2011-08-08 | 14:47:37
Filed Under: Next To You

Svar på kommentar


Wow. Först och främst tusen tack!
Var jag får min inspiration ifrån, okej det här kommer låta konstigt. Men för några månader jag drömde jag en dröm. Och drömen jag drömde är precis det ni läser. Lite är extra men grundlägget är min dröm. Coolt va?
Jag är 14 år :)
Det sista du skrev gjorde min dag, du förstår inte hur tacksam jag blev för det där. Den där kommentaren tror jag alla novellbloggar vill få.
Och jag vill bara tacka dig Amanda, för att du skrev den här kommentaren som gjorde min tråkiga dag en av dom bättre dagarna! PUSS på dig!


Ska skriva nästa kapitel nu, sedan får ni en sent i kväll/natt eftersom jag ska bort ikväll! Men håll ut, det kommer hända en ganska stor grej.. Vad?
Gissa! :D

Postat av: Josse :]

Hejsan :]

Har läst några kapitel på din novell och tycker den är jättebra, intresserad av ett länkbyte?

Kram :]

2011-08-08 @ 14:59:09
URL: http://bieberdomination.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: