2011-08-16 | 18:58:32
Filed Under: Next To You

Chapter 33

Jag stod och väntade och jag visste inte vad jag skulle göra. Dörren öppnades sakta och där stod.. Kenny.

- Steph? Det var länge sedan!
- Kenny!

Han kom ut och kramade om mig. Kennys kramar var alltid så välkomnande. Det var som om man kramade en stor nallebjörn.
Kenny kollade på mig och undrade vad jag gjorde här.

- Jag tänkte överraska Justin.. Men det verkar inte som han är här..
- Du tänkte överraska lil pojken, men han duschar nu.. Men gå in och sätt dig och vänta. Jag lovar, han kommer bli överraskad ändå.

Kenny släppte in mig och jag hörde vattnet från duschen. Jag gick in och satte mig på sängen. Kenny ställde sig brevid mig och vi väntade.

- Men gud, jag ska ju inte vara här.. Ha det så kul.

Innan jag hann svara var Kenny utanför dörren och där satt jag själv på Justin's säng och väntade. Jag hörde Justin började sjunga på en låt. Jag hade ingen aning vilken, men hans röst hade definitivt blivit mörkare..
Jag fortsatte lyssna och njöt av sången..

Come home to me
Come home to me
Back into my arms
Home where you belong
Come home to me
Come home to me
If home is where you are
Then home is way too far away

Jag fortsatte lyssna när jag kollade åt sidan. Där stod Justin's sängbord med en lampa på, där även Justin's mobil låg. Jag hörde hur Justin fortfarande duschade och jag bestämde mig för att snocka lite. Lite skulle väl inte skada..
Jag tog tag om den och frambilden var på.. Mig och Justin. Jag vart förvånade men tyckte ändå det var gulligt. Jag låste upp mobil och gick in på bilder. Jag kollade igenom några på han och Ryan. Även några gamla som var på hans syskon.  Jag märkte sedan att Justin inte hade raderat någon bild från våran tid. Alla bilder ifrån Hawaii var klar.. Jag kollade igenom alla bilder och fick minnena tillbaka.
Mitt liv var perfekt då.. Varför hände just allting på den där förbaskade resan. Jag ångrade nästan allting. Inte riktig allt..

- Du borde nog inte kolla på den där..

Jag hörde Justin's röst i mina öron och jag stelnade till och fortsatte kolla ner i mobilen.
"Fan Steph, varför ska du alltid göra bort dig.. Varför kunde du inte höra när Justin slutade dsucha.. Du gör bara allt värre.."

- Förlåt..
- Steph, är det du?!

Jag kollade upp och la ifrån mig mobilen. Där stod Justin i en handduk runt midjan och log som ett fån.
Justin hade förändrats. Hans ögon hade blivit sexigare, hans röst hade blivit mörkare och hela han hade blivit snyggare. Även om han var det innan.
Jag fortsatte kolla på Justin som stod kvar i samma position. Det blev en pinsam tystnad. Jag satt fortfarade och log.

- Får man ingen kram. Vi har ju inte setts på ett tag. Sa Justin och sträckte ut armarna.

Jag reste mig ur sängen och gick fram till Justin. Han omfamnade mig och sedan stod vi och kramades länge.
Justin's kramar var dom bästa man kunde få. Så varma och härliga.
Han ströck sin hand på min rygg och jag kände pirret inom mig.
Han börjde sig framåt då jag verkligen trodde att han skulle kyssa mig.. Men han börjde sig ner till mitt öra och viskade:

- Du förstår inte hur mycket jag har saknat dig och det här..

Postat av: Adde

OMB,

DU MÅSTE SKRIVA MER TYP

NUUUUUUUUUU !!!!! <3

2011-08-16 @ 23:51:43
URL: http://beliebeer.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag har väntat på denna "avsnittet."

Älskar verkligen din novell, och fortsätt som du alltid gör. Du inspirerar mig faktist. <3

2011-08-17 @ 01:46:17
Postat av: Ellen

2011-08-17 @ 12:36:12
Postat av: Ellen

Nice asso ... Väntar på nästa del ;p

2011-08-17 @ 12:37:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: