2011-08-24 | 19:33:34
Filed Under: Next To You

Chapter 35 - What are you guys doing?

Justin fattade galoppen och drog mig närmare honom. Jag nuddade hans kropp och han kysste mig passionerat. Han slinkade in sin tugga i min mun. Våra tungor lekte och jag kände hur Justin tar sin hand innanför mig tröja. Vi rullade runt så jag låg nu underst. Justin stannade up och kollade mig rakt i ögonen. Jag kollade tillbaka och han började le.

- Vad? frågade jag skrattande.

Han fortsatte små flina. Jag tog tag runt hans hals och drog ner honom igen, tätt intill mig. Justin stannade upp ännu en gång, men det här gången började han sakta dra av mig tröjan. Han drog upp den precis innan brösten och han började pussa mig på magen. Fjärilarna inom mig kunde inte sluta, pirret inom mig var som allra mest nu.
Justin fortsatte kyssa mig längs magen ner till byxkanten. Han knäppte sakta upp mig byxor, men drog aldrig av dom. Istället kom han upp till mitt ansikte igen och kysste mig passionerat. Jag tog mina händer omkring hans ansikte och kysste honom igen. Jag kunde känna hur Justin log och jag log tillbaka.
Justin började sedan dra i min tröja igen, men det här gången var hela tröja av. Jag låg nu i BH och Justin såg allmänt nöjd ut. Han bet sig i läppen och kollade på min kropp.

- Här är mitt face! sa jag och drog ner honom igen.
- Men jag måste ju avguda in kropp först..
- Får du göra någon annan gång..

Jag rullade nu runt så jag satt på honom. Jag drog av honom hans svarta T-shirt och slängde iväg den. Men det dröjde inte länge innan Justin hade rullat runt igen så han var nu på mig.

- Värst vad du vill vara däruppe.
- Måste ju ha en bra vy.

Jag skrattade och sedan kände jag Justin läppar mot mitt skulderblad. Jag stönade till och känslan inom mig kunde man inte beskriva. Justin var mig igen och nu kunde ingen ta honom ifrån mig, ingen..
Justin fortsatte nerför skulderbladen ner till mig bröst. Han tog sedan sina händer på mig rygg och började fumla med BH-bandet. Jag reste mig lite upp så att han skulle få bättre utrymme. Efter lite fumlande lossnade han min BH:n och drog sakta av den. Han tog tag i den och kastade den på golvet. Jag la mig ner på rygg igen och Justin lade sig på mig igen. Våra kroppar mötes och det blev varmare och varmare.
Han la sin panna emot mig och viskade:

- Du kommer alltid ha den störta plasten i mitt hjärta. Baby, Jag älskar dig.

När Justin sa "Jag älskar dig" visste jag inte vad jag skulle säga. Jag var tallös och låg där som förvånad över vad Justin faktiskt hade sagt. Jag älskar dig är tre ord som betyder så himla mycket. Men jag visste att Justin var allt för mig, och kommer alltid vara.

- Jag älskar dig också Justin, och kommer alltid göra.

Han böjde sig och nuddade mig läppar. Jag kände hur Justin drog sin hand lite försiktigt nerför min kropp.
Allt var perfekt nu, verkligen perfekt.

- Vad håller ni på med?

Jag hörde Kenny's mörka röst komma in genom öronen. Justin tryckte mig ännu närmare och la sina armar för så Kenny inte så att jag faktiskt låg topless.

- KENNY, vafan! lär dig knacka!

Justin lät inte bara arg, utan även besviken och irriterad. Kenny kollade omkring i rummet och ett leende började synas i hans ansiktet.

- Okej, jag skulle bara kollade hur ni hade det. Och jag kan väl se det med egna ögon. Men barn, tänk på vad ni gör.




Vart kortade än vad jag hade tänk. Men jag kände för att avsluta där.

Kommentera för mera! ;D

Kenny började gå tillbaka till dörren och sedan hörde vi hur dörren stängdes.

Postat av: Stephanie

meeer!

2011-08-24 @ 20:29:31
Postat av: Linn

meer!

2011-08-24 @ 20:30:06
Postat av: Anonym

sjukt bra är vad du är!

2011-08-24 @ 20:31:10
Postat av: felicia

meer nuuu!!!!!

2011-08-24 @ 20:31:44
Postat av: Lollo

mera!!!!

2011-08-24 @ 20:59:17
Postat av: Anonym

HAHA KENNY ;) Grymt bra!!



//Ebba:)

2011-08-25 @ 10:14:35
Postat av: Anonym

skriv ner meeer!!!

2011-08-26 @ 23:05:43
Postat av: Adde

Meeer nuuu !!!! <3

2011-08-27 @ 01:12:59
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

duu bara mååsstee skrivaa merrr! :D

2011-08-27 @ 20:10:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: