KVART?" halvskrek jag och flög up ur sängen.
"Ja, Justin var här och knackade på, jag sa att jag kunde väcka dig men han ville inte det konstigt nog."
"Oh nej, har Justin sett mig när jag sova? Jag ser ju ut som jag-vet-inte-vad när jag sover..."
"Men tar det lungt har klev bara in och kollade på dig i kanske några sekunder sedan gick han. Det var väl inte så farligt."
"Kanske inte, men du, vad ska man ha på sig idag?" Frågade jag Emily som stod och sminkade sig vid spegeln.
"Solen skiner med det blåser lite, så ta ett linne och jeans." svarade hon och fortsatta sätta på sig rouge.
Jag tog på mig det hon sa, ett vitt linne och blå jeans. Sedan gjorde jag iordning håret och sminkade mig lite lätt.

"Då går vi" sa Emily och tog tar om sin väska och hängde den över axeln. Jag kom snabbt därefter och vi börja gå mot restaurangen för frukost.

Väl nere stod Justin och Ryna och väntade. Vi gick fram till dom och vi gick in till och började ta frukost.


Nr alla hade tagit för sig gick vi til ett bord med fyra stolar. Emily och Ryan satte sig mitemot varande och jag serhur Justin stanar upp och kollar vart han ska sätta sig. Jag börjar gå och presic brevid honom säger jag "Svårt att bestämma dig?". Jag gick och satte mig brevid Ryan så Justin kunde sätta sig brevid Emily.
Emily och Ryan var helt uppe i en diskution om vilket basketlag som var bästa i NBA. Själv brydde jag mig inte så mycket om basket, men är Emily House din bästavän så får du allt kolla ett par för hon kunde verkligen inte missa en match.
Plötsligt plinga det till i min mobil och jag tar upp den ur väskan och ser att jag hade fått ett sms från Justin. Men varför ett sms, kan han inte prata?

*Ville bara tacka för igår, kanske inte ska säga det rätt ut, för då får vi säkert Emily eller Ryan efter oss.*

Jag läste hela sms:et och kollade upp mot Justin som satte och också kollade ner i sin mobil.

*Tack själv, Och förlåt att det kanske blev ett konstigt slut, men men.*

"Vad håller ni på med?" Hörde jag Emily frågade och båda jag och Justin lägger snabbt ifrån oss mobilerna och svarar "Inget."

Efter frukosten hade Ryan och Emilt bestämt att alla skulle ner till stan och kollade kläder. Dom två verkar har blivit riktigt bra kompisar, vilket var ganska bra.
"Ska vi ta taxi ner eller går vi?" frågade Justin och alla vi tre ville gå ner, för det var ju ända sol ute.
"okej, lets walk" sa han och Emily och Ryan började gå brevid varandra. Jag och Justin gick först väldigt tysta brevid varandra.
"Så, hur går det med karriären?" frågade jag och kollade på honom.
"Den går jättebra. Jag är just nu uppe i min tour, men mitt crew tyckte att jag skulle få semester i två veckor sedan ska jag fortsätta i ungefär 6 veckor till.
"wow, 6 veckor? Det är ganka mycket." svarade jag.
"Ja, men min mamma är alltid med mig och så är mitt crew det bästa så man har ganska kul faktiskt. Och sedan att man träffar alla underbara fans gör det ännu bättre."
"Vart är din pappa då?" frågade jag och kom på mig själv, tänk om han var död precis som min?
"Min pappa bor i Canade med min lillasyster Jazzy och min lillebror Jazon. Jag hälsar på dom så ofta jag kan."

Efter ett litet tag var vi framme och vi började gå i affärer direkt.

Postat av: Adde

meer §

2011-06-28 @ 15:21:48
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Fella&Cindra

sjukt bra , mer !

2011-06-28 @ 21:37:30
URL: http://bieb.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: