2011-08-06 | 02:51:02
Filed Under: Next To You

Chapter 18 - You're safe here.

"Vad vill du se för film då?" frågade Justin samtidigt som jag satte sig längst upp i sängen. Jag flyttade back och satte mig brevid honom.
"Vad har vi för filmer?"
"Vi har 8 mile, med Eminem och Paranormal Activity" svarade justin och kollade på mig.
"Jag gillar inte Eminem så mycket, men jag hatar skräck filmer."
"Men jag är ju här? blir du ändå rädd?"
Jag kollade bara på honom, men han tog det som ett ja och reste sig snabbt och hämtade Paranormal Activity och sedan stoppade han in den i DVD och sedan tryckte på play.
Justin kom tillbaka till sängen och satte sig igen.
"Dra upp täcket" sa Justin och jag gjorde som han sa. Han tog tag i täcket la det över oss. vi båda la oss ner och fixade till kuddarna så vi båda låg skönt.
"Ligger du skönt?" Frågade Justin och jag drog upp täcket ända upp till hackan.
"Japp"

När det hade gått några minuter av filmen var jag rädd som tusan.
"Baby, kom" Sa Justin och tog tag i min hand och drog min tätt intill honom. Jag kunde känna hans kroppsvärme mot mig då vart jag lite lugnare. Men inte helt lugn.
Så fort det hände något hände jag huvudet mot Justin och blundade. Justin fick säga till varje gång det inte hände något läskigt.
Jag fortsatte kolla på filmen. Jag visste att filmen skulle vara läskigt, men inte såhär läskig.
"Justin, jag kommer aldrig kunna sova ensam längre!"
"Det behöver du inte, jag kan sova med dig varje dag"
Jag kollade på honom och kysste honom passionerat.
"Du är världens bästa, vet du det?"
Justin kollade in i mina ögon och sedan satte han sitt finger under min haka. Han lyfte upp mitt huvudet och kysste mig igen. Jag kände hur våra tungor sammanfördes och sedan så började Justin röra sig och började lägga sig över mig. Fort slet jag av mig täcket och drog i Justin så han kom tätt intill mig. Justin tog ena sin hand innan för min tröja och började dra den uppåt.
Vad var det som höll på att hända? Jag kände ur jag började bli nervös och hur Justin började dra sin hand upp och ner vid min mage.
Justin slutade kyssa mig och kollade in i mina ögon. Jag tog tag om hans rygg och drog ner honom igen.
Snabbt drog jag av Justin tröjan och kastade bort den mot dörren.
Vi rullade runt så jag var över honom och han drog av mitt linne. Hans blick fastnade på mina bröst. Jag la mig ner på honom och kysste honom igen.
"Justin? Varför ligger det era tröjor här?"
Shit, Jag flög av Justin och både jag och Justin drog snabbt över täcket och la oss intill varandra och låtsades kolla film.
In i rummet kommer Ryan och EMily och ser allmänt förvånade ut.
"Får man fråga vad ni två höll på med?" Emily kollade på mig med en blick som bara tjejer kan ge när dom förstår vad som hade försiggått här.
"Vi kollar film, vad ser det ut som?" Svarade Justin.
"Varför har ni då tagit av er era tröjor?" Sa Ryan och höll upp tröjorna.
"För a.. För att.."
"För att det vart så varmt härinne" fyllde jag i åt Justin.
"Jaha, men vi skulle bara hämta min mobil som jag glömde och sedan ska vi gå tillbaka. Det var bara paus. Men vi ses sen!" Sa Ryan innan dom två var försvunna.
"Nära ögat" Sa jag och la min tillrätta igen.


När filmen var slut gick vi båda upp ur sängen och tog på oss våra tröjor. Vi bädda iordning sängen, även om klockan var 1 på natten. Men det så snyggare ut.
Sedan stängde vi av TV.
"Justin, kan du följa mig till mitt rum?"
"Kom" Sa Justin och sträckte upp sin hand. Han öppnade dörren och sedan började vi gå.
Jag gick och höll om Justin arm hela tiden. Jag kollade runt och bak hela tiden, ifall det skulle komma någon.
När vi var framme så fick Justin gå in först för att kolla om det var någon i rummet, vilket det inte var.
"Ingen här"
"Okej" svarade jag men jag var fortfarande rädd.
"Klarar du dig? Eller ska jag vänta till Emily kommer?"
"Du kan gå"
Justin kysste mig och sa godnatt. Han började gå och sedan stängdes dörren. Jag gick och gjorde mig iordning men kollade alltid runt om ifall någon stod där, vilket jag visste att det inte skulle göra.
Jag tog av mig mina kläder och satte mig min sförsta sovtröja och la mig sedan under täcket. Jag försökte somna så snabbt som möjligt. Jag började känna hur ögonlocken sakta började bli tunga och efter en minut somnade jag.

Jag vaknade av en chock och kollade på klockan. Great, jag hade sovit i 30 minuter.  Jag la mig ner igen och försökte somna. Jag blundade, men kollade snabbt igen. Det var så mörkt och nu var jag liv rädd. Det kändes som att det stod någon vid fönstret och kollade på mig. Men jag såg ingenting. Allt var svart.
Jag reste mig snabbt ut ifrån sängen och drog med täcket och öppnade snabbt dörren och började springa mot Justin's rum. Såhär fort har jag nog aldrig sprungit.
Jag knackade på Justin's dör och fortare och fortare för varje gång. Justin öppnade dörren i bara kalsonger och såg väldigt trött. Jag slängde mig runt hans hals. Han kramade om mig tillbaka och stängde dörren.
Justin släppte inte tagit om mig utan drog mig mig tills hans säng och la mig ner. Sedan la han sig brevid mig och höll om mig.
"Det finns inget att vara rädd för" viskade han i mitt öra.
Hos honom fast det inget att vara rädd för, hos honom var man trygg.
Justin pussade mig i pannan och sedan började vi båda att komma i djup svala och inte långt därefter sov vi båda två.

Postat av: Ida

Har du mejlat biebsordiebloggens emajl? Om du gjort det, mejla [email protected] istället! Och lägg gärna till min fb (Ida Linnea Lager) om du har det! <3

2011-08-06 @ 17:59:36
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: ida

Jo, har fått det! Men har du möjligtvis FB? :)<3

2011-08-06 @ 18:18:52
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: wilma

as bra! MERA :D

2011-08-06 @ 18:42:08
URL: http://onlybritney.blogg.se/
Postat av: Ida

Nejdå! Men jag fixar din design, är det okej om jag byter vissa bilderä? För visa går inte att klippa ut! :)

2011-08-06 @ 18:43:02
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: ida

Det är lungt ju, men en fråga, skulle du kunna skriva vad din novell handlar om + inormation om bloggen och skicka till mig? :)<3

2011-08-06 @ 19:13:00
URL: http://biebsordie.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: