2011-06-29 | 22:13:59
Filed Under: Next To You

Chapter 10 - First Kiss

"Godmorgon" sa han och kramade om mig hårt.
"godmorgon" svarade jag och kramade minst lika hårt tillbaka.
"Du har inte ätit frukost va?" frågade han och jag skakade på huvudet.
"Bra, följ efter mig" sa han och tog tag i min hand och drog med mig ut.
"Justin, var ska vi?" frågade jag efter att vi stannat.
"Du ska få se..." svarade han och höll fortfarande hårt om min hand.



Vi fortsatte gå en liten bit och Justin höll hela tiden i min hand, vilket jag tyckte var gulligt. Ingen annan kille hade hållt i min hand på ett sånt här sätt Justin höll den. Efter att ha gått i ungefär 10 minuter hade vi inte sagt så mycket. Visst, jag hade tjatat om att han skulle säga vart vi var påväg. Men han vägrade och sa bara " Vänta, du ska snart få se".
Vi gick hand i hand på en väg som om vi var tillsammans, vilket vi inte var. Men Justin verkade inte bry sig eftersom han inte hade rört sin hand på 10 minuter.

"Vi är framme" sa och och stannade och släppte sin hand och jag spärrade upp ögonen av förvånande.
"Har du fixat det här till oss?" frågade jag samtidigt som jag slängde mig i hans armar.
"Du vet ju att vi inte hann ses efter vi hade varit och ätit? Jag fixade det här då" sa och med ett jätte smile på läpparna.


Jag gick fram och satte mig ner. På ett bord brevid stod det jordgubbar, dricka och choklad som man kunde doppa jordgubbarna i. Justin kom dirket efter och satte sig brevid.
"Gillar du det?" frågade han.
"Jag älskar det" svarade och tog upp en jordgubbe och stoppade hela i munnen. Jag såg ut som en hamster men det fick jag stå ut med.
Justin började lägga sig ner på ena sidan och jag gjorde lika dant.
"Vill du ha?" frågade justin och höll i en chokladdoppad jordgubbe.
"Ja gärna" svarade jag och Justin började mata mig.
"Väldigt gott" sa och och tog upp en jordgubbe och dopade i choklad.
"Vill du ha?" frågade jag Justin och han gapade väldigt stort med stänga ögon. Jag stoppade jordgubben i munnen och han stängde munnen och började tugga.
"Måste varit den godaste jordgubben jag någonsin ätit." sa han och man såg hur han njöt av den.
"Shit, jag kanske ska ringa Emily och berätta att jag är här så hon inte tror att jag hade blivit kidnappad eller något och då ring-" han jag bara säga innan Justin satte sitt finger på min läppar.
"Sch, jag har pratat med Ryan och han skulle gå och väcka Emily och berätta att vi är här."
"Bra, annars hade hon väl ringt miin mamma och då hade hon fått panik och då hade väl alla i hela världen fått veta det"
Vi båda skrattade till och det vart tyst.
Justin tog sedan upp en till jordgubbe och doppade den i choklad.
"Vill du ha en till" frågade han och nu gjorde jag som han hade gjort. Öppnade munnen stort och stängde ögonen.
Jag väntade på att jordgubben skulle hamna i min mun men det gjorde den aldrig utan Justin började smeta choklad runt min mun istället. Jag tog snabbt tag i choklad skolen och tog en näve med choklad och började smeta ut alla choklad runt hela hans ansikte. Hela min händer vart kladdiga med choklad so jag började slicka av det. Men jag inte inte så långt innan Justin var över mig och hade börjat kittla mig.
"Nu ska du få igen"
"Ah, Justin! Sluta. Seriöst. HAHA, jag hatar att bli kittlad" sa jag imellan åt när jag inte skrattade ihjäl mig.
Han fortsatte kittla och kittla mig och jag börja sparcka lite slöst på honom för att få bort honom. Men jag råkade spraka honom lite för hårt och mellan benen så Justin rullade snabbt av mig och kvider av smärta.
"Åhh, AJfan" var det ända han fick ut medans han låg ihop rullad i sängen.
"nej men gud förlåt Justin, det var verkligen inte menin-"
"Jag skojade bra, det gjorde inte så ont." sa Justin precis innan jag hann avsluta min menning.
"Vadå, men jag sparkade ju dig"
"På insida av låret ja, där gör det inte så ont. Och föresten du är väldigt snygg med choklad runt munnen" sa han och kollade på mig.
Jag började slickade mig runt munnen och trodde jag hade fått bort allt.
"Du har kvar, vänta" sa han tog sitt finger och började ta bort resten och sedan satte sitt finger vid min mun.
"Slicka" sa han och jag slickade bort det snabbt och kollade på honom.
"Haha, du har ju massor kvar." skrattade ag och han tog upp sin mobil och började spegla sig i skärmen.
"Du får ta bort det här och inte med fingrarna" sa han och började små flina.
"Vadå inte med fingrarna, vill du att jag ska slicka/pussa bort det då eller?" frågade jag.
"Precis, du gjorde det här, du får tag bort det" Sa han och såg jättenöjd ut.
Jag bara satt tyst och visste inte vad jag skulle svara.
"Vågar du inte?" frågade han och ta sig på ryggen och änderna bakom huvudet.
"Jag lovar, jag är ingen liten fegis om du tror det" svarade jag och flyttade närmare honom.
"Bra" svarade han och såg sådär nöjd ut igen.
Jag började mig framåt och började pussa honom i ansiktet för att få bort chokladen. Han blundade och log så stort så man såg dom perfekta tänderna.
Efter hur många "pussar" som helst var allt borta och jag satte mig upp igen. Justin tog upp sin mobil igen och kollade sig i ansiktet.
"Allt borta, bra jobbat." sa han sedan kollade på mig med ett småleénde och sedan ändrades minen som om han kollade på något.
"Va, har jag något i ansiktet" frågade jag och började försöka ta bort det.
"Ah, ungefär vid läpparna" svarade jag och jag gnuggade med fingrarna vid läpparna och frågade om det var borta.
Justin svarade inte utan kom bara närmare och han pussade mig vid mungipan. jag började rysa i hela kroppen och sedan log jag som en idiot.

*

Efter att ha varit där i några timmar börjad vi packat ihop och gå tillbaka till hotellet eftersom Emily och Ryan säckert väntade på att vi skulle komma tillbaka.
Vi gick där och helt plöstligt stannade Justin upp.
"Jag glömde göra en sak" sa han och jag frågade förvånande.
"Vad?"
"Jag skulle ge dig en grej" svarade han och nu vart jag ännu mer nyficken.
"Jaha, men ge den nu då?" frågade jag och Justin kollade mig rakt in i ögonen med sin underbara hasselbruna ögon och sedan tog han ena handen på min kind och sedan böjde han sig framme och kysste mig.



YEAH! Först kyssen!
Vad tycker ni? Kommentera!
Minst 5 kommenterer innan nästa del kommer ut, erat val ;)

Postat av: Adde

Meeer. nuuu <3

2011-06-30 @ 00:07:01
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Clara

Om vi säger att den här kommentaren räknas som 5, kan nästa kapitel koma då? Äääääääälskar din novell. Meeeerrr! Du är väldigt duktig på att skriva men du ska kanske kolla igenom texten lite nogrannare innan du publicerar, annars e du skitduktig! Läääääängtar till nästa!

Kram<3

2011-06-30 @ 00:07:28
URL: http://http:/
Postat av: evelina

ÅHH, sjukt bra, snälla jah kan nt vänta meeeer!!!

2011-06-30 @ 00:36:38
Postat av: Fanny Svensson'

Super bra!

Längtar tills nästa del! :D

2011-06-30 @ 13:16:38
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitbraaa!

meeeeeer!

2011-06-30 @ 13:17:19
URL: http://jbiieber.blogg.se/
Postat av: jennie

as grymt man lever sig in iden jag älskar den bara skit bra och jag längtar mycket till nästa kapitel <3 <3 !!!!

2011-06-30 @ 15:41:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: