2011-08-08 | 15:40:43
Filed Under: Next To You

Chapter 23

Kvällen var här och alla fyra satt inne på mitt och Emily's rum. Jag och Justin satt med min dator och kollade youtube klipp.
Emily sminkade sig och Ryan lade vax i sitt hår. Även om han inte hade så långt.
"Klicka på den där" Sa Justin och pekade på någon tjej som gjorde en cover av Justin's låt Pray.
Videon startade och tjejen började sjunga.

Vi kollade hela klippet och hon var riktigt bra.
"Vilket röst hon hade"
"Hon gjorde det ju nästan bättre än mig.."
"Justin, ingen kan bli eller är bättre än dig" Sa jag och kysste honom på kinden.

Vi fortsatte att kolla klipp av henne. Hon verkade heta Alyssa Shouse.
"Alyssas House. Är hon släkt med dig Emily?" Sa Justin förvånat och kollade närmate på namnet.
"Haha, nej Alyssa Shouse" SA jag och skrattade.
"Jaha, tänkte väl.."
Vi stängde ner och jag gick in på min twitter. Inget speciellt hade hänt utan bara det galma vanliga. Jag hade fått två nya följare. Någon Justinlovesme och Ilovequotes.
"Wow, du älskar många du Justin" Sa jag och visade tjejes account.
Justin tog över datorn och började skriva till tjejen, från mitt account.
* I love you *
Han tryckte på tweet och sedan väntade vi på ett svar ifrån tjejen. Efter någon minut hade tjejen svarat.
* Ehm, stranger, but i love you too! *
Vi båda började skratta och sedan tryckte vi logga ut och sedan loggade Justin in på sin.
Justin loggade in och sedan skrev han in mitt namn i sökfältet.
"Mamma säger att jag ska följa mina drömmar. Därför ska jag följa dig"
Jag la mitt huvud på sne och la ena min hand på hans kind och kysste honom passionerat.

Han stängde ner twitter och satte igång webbkameran.
"Le fint nu" sa han och vi båda började le jätte stort.
"Haha, ta bort direkt"  sa jag oh tog över dator.
Jag tog ett kort som jag direkt satte som profilbild på facebook.


"Vi är klara nu" ropade Emily och jag stängde av datorn.
Vi reste oss uppifrån sängen och började ut i från rummet.
Ikväll skulle Justin's crew bjuda oss på mat ute. Eftersom det var min och Emily's näst sista kväll. Sedan åker vi tillbaka till Atlanta och tillbaka till vanliga livet, tror jag..

Vi gick in i hissen och alla fyra stod tysta. Jag kände Justin armar komma bakifrån och han höll om min mage och viskade i mitt öra:
"Nervös?"
"För vad?"
"Hela några personer från mitt crew ska få träffa min tjej och min mamma ser fram emot det hur mycket som helst."
När Justin sa mamma blev jag lite nervös. Tänk om hon inte gillade mig, tänk om hon säger att jag aldrig mer får träffa Justin.

Hissen var framme och vi klev ut. Justin höll fortfarande om mig bakifrån och vi började gå ut.
Där ute stod det 4 personer, tre killar och en tjej. Tjejen var Justin's mamma. Det kunde jag lista ut direkt.
Vi gick fram till dom och Justin's mamma kom direkt fram till mig.
"Hej, Jag är Pattie, Justin's mamma"
"hej, Steph."
Jag sträckte fram min hand men Pattie sträckte sig och kramade om mig. När vi två kramades så kom Justin in i bilden också.
"Gruppkram" Sa han högt och inte långt efter det så kramades alla.



Nu får min familj snart damp på mig, vi ska igentligen iväg men jag var tvungen att skriva klart det här. Hoppas det räcker så ska ni få en längre när jag kommer hem! *
Byee!

Postat av: Adde

Meer :]] <3

2011-08-08 @ 19:05:00
URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: