2011-07-08 | 16:00:00
Filed Under: Next To You

Chapter 16 - The Beach

När vi gick på gatan till stranden så släppte Justin min hand och drog av sig sin tröja.
"Det var för varmt" svarade han.
"Det är sjukt varmt" svarade jag och tog tag i hans hand igen.
"Ta av dig tröjan då?"
Jag gjorde som han sa och tog av min tröjan. Justin blick fastnade på min kropp.
"Sexi" sa han och jag började skrattade.


När vi kom till stranden så stannade båda upp och kollade på stranden. Det var fullt med folk och det första vi ser är Emily.

"Jag visste att ni skulle gå den här vägen, men Ryan och jag har hittat en eget område, kom"
Vi gjorde som hon sa och följde efter. När vi gick på stranden så fick vi blickar på oss från varendra ansikte kändes det som.
"Men gud, har dom aldrig sätt ett par unga hållt handen någon gång?" sa Emily lite frustread och kollade på oss.
"DEt är nog inte för att vi håller handen, eller jo kanske. Men det är nog att jag går här" svarade Justin och Emily verkade förstå.
Efter att ha gått liten stund på stranden och människorna hade börjat försvinna kom vi fram till ett ställe. Ryan låg där borta och solade.
"Nu kommer vi" sa Emily och Ryan satte sig upp.
"Äntligen har du vaknat" sa Ryan till Justin.
Vi satte oss ner och kollade ut över vattnet.

"Hur hittade ni det här stället?" frågade jag.
"Vi bara gick längs stranden och tillslut hittade vi det här" svarade Emily.
"Perfekt ställe"

När vi hade ätit vårat frukost och lagt upp våra handdukar så var det dags för att sova för min del. Ryan och Justin skulle bada och tog med en boll dom kunde "leka" med. Emily och jag började sola men det tog inte lång tid innan Emiy var i vattnen hon med.
Jag tog fram min ipod och stoppad i hörlurarna i öronen och satte på Love Suicide av Ester Dean. Den låten var så grymt bra så jag var tyungen att lyssan på den igen.
Jag kände hur solen började ta mer och det blev bara skönare och skönare.
När jag hade legat där ett tag kände jag hur det blev mörk och något kallt hade lagt sig över mig.
"JUSTIN" skrek jag och jag la sina händer på min rygg så jag inte skulle kunna putta bort honom.
"Nu blir jag ju blöt" sa jag med en ledsam röst.
"Förlåt, men du såg så varm ut som jag ville svalka av dig"
Jag kollade på honom och gav honom en kyss innan han reste sig upp och drog upp mig med.
"Dags att bada." sa Justin och jag gick efter.
När vi kom fram till vattnet kände jag med min tå.
"Justin, det är kallt" sa jag.
"Var inte en fegis nu" sa Justin och jag tog hans hand.
"Hoppa upp i min famn"
"Jag väger för mycket" svarade jag och han tog tag om mina höfter och bar upp mig. Och sedan kysste hand mig och sa:
"Du väger ingenting"


"Släpp ner mig nu" sa jag och han gjorde som jag sa.
Han tog mina händer och började prata.
" När åker ni hem?"
"Vi åker om ungefär en vecka" svarade jag.
"Vi med. Jag åker till Europa då och Ryan hem till Kanada"
"Du bodde i Kanada innan du flyttade till Atlanta va?"
"Japp, jag bodde där tills jag fick skivkontrakt. Så då var det för långt bort att bo i Kanade, så dom flyttade mig dit."
"Saknar du inte dina vänner?" frågade jag och såg att han blev lite ledsen.
"Jo, det är klart. Det är därför jag tar med på på resor, som nu tog jag med Ryan. Fast Ryan brukar jag ta med lite över allt, eftersom han är min bästa kompis."
"Vad heter dom andra kompisarna då" frågade jag.
"Chaz är väl den nästa som jag har bäst kompisförhållande med, eftersom vi umgicks väldigt mycket när vi var små. Sedan har vi Mitch, Nolan och några fler."

*



När jag och Justin hade varit i vattnet ett bra tag och pratat om allt möjligt så gick vi upp igen.
"Ska vi ta en promenad?" frågade Justin.
"Visst, då hinner vi torka lite snabbare" svarade jag och började gå med Justin.

"Mitt liv var perfekt nu. Jag har aldrig mått såhär bra i hela mitt liv. Jag är världens bästa pojkvänn och mina två andra bästavänner. Jag trodde aldrig att det här skulle hända, aldrig, någonsin." sa jag till Justin och han kollade min i ögon och kysste mig.
Han verkade inte bry sig ett dugg om att det stod folk lite längre bort för han la sina händer på min rumpa och tryckte mig närmare. Justin körde in sin tunga i min mun och kysste mig för fullt.

"Du måste lära dig att kyssas" sa jag och jag såg hur Justin bara kollade på mig.
"Jag skojade gullunge" sa jag snabbt därefter och Justin bar upp mig i famnen och gick ut mig i vattnet.
Han slängde i min och sedan var han också i vattnet.
"Du är dum" sa han ironiskt. Jag la armarna bakom hans nacke och kysste honom igen.

Postat av: Adde

meeeeer §

2011-07-09 @ 00:44:00
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: matilda

uppdatera? ^^

2011-07-16 @ 21:46:59
URL: http://jdrewbeebs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: