2011-08-09 | 18:47:36
Filed Under: Next To You

Chapter 25

"Justin. Varför blev ni arga på varanda? Jag menar, det verkade som Scooter blev arg på mig.."
"Scooter är sån. Han vill hålla koll på allt, och eftersom jag använder mig pengar som jag vill så har han inte koll. Och då tar han ut det på andra. "
"Men varför sa han att tjejer alltid använder andras pengar?"
"Scooter tror att du bara vill vara med mig, för att.. För att jag heter Justin Bieber."
"Vad sa du att han trodde?"
Justin kollade på mig och såg att min ögon förvandlades till frågandes.
"Jag vet att du inte använder mig, om du skulle gjort. Skulle jag märka det direkt."
"Nu förstår jag varför Scooter beter sig så konstigt när jag är med.."
Lite längre bort på gatan ser vi Ryan och Emily. Vi ropar och både Emily och Ryan ryker till. Dom ser oss och börjar komma hitåt.
Justin och jag rester oss från bänken och går och möter dom.

"Vad hände på restaurangen egentligen?" frågade Ryan.
"Förlåt, men jag blir sur på Scooter ibland. Men nu glömmer vi allt och har kul. Eller hur?"
Justin la sin arm runt mig och tryckte mig närmare.
"Eller hur" viskade han i mitt öra.

"Vad ska vi göra då?" frågade Emily.
"Vi går och dansar eller något" svarade jag och det verkade som alla tyckte det verkade som en bra ide, eftersom dom redan hade bestämt vilken vi skulle gå till.
Vi forsatte gå och gick förbi massor med dansklubbar, eller pubbar. Vad ska man kalla det?
Alla spelade väldigt hög musik tills vi gick förbi en som spelade Justin's låt Somebody To Love.
Justin stannade till och stod och lyssnade. Vi stannade upp alla bara kollade på Justin.
"Vet ni vad? Jag kan ta bort den här låten.. Eftersom jag redan hade hittat med kärlek."  Justin kollade på mig och jag sken upp i ett leénde.
Justin började gå igen och jag gick direkt och tog tag om hans hand och lutade mig mot hans axel. 

När vi väl var framme kollade vi in och det var fullt med folk. Men vi gick in och tryckte oss fram i folkmassan. När vi var framme vi ungefär baren så såg vi en soffa så vi skyndade oss att ta den. Jag satte mig i Justin's knä, soffan kändes inte så fräsh. Tänk om någon hade spytt i den eller något.

"Nae, här kan vi ju inte sitta hela kvällen, Steph ska vi dansa?" sa Emily och reste sig upp ifrån soffan. Jag reste mig upp och Emily och försvann i in folkmassan.
Vi hittade en plats och började dansa direkt. Usher's låt Dj got us falling in love spelades högt ur högtalarna. Vi började hoppa upp och ner och och sjunga så högt vi kunde. Det tog inte lång tid innan alla på dansgolvet hade joinat oss så alla stod och hoppade upp och ner. Massor med olika lampor i olika färger började snurra runt hela dansgolvet och allt såg så häftigt ut.

Efter att Emily och jag hade dansat i ungefär en timme började jag gå tillbaka ensam till soffan. Emily stannade kvar och dansade med någon kille.
När jag var framme vid soffan så var inte Justin eller Ryan kvar. Jag kollade runt men såg dom inte. Jag började gå runt och kolla men hittade dom inte. Jag gick till toaletterna och kollade. Inte någon där heller. När jag gick ut ser jag Justin och Ryan stå med två andra killar vi ett runt bord på andra sidan rummet.
Jag började gå och gick förbi ett annat kill bord, och märkte att alla alla killarna's blickar var riktade mot mig. Jag kände mig obekväm men gick förbi ändå. Hela tiden kollade jag ner i marken och hörde hur killarna kommenterade.
"Jäklar vad snygg"
"Det skulle inte sitta fel att ha henne i en säng.."

Jag vart äcklad och började gå fortare mot Justin och dom.

Justin stod med ryggen mot mig så han såg inte när jag kom. Jag kollade på Ryan, som hade fått syn på mig, och gjorde tyst tecknet.
Jag gick fram och skrämde Justin. Han hoppade till och spillde ut lite av sin dricka. Han vände sig snabbt om.
"Jäklar. Sluta skrämmas"
Jag kramade om honom och ställde mig och pratade med killarna.
"Vart har ni fått dricka ifrån, för jag antar att dom är med alkohol i."
"Det där är Chris och det här är Ezra. Dom är över 21 så dom köpte åt oss." svarade Justin  och tog den sista klunken hade hade kvar av sin öl.
"Vill du ha något, så säg till" sa Chris.
"Nej tack, det är bra"
"Kom igen Steph, det är din sista kväll. Ta något nu, jag betlar.." sa Justin.
"Okej då, ta något bara, men inte så mycket alkohol tack"

Chris och Ezra gick iväg för att köpa till alla. Jag kollade runt och såg att killarna fortfarande kollade på mig. Jag vände bort huvudet och snabbt och kollade ner i marken.
Jag fick sedan en ide som kanske skulle få killarna att sluta. Jag kollade på killarna igen och såg till att dom kollade hitåt. Jag började kyssa Justin passionerat och Justin kysste mig tillbaka. Jag pressade sedan in min tunga i Justin's mun och sedan kände jag hans.
Jag slutade sedan kyssa Justin och han bara kollade på mig med ett brett smile.
Jag kollade på killarna som fortsatte kolla och ena killen gjorde en släng kyss. Jag höll fortfarande om Justin.
"Ryan, jag ska på toa. Ska du med?"
Justin och Ryan började gå och där stod jag ensam, vid ett bord med 4 öl glas.

Jag stod och kollade ut genom fönstret när jag känner någon komma bakifrån och kramade om mig. Jag trodde det var Justin först, men när personen började hålla på min min mage och var nära på att ta på mina bröst märkte jag att inte inte var Justin längre. Jag drog mig ifrån killen's grepp och vände mig snabbt om.
"DU RÖR MIG ALDRIG IGEN! FATTAR DU DET" skrek jag till kille.
"Kom igen, vi kan väl ha lite kul du och jag.. Precis som du hade med tönten.."
"Aldrig i hela mitt liv. Försvinn innan jag kallar på vakt."
Precis då kom min räddare i nöden. Emily.
"Vad händer här, och vem är det här?" sa Emily och pekade på killen.
"Ingenting och han ska gå nu och vi ska aldrig någonsin mer ses, eller hur"
Killen vände sig om och Emily såg ut som ett frågetecken.


När klockan var ungefär klockan 4 på natten bestämde vi oss för att gå hem igen. Vi tog våra grejor och sa hejdå till Chris och Ezra.
Det var lite småkallt ute så jag fick låna Justin's tröja. Vi gick hand i hand och Emily gick armkrok med mig, medans Ryan gick helt ensam.

"Om vi tar den här vägen så kommer vi fortare hem" Sa ryan.
"Absolut inte" svarade jag.
"Det gör det visst. Jag ska bevisat. Justin och jag tar den här vägen och ni tar den gamla"
Vi gick med på den och Justin och Ryan försvann.
Emily och jag började gå och till min förvåning var ingen ute. Det var bara Emily och jag på gatorna och Emily pratade förfullt.
"Killen jag träffade idag, han var ett svin. Han ville bara ta på mig hela tiden och var äcklig. Så jag gick därifrån. Vilket var ganska smart, men just det, vad höll den där killen på med?"
"Ingenting." svarade jag och hon fortsatte.
"Okej, men iallafall så kom jag och Ryan på en grej. När vi åker hem så kommer ju Ryan också åka hem. Och Justin fortsätter med sin tour. Då tänkte vi överraska honom någon gång. Fatta så jäkla glad han kommer bli."
Jag kollade bara på henne log.
"Vi ska över gatan här borta" Emily vände sig om så vi gick mitt emot varandra.
Jag såg att en stor lastbil kom långt bort men tänkte inte på det.
"Okej, men tänk hans min, speciellt när han kommer att få se dig! Och sedan gör vi alla något kul.."
Jag märkte att skosnöret var uppe och lutade mig ner för att knyta det. Emily pratade på som vanlig och jag hörde hur hennes röst kom längre och längre bort.
När jag hade knyttit klart ställde jag mig upp och såg att EMily stod mitt gatan där inte fanns några lampor eller någonting. Jag kollar åt höger och ser att lastbilen bara är några meter ifrån henne.
"Emily!" skrek jag men hon reagerade inte utan stod där och verkade förklara någonting.
"EMEILY"
skrek jag och inte långt efter kom ögonblicket jag aldrig kommer glömma. Det ända jag hörde var ljudet av någonting som slog emot.


KOMMENTERA MYCKET SOM KOMMER NÄSTA KAPITEL UPP REDAN IKVÄLL!

Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIN BLOGG

2011-08-09 @ 21:27:06
Postat av: Stephanie

mer nuuu!

2011-08-09 @ 21:27:56
Postat av: sabina

älskar verkligen din blogg ,du är helt grym!

2011-08-09 @ 21:28:27
Postat av: Emilija Romaite

grymt !

MEEEEER !

2011-08-09 @ 21:46:43
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome men är det steph eller emeliy som blir skadáde ? :

2011-08-09 @ 21:59:34
Postat av: IzzanhK

AHHH!!! Spännande! :D

2011-08-09 @ 22:02:33
URL: http://travieso.blogg.se/
Postat av: Adde

meeeeeeeeeeeeeeer :]]

2011-08-09 @ 23:46:10
URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: