2011-08-13 | 13:22:14
Filed Under: Next To You

har bestämt mig..

hey guys, whatzup?

Nu har jag bestämt mig.. Jag kommer nog inte fortsätta med bloggen.. Och jag har tänkt på det här i över två dagar, så jag har bestämt mig. Jag kommer skriva två-tre jätte lång delar som kommer avsluta denna resa med Justin, Ryan och Steph. Hur det slutar får ni se :D

Men varför jag slutar är för att det jag inte har tid, jag gör grejor hela dagarna.. och så skriver jag på nätterna. Och eftersom skolan börjar på torsdag så måste jag sova på nätterna.. Och skrva var inte riktigt min grej kände jag. Jag älskar att läsa andras noveller, men eftersom jag läser en tjejs som är sjukbra så blir alla andra inte lika bra..

Men jag vill bara tacka för tiden här på biebzdream och tacka för alla kommentarer och Adde, för att du alltid kommenterat! :)

Så två eller tre kapitel kommer komma snart! Håll ut!

Byeeeee luvies!


Postat av: Adde

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :[[[[

JAG KOMMER GRÅTA SNART

DU SKRIVER DEN BÄSTA NOVELLEN !!! :[[[[[

SNÄLLLAAA SLUTA INTE !!! <3<3<3

2011-08-13 @ 15:11:37
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: WILMA

NEEEEEEEEEEEJ SNÄLLA SLUTA INTE ;'(

DU VAR JU BÄÄÄÄÄÄST!!!

2011-08-13 @ 19:35:48
URL: http://onlybritney.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: